Kirjoittaja Aihe: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa  (Luettu 11283 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« : 21.11.09 - klo: 17.43 »
Kilpailukutsu 5.12, Rajatorppa

Kerhokisoissa pääsee vähemmän kokenut kuljettaja helposti kokeilemaan kuinka hauskaa kilpaileminen pienoisautoilla on. Kerhokisoissa on rento meininki ja säännöissä joustetaan tarvittaessa.

Kilpailupaikka
Rajatorpan kalliosuoja, Rajatorpantie 20, Vantaa
Kartta: Täältä
Profiili: Täältä

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset ennakkoon kilpailukohtaisesti:
Täältä

Kilpailuluokat ja ajoajat
Luokat ajetaan, jos on 4 osallistujaa. Säännöt menevät sen hetkisen akk-sääntökirjan mukaan.

C-12 8min, 4-kennoa tai 1-kennoinen lipo. Painot sääntökirjan mukaan.
TSS-10 5min
TSM-10 5min
TSP-10 5min
WGT-10 6min
VTR-10 5min

Ajokaavio
1 ohjattu eräharjoittelu, 2 alkuerää ja 2-3 finaalia. Lähtöpaikka finaaliin määräytyy tuloksen perusteella. Finaaleiden tuloksissa tasapisteissä ratkaisee lähtöruutu. Finaalierien koot ja aikataulu määräytyvät osanottajien ja radan mukaan.

Alustava aikataulu: Täältä

Muita tietoja
Järjestäjä antaa kilpailijanumerot autoihin.

Osallistumismaksu 5€ ajettua luokkaa kohti.
Kilpailuissa noudatetaan Pienoisautoilun sääntökirjaa ainakin seuraavin poikkeuksin:
- kilpailulisenssi ei ole pakollinen, mutta suositeltava. HUOM! AKK:n tapaturma vakuutus voimassa vain lisenssin omaavilla kuljettajilla.
- Säännöissä joustetaan tarpeen vaatiessa autojen mitoissa ym, jotta kaikki pääsevät mukaan.
Opastusta vasta-alkajille tarvittaessa.

Lisätietoja: Täältä
« Viimeksi muokattu: 21.11.09 - klo: 21.42 kirjoittanut Mikko M »

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #1 : 21.11.09 - klo: 19.45 »
Ilmoittautuneet - 2.12.09 Ajetaan luokat joissa on vähintään 4 osallistujaa...

WGT-10
Joonas   Vuojolahti
Jani   Vuojolahti
Tomas   Hassel
Jarkko   Mustonen
Mikko   Mäkinen
Ilpo   Koivisto
Jarkko   Kuusinen
Tommi   Wiksten
Arto   Heinonen
Vesa   Rousku   
Juha   Rousku

TSS-10
Aleksi   Reiman
Ari   Reiman
Pekka   Kuronen
Juha   Söderholm
Eetu   Pesonen
Lasse   Ilvessalo
Niko   Laineaho
Juha    Menna   
Harri   Kaasinen


TSM-10
Sami   Salmela
Karri   Salmela
Arto   Heinonen
Viljami   Kutvonen
Lasse   Ilvessalo
Aake   Kutvonen
Tomi   Myöhänen
Jussi   Torkkola

« Viimeksi muokattu: 03.12.09 - klo: 11.45 kirjoittanut Mikko M »

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #2 : 29.11.09 - klo: 10.40 »
HALOO - kisaamaan kaikki 5.12.

WGT:ssä ja stanussa on jo erä kasassa.

Missä virit, porot ja VTR:t?
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa ilvessalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #3 : 29.11.09 - klo: 18.44 »
HALOO - kisaamaan kaikki 5.12.

WGT:ssä ja stanussa on jo erä kasassa.

