Kirjoittaja Aihe: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO  (Luettu 71014 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #120 : 06.11.09 - klo: 21.01 »
Omat kokemukseni rajoittuvat vain Kyoshon malleihin ja ehkä näin jälkeen päin katsottuna turhin ostos oli MP-7.5 Sport jonka ostin 2002. Vakiona auto ei kestänyt normaalia ajoa radalla. Auto tuli sitten viritettyä ja sehän maksoi. Mitä tulee K:n Pro autoihin mitä minulla on ollut niin ne ovatkin sitten eri sarjaa ja niistä ei ole muuta moitetta, kuin kova hinnoittelu. Joku voi vetää herneen nenään, mutta en suosittele Kyoshon RTR-autoja ja piste.

edit: muokkaukset tehty riisuttuani kössin taikalasit silmiltäni. Ei herneitä  :wink:
« Viimeksi muokattu: 07.11.09 - klo: 09.41 kirjoittanut Petri T »

Poissa Paavuli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #121 : 06.11.09 - klo: 21.14 »
Kyllä huonoin auto on aivan selvästi Kyöstin Inferno US S(L)orts RTR. Ostin kesällä herätteostoksena lämmitelläkseni harrastusta. En ikinä enää kyoshoon koske, en.

(Autosta oli aikaisemmin lauennut kone, itsellä se laukesi uudestaan, mäntä hirtti kiinni)

Kyoshon polttomoottorit ovat luokatonta.... tavaraa.

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #122 : 06.11.09 - klo: 21.24 »
Me aletiin joskus takaveto rossista liikkeele tais olla joitain Rauman MM kisojen aikaan.
No mekin ostetiin myyjän kovan kehumisen jälkeen joku Kyoshon takaveto rossari.
Joka oli aiva täys pas...ka.
Välillä se saatiin rikki jo yhdellä akulla.... siis yhdellä 1700 sanyon patterilla.
Sen kanssa käytiin Raision seurakunnan radalla jonkun kerran samoin kuin Seikelän koululla ja aina sama vika eli auto hajalla ja taas kotiin ja odottamaan osia joita saattoi saada uusia jo ihan parin viikon odottelulle.
Laite oli niin "hyvä" että tais mennä 5-6 vuotta ennen kuin aletiin uudestaan.
Uusinta aloitukseen sitten jo tiedetiin että mihin merkkiin me ei enää ikinä kosketa.
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

karvanaama

  • Vieras
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #123 : 06.11.09 - klo: 21.25 »
Itselläni huonoin auto on ollut Losi 1/36 Micro-T Stadium Truck.
Perusteluina olkoon, että se oli huonoin auto omiin tarkoituksiini ja huonoin mekata pienen kokonsa vuoksi.

Selvennetään vielä, ettei aiheuta suurempia tunnekuohuja, että kyseiset argumentit eivät varmasti tee itse autosta huonoa, mutta silti se on ollut MINULLE huonoin, MINUN omistamistani autoista.



Poissa TTH-80

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #124 : 06.11.09 - klo: 21.33 »
Selvennetään vielä, ettei aiheuta suurempia tunnekuohuja, että kyseiset argumentit eivät varmasti tee itse autosta huonoa, mutta silti se on ollut MINULLE huonoin, MINUN omistamistani autoista.

Ja juuri tuota omakohtaista kokemusta tässä topicissa haetaankin! Hyvä, että välillä tulee aiheeseen liittyvääkin tekstiä!
Tää keskustelu kun on paikkapaikoin vähän karannut OT:n ja turhan määkimisen puolelle...
Kyosho Mini-Inferno - Tamiya tt-01d - Tamiya Blitzer Beetle

Poissa LittleDemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #125 : 06.11.09 - klo: 21.36 »
Huonoin on ollut kyoshon USA-1. Ei toiminut ikinä yli 5min. 2-4. huonoimmat oli 2kpl kyoshon pta 1 ep, ja pta 2 gp :mrgreen:

Itse en menisi tamiyan tt01 sanomaan huonoksi autoksi, koska vaikka ajettavuus on huono, niin varaosat myydään a, b ja c levyissä, ja nämä 3 levyä maksaa samanverran kuin kyoshon spurri (30e), ja kaikenlisäksi siitä ei hajoa melkein mitään mamba 5700 + 4s lipot setupillakaan vaikka tehoa on niin paljon ettei autoa pysty hallitsemaan ja kolisee minne milloinkin.
Kuva Asso TC5 - Asso L4 - Jconcepts BJ4 - Tamiya TT01D - Tamiya TT01 - HoBao Hyper 8.5

Mika R

  • Vieras
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #126 : 06.11.09 - klo: 23.32 »
Mikä on jätkät paras millä ootte KOSKAAN ajanut ?

