Kirjoittaja Aihe: Hyvää Isänpäivää!  (Luettu 4749 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hyvää Isänpäivää!
« Vastaus #30 : 08.11.09 - klo: 22.58 »
Oman isäni haudalle veimme kynttilän, joten fiilikset vähän heittelee.
täälläkin sama homma, ja omia lapsia kun ei vielä ole niin eipä tätä päivää oikeen koskaa vuoden parhaimpiin voi laskea. Mutta onnea niille kenellä isä on tai omia lapsia :smiley:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hyvää Isänpäivää!
« Vastaus #31 : 08.11.09 - klo: 23.26 »
Aamulla edes muistanut mikä päivä. Perus settiä taas ite tullut siinä 3 maissa nukkumaan ja aamulla (6-7 välissä) poika tulee huutelemaan korvaan: 'herätyyys isii aamu on tullut. herää' Armoa voi saada 1min - 30min jos muksu onnistuu vielä nukahtamaan uudelleen. Muutoin reissu olkkariin töllö päälle kaapo pyörimään. Muksun kouraan 2kpl keksiä ja jääkaapin viereen mehulasi (sohvalle se kaatuu kuitenkin).

Sitten viltti mukaan ja nojatuoliin. Nykäsee sivusta (eli tollanen mekanismi tuoli) ja vetäsee kontit suoraksi ja kääntää kyljelleen. 15s. taju pois. n.15min ja herää siihen kun tarvitaan mehua. Onneksi on tullut opittua tuo mukin jättäminen keittiöön niin tartte nousta ylös. Hihkasee vaan, että se juodaan sitten keittiössä ja taju pois. Sitten 15min päästä alkaa kuulumaan itkua parkua (kaapon lopputekstit niin siitä tiedän ajan) kun poika ei ymmärrä kun äippä yrittää selittää, että nyt on isän päivä ja se on isän lahja. Muutaman harjotus kerran jälkeen lahja tuli perille asti kylkijäisenä vielä 3kk ikänen tyttelö. Ja sitten pääsikin hetken päästä kahvepöytään lukemaan turkkaria.

Normisti olis varmana lähetty sitten kiertämään emännän isän ja meikäläisen isän ja isoisän kautta. Mutta kun nyt on sikkaa niin me ei lähdetä mihinkään (emäntä päättänyt) niin maaduin kotona lasten kanssa. Slashikin on varikolla niin ei päästy hiekkakuopalle pojan kanssa tosin ilmakin oli aika sieltä jostain.

Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Vs: Hyvää Isänpäivää!
« Vastaus #32 : 08.11.09 - klo: 23.54 »
joo onnea kaikille muillekin isille...

mulla päivä alkoi sillä että 2 vuotias poikani kantoi sellasen n.20x20x40cm paketin mulle sänkyyn ja kun sen avasin oli sisällä tamiyan mini... ei voisi paremmin päivä alkaa...
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hyvää Isänpäivää!
« Vastaus #33 : 09.11.09 - klo: 01.54 »
joo onnea kaikille muillekin isille...

mulla päivä alkoi sillä että 2 vuotias poikani kantoi sellasen n.20x20x40cm paketin mulle sänkyyn ja kun sen avasin oli sisällä tamiyan mini... ei voisi paremmin päivä alkaa...

Kyllä on kiva lukea kuin muilla on ihan norma meininki toisin kuin minulla tuo s*****an natsimuija (sori lievästi kyllä sanottuna viellä) on tuolla jossain pitämässä kuria :evil:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa juuttaanjunttura

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hyvää Isänpäivää!
« Vastaus #34 : 08.12.09 - klo: 15.06 »
Otan osaa Jerzi...  :undecided:
|Tamiya TT-01E|Li-Po|2.4Ghz|6800kv BL|