Missä virit, porot ja VTR:t?
Täällä on yksi viri lisää. SS joukot osallistunevat myös viriin joten eiköhän se yksi erä ainakin saada kasaan.
XRAY T3 2011/ Speed Passion,  XRAY XB808 2010 / Novarossi, Tamiya DB01 / Speed Passion,  Sanwa MX11

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #4 : 29.11.09 - klo: 19.04 »
Onks painoraja 1350g, 1375g vai 1425g stanus?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #5 : 29.11.09 - klo: 19.29 »
Painosta olen saanut eri vastauksia joten täälläkin olisi tarvetta oikealle painolle :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #6 : 29.11.09 - klo: 19.57 »
Jos vaan suinkin mahdollista, niin sama kuin Alue-8 kisoissa, eli 1375g. Ei oo hjuva juttu jos pitää viilata punttia joka kisaan erikseen.
Flying Calacucco

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #7 : 29.11.09 - klo: 20.24 »
5.12. kerhokisan kilpailunjohtaja Mikko vahvistaa tilanteen, kunhan pääsee linjoille.

Minustakin olisi loogista mennä samoilla 2010 painorajoilla, jotka alue-8 ottaa käyttöön myös joulukuussa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #8 : 29.11.09 - klo: 20.46 »
Mennään sitten vaikka noilla 2010 painorajoilla, eli A-8 kisoja mukaillen.

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #9 : 01.12.09 - klo: 21.50 »
Tuossa olisi nyt tuollainen aikataulu. Ei sattunut silmään mitään virhettä O_o...

http://uau.fi/rc/race/documents/tulokset/aikataulu_kerhokisat.pdf

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #10 : 02.12.09 - klo: 00.26 »
Meinasitko Mikko ajattaa WGT:n finaalit neljällä kuskilla? Vai onko tulossa lisää osanottajia?

Tommi.

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #11 : 02.12.09 - klo: 10.25 »
Ihan hyvä, että aikataulussa on varattu paikat A ja B finaaleille. Tilanteen voi arvioida lopullisesti sitten paikan päällä kun nähdään kuskien määrä (ja taso).

Mulle ainakin sopii ainakin olla B:ssä, kun A:n viimeiseltä paikalta lähtevänä odotettavissa olisi lähinnä ohitsepäästöharjoittelua. Sen verran on eroa vauhdissa kärkiporukkaan.
Voidaan vaikka laittaa 7 autoa A:han ja 1 auto B:hen  :grin:
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa *Artsi*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #12 : 02.12.09 - klo: 12.26 »
Mä oon tulossa jos huolitaan mukaan?  :azn:
-HobbyFactory- -JQ Products- -EA-Import- -Orca- -Ultimate Racing-
-TeamDurango DEX410V4- -Serpent 411 Eryx 2.0- -Alpha Engines- -Bittydesign-

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #13 : 02.12.09 - klo: 14.25 »
Ja mahdollisesti Juha Rousku WGT:n jos se vaan passaa
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #14 : 02.12.09 - klo: 15.06 »
WGT:hen ja stanuun mahtuu vielä molempiin.

Kun Mikko on laittanut aikatauluun kaksi ryhmää näille luokille, niin mukaan mahtuu vielä hyvin.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Mika R

  • Vieras
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #15 : 02.12.09 - klo: 16.17 »
Mä en vamaankaan saa niitä harjattomia sähköjä vielä kuntoon joten kisat jäänee väliin. Paitsi jos uudet Orionin sähköt tulee ruotsista perjantaina, rikki menneet lähti sinne tutkittavaksi viime pe ja uusia ei kannata kokeilla ennenkuin vika on tutkittu.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #16 : 02.12.09 - klo: 21.59 »
Mä en vamaankaan saa niitä harjattomia sähköjä vielä kuntoon joten kisat jäänee väliin. Paitsi jos uudet Orionin sähköt tulee ruotsista perjantaina, rikki menneet lähti sinne tutkittavaksi viime pe ja uusia ei kannata kokeilla ennenkuin vika on tutkittu.

 :cry:
Flying Calacucco

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #17 : 02.12.09 - klo: 22.30 »
Mä en vamaankaan saa niitä harjattomia sähköjä vielä kuntoon joten kisat jäänee väliin. Paitsi jos uudet Orionin sähköt tulee ruotsista perjantaina, rikki menneet lähti sinne tutkittavaksi viime pe ja uusia ei kannata kokeilla ennenkuin vika on tutkittu.

...no tällaista käännettä en olisi osannut odottaakaan :shocked:

Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Mika R

  • Vieras
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #18 : 02.12.09 - klo: 22.32 »
Niinno, näin se nyt vaan on enkä lähde muualta ostelemaan tässä kohtaa (edelliseen skabaan 21.11. ostin tuon harjattoman setin, 2 lipoa, 27T lankasen kisa hiilikoneen ja käytetyn LRP hiilellisen säätimen joten arsenaalia tuli taas lisää..)