Mulle on kyllä toi V-one-RRR. Suorastaan maagisen hyvä tai ainakin helvetin mielenkiintoinen laji ajaa.


Poissa LaNi5

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #127 : 06.11.09 - klo: 23.38 »
Mikä on jätkät paras millä ootte KOSKAAN ajanut ?
Olisko vähän OT  :wink:.
Paha osallistua keskusteluun, kun en ole koskaan kössiä kokeillut :laugh:

Mika R

  • Vieras
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #128 : 06.11.09 - klo: 23.40 »
Ai sori. Se on sun menetys se.  :laugh:

Poissa J.L Racing

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #129 : 06.11.09 - klo: 23.41 »
Minulla taitaa tuo huonoin auto,ollut kyosho zaboon.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #130 : 07.11.09 - klo: 00.14 »
Mutta tiedät silti jälkeenpäin mikä noista on huonoin...

Tuosta allekirjoituksestasi voisi oikeastaan heittää helpostikin...
Marui Shogun...
Heh heh, kaikki on suhteellista. Ei multa ajot loppunu sen takia, että auto p*ska olis ollut ja vieläkin ko. auto pelittää. Hieno peli aikanaan, sai paljon pommia jne. Kesti hyvin pihasuttailua. Ei tietty mikään kiree kisapeli ollut varmaan aikanaankaan mutta ei mulla siitä pahaa sanottavaa ole. Tai no varaosia ei saa enää näin 20 vuoden jälkeen jolloin sillä ei hirveesti viitti enää ajaa. Ei sitä näihin uusiin voi verratakkaan.

Äsh... etkai sä ajattele samalla tavalla kuin mika???

Enhän minäkään sanonut että tuo auto olisi p**ka...
Totesin vain että sehän olis noista allekirjoituksen autoista se huonoin...
Ei se silti aina tarkoita että auto olisi oikeasti huono.
Itseasiassa itselläkin on noita ollut aikanaan jopa kaksi...
Silti se ei listallani pääsisi edes kolmanneksi huonoimmaksi... Kun on sattunut olemaan vaan huonompia härveleitä.

Tai muut omistetuista autoista on vain sattuneet olemaan parempia... Kumminko päin sen sitten sanookaan... asia on silti aivan sama.

Vaikka nyt kuka tahansa sanoisi minkä tahansa automerkin ja mallin niin se ei edelleenkään tarkoita suoraan että auto olisi surkea lehmän jätös...
SE VAIN ON HUONOIN MINKÄ ON SATTUNUT ITSE OMISTAMAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!

Älä ny Hoke Mikaan ala viittailemaan kuiteskaan vielä. Tosi asia on että en osaa sanoa huonointa autoa noista. En vaan sitten osaa päättää ;) Olisko sitten Evaderit kun on kolme pitänyt hankkia, jotta on varaosia :)
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa MPi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #131 : 07.11.09 - klo: 00.26 »
Maruin Big Bear, eikä saman valmistajan Galaxykään sen parempi ollut.

Poissa Miika.laurila

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #132 : 07.11.09 - klo: 02.51 »
OFFTOPIC

Ennenkuin täällä taas heräillään eloon ja perinteinen kössö-vääntö alkaa, niin lukekaapas ihmiset
tuolta nuo jutut.

Luin tämän topicin, sitten luin nuo. On muuten ihan kohtuullisen
monta argumentointivirhettä tässäkin topicissa  :police:
Joten ihmiset lukekaa tuo linkityks ja koittakaas sen jälkeen tehdä argumenttinne "sääntöjen" puitteissa.
Veikkaan että aika monella menis sormi suuhun kun ei voi niitä perinteisiä väittelyn keinoja enää käyttää  :cheesy:

Ei sillä että ite osaisin tolleen, enkä yritäkkää,
mutta ainakaan kellään ei tulis surkee mieli nuista väännöistä
ja saatais (ehkä) jopa jonkulainen "voittajakin" tähän loputtomaa vääntöön  :shocked:

Tällästä diplomaattista ratkasua vaan ehotan, että ei sitte suututa sielä! :angel:

/OFFTOPIC

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #133 : 07.11.09 - klo: 04.25 »
Eikai täällä olis mitään vääntöä jos mika ymmärtäis mikä on henkilökohtainen mielipide
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #134 : 07.11.09 - klo: 04.43 »
Tamiya Pajero, eikä sekään huono.. Hoituu driftingit ja crawlingit samalla autolla :mrgreen:
Liikaa Kyoshoja

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #135 : 07.11.09 - klo: 09.44 »
Taitaa edelleen olla sitä aiheen vierestä,  mutta tämä sattui silmään.

1) Seuraavaksi "todistellaan" UAU alue-8 kertsikisoissa TF-5 redisetillä.

2) Kesällä ajoin ST US readysetillä (moottori & servot vaihdettu) Turku Openissa podiumille (2).

3) IGT redisetillä ajoin koko kauden minusta aika hyvin 2008 ja 2009 oli 8. (vasta) mutta alkuerien jälkeen muistaakseni 3.

Jätkät ei vaan halua uskoa.

1) katsotaan nämä tulokset ko. kisan jälkeen jos nyt sinne ylipäätään olet tulossa.

2) montako kilpailijaa oli ko. kisassa ja ketä? Edit: tarkistin itse, 5 kuljettajaa ajoi maaliin.

3) kun katsot tuosta kuvasta, niin ainakin kaikki kuvassa olevat GT-8 luokan parhaat kuskit ajoivat  Hong Nor RTR autoilla, joka on myös IGT2:seen verrattuna lähes puolet halvempi.
« Viimeksi muokattu: 07.11.09 - klo: 09.49 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #136 : 07.11.09 - klo: 10.07 »
Mikä on jätkät paras millä ootte KOSKAAN ajanut ?

Mulle on kyllä toi V-one-RRR. Suorastaan maagisen hyvä tai ainakin helvetin mielenkiintoinen laji ajaa.



Mika,

Tämän viestiketjun alussa kritisoit Jerzin otsikkoa ja koko aihetta niin olisiko nyt paikallaan luoda uusi aihe parhaimmasta autosta?

Poissa Vesa-Ratti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #137 : 07.11.09 - klo: 10.52 »
Mulla ollu: Hpi Sprint2 ja Rs3 evo, Traxxas Revo 2.5 ja Slash, Kyosho IGT ja Tr15 buggy; CEN Magnun nx; ja nyt Hobao Hyper7. En todellakaan lähde kaukkumaan kössejä, ne kesti mulla tosi hyvin. Ainahan RC autot tarvii osia, joten auto on yhtä hyvä kun osien myyjä. Tämän vuoksi CEN, mallista riippumatta, on huonoin auto, kössi kakkosena.
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Mika R

  • Vieras
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #138 : 07.11.09 - klo: 10.55 »
Mikä on jätkät paras millä ootte KOSKAAN ajanut ?

Mulle on kyllä toi V-one-RRR. Suorastaan maagisen hyvä tai ainakin helvetin mielenkiintoinen laji ajaa.



Mika,

Tämän viestiketjun alussa kritisoit Jerzin otsikkoa ja koko aihetta niin olisiko nyt paikallaan luoda uusi aihe parhaimmasta autosta?

Olis varmaan, mutta tehkööt joku muu jos huvittaa. Mä kritisoin siksi että en pidä negatiivista aiheista, oli aihe mikä hyvänsä. Positiivisuus vie eteenpäin, ei valittaminen.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #139 : 07.11.09 - klo: 10.55 »
Eikö tämä ole juuri harrastusta eteenpäin vievä aihe, jossa kerrotaan mitä autoa ei kannata ostaa?

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #140 : 07.11.09 - klo: 11.02 »
Mikä on jätkät paras millä ootte KOSKAAN ajanut ?

Mulle on kyllä toi V-one-RRR. Suorastaan maagisen hyvä tai ainakin helvetin mielenkiintoinen laji ajaa.