Voi olla että jossain Orionin erässä on ollut ongelmaa 7.4 2S lipojen kanssa. Niistä on tuullut joku muukin valitus jota tutkitaan. Osa on kuitenkin taas toiminut moitteetta. Tiedoksi tämä liittyen Orionin settiin. Sitähän varten näitä "tiimikuskit" testaa. Made in China.. onneksi Orionin nitromoottorit ovat Made in Italy ja servot Made in Japan.

Tässä vielä linkki viestiini perjantaina päivää ennen kisaa
http://rc10.fi/index.php?topic=41188.msg385159#msg385159
jolloin 2 säädintä meni rikki.

Eli mitään keksittyä tekosyytä tässä ei ole. Olisin mielläni tulossa ja toivon edelleen että uusi säädin + moottori ehtii ennen lauantaita. Tänään ei ollut vielä kuulunut mitään kun tarkistin asian joten saa nähdä... Tai no voinhan mä tulla veetuilemaan paikan päälle Kyosho paidassa haha  :cool:
« Viimeksi muokattu: 02.12.09 - klo: 22.46 kirjoittanut Mika R »

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #19 : 02.12.09 - klo: 22.52 »
servot Made in Japan.
Anteeksi offtopic, mutta Savöx ne tekee Taiwanissa...
Liikaa Kyoshoja

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #20 : 02.12.09 - klo: 23.09 »
Niinno, näin se nyt vaan on enkä lähde muualta ostelemaan tässä kohtaa (edelliseen skabaan 21.11. ostin tuon harjattoman setin, 2 lipoa, 27T lankasen kisa hiilikoneen ja käytetyn LRP hiilellisen säätimen joten arsenaalia tuli taas lisää..)

Voi olla että jossain Orionin erässä on ollut ongelmaa 7.4 2S lipojen kanssa. Niistä on tuullut joku muukin valitus jota tutkitaan. Osa on kuitenkin taas toiminut moitteetta. Tiedoksi tämä liittyen Orionin settiin. Sitähän varten näitä "tiimikuskit" testaa. Made in China.. onneksi Orionin nitromoottorit ovat Made in Italy ja servot Made in Japan.

Tässä vielä linkki viestiini perjantaina päivää ennen kisaa
http://rc10.fi/index.php?topic=41188.msg385159#msg385159
jolloin 2 säädintä meni rikki.

Eli mitään keksittyä tekosyytä tässä ei ole. Olisin mielläni tulossa ja toivon edelleen että uusi säädin + moottori ehtii ennen lauantaita. Tänään ei ollut vielä kuulunut mitään kun tarkistin asian joten saa nähdä... Tai no voinhan mä tulla veetuilemaan paikan päälle Kyosho paidassa haha  :cool:

Jees, LRP ja Speed Passion säätimiä olisi kisakamoja myyvien kauppojen hyllyt täys. En tiedä onko noissa Orionin vehkeissä kyse säästöstä vai merkkiuskollisuudesta, mutta jos ja jos ois ostanu kerralla kunnoliset, niin olis lauantain jälkeen jo 2 hienoa kisapäivää plakkarissa.
---

Mika R

  • Vieras
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #21 : 03.12.09 - klo: 06.04 »
servot Made in Japan.
Anteeksi offtopic, mutta Savöx ne tekee Taiwanissa...

Aivan totta, tuli mieleen toi itse asiassa myöhemmin mutta en jaksanut enää tulla korjaa  :laugh: Hyvä huomio

Jarkkom: Sitä varten tässä testataan noita vehkeitä että saadaan kuluttajille toimivia yhdistelmiä. Nimhillä toimi sama säädin mutta lipolla hajos. Eikös Teemu Leinokin aja Orionin sähköillä? Ei se maailman loppu tänään tule.. mulla on 30-vuotta ainakin vielä aikaa ajaa pikkuautoilla.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #22 : 03.12.09 - klo: 09.33 »
Aivan totta, tuli mieleen toi itse asiassa myöhemmin mutta en jaksanut enää tulla korjaa  :laugh: Hyvä huomio

Jarkkom: Sitä varten tässä testataan noita vehkeitä että saadaan kuluttajille toimivia yhdistelmiä. Nimhillä toimi sama säädin mutta lipolla hajos. Eikös Teemu Leinokin aja Orionin sähköillä? Ei se maailman loppu tänään tule.. mulla on 30-vuotta ainakin vielä aikaa ajaa pikkuautoilla.