Mika,

Tämän viestiketjun alussa kritisoit Jerzin otsikkoa ja koko aihetta niin olisiko nyt paikallaan luoda uusi aihe parhaimmasta autosta?

Olis varmaan, mutta tehkööt joku muu jos huvittaa. Mä kritisoin siksi että en pidä negatiivista aiheista, oli aihe mikä hyvänsä. Positiivisuus vie eteenpäin, ei valittaminen.

Jeps, mutta välillä on hyvä saada negatiivistäkin palautetta, muuten ei voi tulla parannusta jos on epäkohtia. Oli nyt kohde mikä tahansa oikeassa elämässä ja sama pätee myös rc-autoiluun. Ja Heuli tuossa hyvin vastasikin.
« Viimeksi muokattu: 07.11.09 - klo: 11.09 kirjoittanut Petri T »

Mika R

  • Vieras
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #141 : 07.11.09 - klo: 11.10 »
Mä en usko tohon, ja tämä on taas noita lasi puoliksi tyhjä-puoliksi täynnä -juttuja.


2) montako kilpailijaa oli ko. kisassa ja ketä? Edit: tarkistin itse, 5 kuljettajaa ajoi maaliin.

edit: Sunnuntai T8, A-Finaali

SijRuutuNimi                   Kierrokset      Aika     Nopein kierro   KA
 1   2  #2 Joonas Vuojolahti       60        45m22.135     41.421     45.369
 2   6  #8 Mika Rinne              55        45m33.543     45.640     49.701
 3   1  #7 Jethro Lehtojärvi       54        39m57.481     41.120     44.398  (TQ)
 4   4  #9 Nana Parjanen           53        45m17.447     46.139     51.273
 5   7  #15 Jukka Ruuskanen        52        45m37.774     46.215     52.650
 6   5  #11 Marko Mäki             50        45m19.652     45.314     54.393
 7   9  #17 Juho Hattunen          46        42m27.092     48.683     55.372
 8   8  #13 Mikko Kaplas           23        22m00.410     47.295     57.409
 9   3  #4 Veli-Pekka Virtanen     22        22m52.605     42.267     62.391
10  10  #12 Olli Tavi               0         NO TIME       0.000        -


Ja eipä näissä suomen kisoissa niin kauheasti porukkaa ole; niitä autoja kun vaan ei jostain syystä saada viivalle. M8 on poikkeus, toisaalta edes Lavangon viikottaiseen kertsikisaan oli vaikea saada riittävästi autoja parin ekan kerran jälkeen. Sielläkin pärjäsin Kyosholla hienosti muuten  :cool:
« Viimeksi muokattu: 07.11.09 - klo: 11.25 kirjoittanut Mika R »

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #142 : 07.11.09 - klo: 11.16 »
Topikin otsikon pitäisi olla: "Väitellään eri automerkeistä"  :wink: Musta Honkkarin X2-CRT on paras :angel: :angel: Huonoimmat kokemukset on Thunder Tigerin Sledge Hammes S50:stä, koska paikallisesta harrasteliikkeestä sai odottaa varaosia parhaimmillaan nelisen kuukautta:( Olin vielä tuohon aikaan sen verran keltanokka, etten tajunnut heti hommata osia ulkomailta reilusti alle puoleen hintaan Suomen hintoihin verrattuna.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #143 : 07.11.09 - klo: 11.22 »
Jatketaan topikin aiheessa mutta voidaan tiivistää Mikan mieliksi että kukaan ei ole täällä haukkunut Kyoshoa merkkinä, ainoastaan RTR-autoja. Kisa-autothan Kyosholla on erinomaisia. Jos Mikalla on vielä tänne asiaa niin sen jälkeen voit pitääkin hetken tauon foorumista, eräs käyttäjä on saanut juuri kuukauden bannit ja voidaan jakaa tänään lisää.

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #144 : 07.11.09 - klo: 11.25 »
Mä en usko tohon, ja tämä on taas noita lasi puoliksi tyhjä-puoliksi täynnä -juttuja.




Mika,

Mitkä asiat sinun mielestä vaikuttavat esim. tuotekehitykseen? Eiköhän palaute kuluttajilta ole aika tärkeässä asemassa; positiivinen sekä negatiivinen. No tämä tästä minun osalta.