Ettei kenelekkään jää väärää kuvaa säätimistä; virissä ja stanussa on eri vaatimukset säätimien suhteen, en kauheesti kattois millä Leino ajaa jos haluan ostaa hyvän säätimen stanuun.
Miks testaat kuluttajille josset ollu minkään puljun edustaja/mainosmies?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Mika R

  • Vieras
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #23 : 03.12.09 - klo: 09.42 »
En katsokaan, mutta Orionin vehkeillä kuitenkin. Joten ei ne ihan sutta ja sekundaa voi olla, vai?

Siis on vihjailtu että saisin tästä palkkaa kun kirjoitan tänne ja siihen olen sanonut että saan palkkani aivan muualta kuin Kyosholta ja toiseksi että saisin samat alennukset ja "sponssit" vaikka en kirjottaisi tänne sanaakaan.

Pro Shopin kanssa asioin ja meillä on hyvä suhde ja näissä kerhokisoissa on hyvä mahdollisuus testata etenkin readyset autoja ja uusia tuotteita kuten Orionin harjattomat ja lipot. Nyt testattiin ja annoin feedbackiä Pro Shopille ettei toiminut ja tutkivat asiaa. Odotan uutta säädintä, ei se sen ihmeellisempää ole.

Samalla tavalla olen viime aikoina testannut TF-5:ttä drifterinä, ReadySet Lazeria kerhokisoissa, MP ysiä polttiskrossissa Orionin koneella ja sähköillä, GT1 ja GT2:ta GT-8 kisoissa, ST-R:ää truggyluokassa, RRR TP-10 autoa Orionin koneella ja kaikesta menee palautetta Pro Shopiin eli kerron mikä mun mielestä toimii ja mikä ei. Siten ne saa tietoa kentältä käytännössä koska eivät itse testata kaikkia vehkeitä kuitenkaan.

Itse kuitenkin maksan nämä lelut joten teen itse päätökset missä ajan ja mitä; ei velvoitteita ja en ole sillä tavalla tiimikuski että kilpaa ajaminen olis mun duuni. Eli jos mä haluan ajaa vaikka Xraylla tai Honkkarilla niin ei sitä kukaan mua estä niin tekemästä. Onhan tossa ollu Slässiä ja Tamiya drifteriäkin muutamia mainitakseni.
« Viimeksi muokattu: 03.12.09 - klo: 09.50 kirjoittanut Mika R »

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #24 : 03.12.09 - klo: 09.51 »
Siis on vihjailtu että saisin tästä palkkaa kun kirjoitan tänne ja siihen olen sanonut että saan palkkani aivan muualta kuin Kyosholta ja toiseksi että saisin samat alennukset ja "sponssit" vaikka en kirjottaisi tänne sanaakaan.

Pro Shopin kanssa asioin ja meillä on hyvä suhde ja näissä kerhokisoissa on hyvä mahdollisuus testata etenkin readyset autoja ja uusia tuotteita kuten Orionin harjattomat ja lipot. Nyt testattiin ja annoin feedbackiä Pro Shopille ettei toiminut ja tutkivat asiaa. Odotan uutta säädintä, ei se sen ihmeellisempää ole.

Samalla tavalla olen viime aikoina testannut TF-5:ttä drifterinä, ReadySet Lazeria kerhokisoissa, MP ysiä polttiskrossissa Orionin koneella ja sähköillä, GT1 ja GT2:ta GT-8 kisoissa, ST-R:ää truggyluokassa, RRR TP-10 autoa Orionin koneella ja kaikesta menee palautetta Pro Shopiin. Itse kuitenkin maksan nämä joten teen itse päätökset missä ajan ja mitä; ei velvoitteita ja en ole sillä tavalla tiimikuski että kilpaa ajaminen olis mun duuni.