Mika R

  • Vieras
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #145 : 07.11.09 - klo: 11.25 »
Asia selvä! Ei ole enempää asiaa tähän asiaan.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #146 : 07.11.09 - klo: 11.26 »
Taitaa edelleen olla sitä aiheen vierestä,  mutta tämä sattui silmään.

1) Seuraavaksi "todistellaan" UAU alue-8 kertsikisoissa TF-5 redisetillä.

2) Kesällä ajoin ST US readysetillä (moottori & servot vaihdettu) Turku Openissa podiumille (2).

3) IGT redisetillä ajoin koko kauden minusta aika hyvin 2008 ja 2009 oli 8. (vasta) mutta alkuerien jälkeen muistaakseni 3.

Jätkät ei vaan halua uskoa.

1) katsotaan nämä tulokset ko. kisan jälkeen jos nyt sinne ylipäätään olet tulossa.

2) montako kilpailijaa oli ko. kisassa ja ketä? Edit: tarkistin itse, 5 kuljettajaa ajoi maaliin.

3) kun katsot tuosta kuvasta, niin ainakin kaikki kuvassa olevat GT-8 luokan parhaat kuskit ajoivat  Hong Nor RTR autoilla, joka on myös IGT2:seen verrattuna lähes puolet halvempi.

Ei vaan pysty ymmärtämään miksi mika yrittää jatkuvasti todistella jotain.

Sillä kun ei edelleenkään ole mitään merkitystä miten hyvä tai huono se auto on, joka on jonkun omistamista autoista se huonoin.

"Jätkät ei vaan usko..."
No mitä pitäis uskoa????

Sitä että olkoot toi sun kössös ok auto niin silti kössön joku madforce on ollut jonkun surkein auto...

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #147 : 07.11.09 - klo: 11.33 »
Eikö tämä ole juuri harrastusta eteenpäin vievä aihe, jossa kerrotaan mitä autoa ei kannata ostaa?

No mutta kun tämä aihe ei ole tuollainenkaan...

Eihän tässä kerrota mitä ei kannata ostaa, vaan mikä on ollut kenenkin huonoin auto.

Esim aihe vois olla että mikä on ollut sinun huonoin polttis...
Vastaukseni olis silloin Xray XB8...
Auto ei todellakaan ollut huono, eikä missään nimessä sellainen mitä ei kannata ostaa.
Kun vaan olen sattunut omistamaan ainoastaan sen ajan huippuluokan autoja, enkä koskaan ole sattunut omistamaan tätä tasoa huonompaa...
Ja edelleen kyseinen auto on uudemmassa päivityksessään ihan kilpailukykyinen ja hyvä auto kaikinpuolin.
Silti se olis mun omistamista polttiksista heikoimmasta päästä...

Mikä tässä on että jengillä on täysin mahdotonta ymmärtää AIHE

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #148 : 07.11.09 - klo: 12.01 »
Eikös tässä ole kyse mielipiteistä ja omista kokemuksista? Joo jollakin on voinut olla 2 autoa, sanotaan vaikka mini ja sen jälkeen joku kisakireä turisti niin siinä vaiheessa varmaan mini on ollut huonoin? Jos nyt olen asian oikein käsittänyt...
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #149 : 07.11.09 - klo: 12.05 »
Aikoinaan kuin minä aloitin oli TAMIYA ja KYOSHO ne todelliset valtamerkit kuin oli kyse sähköautoista ja minulla oli ne molemmat. Lähinnä alussa minulla oli TAMIYAlta noita rataautoja ja KYOSHOlta noita krossiautoja.
Mutta kyoshon krossi autot olivat siihen aikaan aikas huonoja mutta minä ostin sen progressin sitten nyt kuitenki, itse asiassa niitä tuli peräti 2kpl.
Auto toimi hienosti alussa mutta karu todellisuus paistoi esille vasta muutaman kymmenen akun jälkeen jolloin vetarit ja diffin ulostulot olivat jo entiset.
Siis -80 luvun alussa ei juuri ollut merkkejä mistä valita ja ne muut merkit kuten AYK,HIROBO,SG,GRAUPNER olivat todella lasten kengissä vaikka niitä käytettiinki kisaoissa.

Ja se olis todella kivaa jos pysytään aiheessa koska tämä rc-autoilu on joskus alamäkeä ja joskus se on kuin ruusuilla tanssis :p
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