Tuohan täyttää tiimikuskin määritelmän hyvin Suomessa. Todella harva oikeesti saa rahaa siitä että ajaisivat. Suurinosa ovat halvemmat osat/autot diilillä. Joten voisit lopettaa tuon "en ole tiimikuski" puheet. Muut kuskit sentään sanovat rehellisesti että ovat tämän lafkan leivissä ja nää on niiden mielipiteet. Tuot vaan pro-shopin huonoon valoon, kun spämmäät päivät pitkät kaikkia topiceja mitä vaan löydät, tämäkin erotellaan varmaan kohta torstaivääntöön.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Mika R

  • Vieras
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #25 : 03.12.09 - klo: 09.56 »
Jos oikeesti mietit asiaa, niin tiimikuskin määritelmä yleensä on se että sponssi velvoittaa osallistumaan kisoihin, ainakin pääsääntöisesti. Outo sponssi tai soppari jos ei ole näin ole. Mä olen niin huono ajaja ettei mua kannata palkata tiimikuskiksi.

Ai tuon Pro Shopin huonoon valoon jos sanon että säädin hajos enkä pääse kisoihin tod. näk. ja Pro Shop tutkii asiaa?? No jopas jotain. Ja jos multa kysytään niin kai voin vastata, en mielestäni spämmää. Tietysti sua saattaa veetutttaa lukea mun viestejä mutta a) se ei tarkoita että kaikkia veetutta, olen saanut positiivisiakin viestejä YV:nä b) että kaikki olis spämmiä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #26 : 03.12.09 - klo: 09.59 »
Täähän nyt on puhtaasti mielipidekysymys.
Joku on omasta tai jonkun mielestä tiimikuski kun saa tavaroista ok alennuksen.
Jollekin tiimikuski on kun saa tavarat ilmaiseksi...
Jonkun mielestä tiimikuski on vasta kun siitä saa rahaa...

Omakohtainen määritelmä on että vähintään se auto on pitänyt saada ilmaiseksi ennenkuin voi tiimikuskiksi sanoa.

Mut kuten heti alussa sanoin... näähän on vaan mielipiteitä, eli joku ajattelee eritavalla.

Mut siks nimenomaan tuota nimitystä ei kannattais kauheesti käyttää joka välissä...
Se kun nimenomaan sekottaa palettia ihan tosissaan.

Joku joka mieltää mikan tiimikuskiksi, koska hän ajaa lähestulkoon vain yhden merkkisillä kamoilla... testaa jokaista kyseisen merkin autoa jne... Mutta rajoittaa homman itse...
Tästä moni saa välittömästi sen kuvan kun mikaa sanotaan tiimikuskiksi että hän tosiaan saa tavarat ilmasiks.
Ja taas toinen kuvittelee jotain muuta.
Ja kun tästä asiasta lähdetään jälleen väittelemään niin johan siinä on soppa sekasin kun yks puhuu ladosta... toinen ladon seinästä... kolmas kivijalasta ja vielä yks koko halvatun tontista.

Eli eiks tätä tiimikuski nimittelyä vois vähän rajottaa, kun siitä ei kaikilla kuitenkaan ole sama käsitys.

Mika R

  • Vieras
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #27 : 03.12.09 - klo: 10.03 »
Joo, varmaan voisi kyllä. Itse en ole ja olen sanonut että mun mielestä Kyosholla on kaksi, tai ainakin yksi tiimikuljettaja ja se Juha Sartesuo joka ajaa polttiskrossia. Juhan on tavallaan pakko ajaa skabat vaikka ei huvittaiskaan, toisaalta en usko että häntä ei huvittais. Toisen sopparista en ole varma (siis sen yksityiskohdista). Muut ollaan puhtaasti harrastajia.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #28 : 03.12.09 - klo: 10.04 »
Jos oikeesti mietit asiaa, niin tiimikuskin määritelmä yleensä on se että sponssi velvoittaa osallistumaan kisoihin, ainakin pääsääntöisesti. Outo sponssi tai soppari jos ei ole näin ole. Mä olen niin huono ajaja ettei mua kannata palkata tiimikuskiksi.

Ai tuon Pro Shopin huonoon valoon jos sanon että säädin hajos enkä pääse kisoihin tod. näk. ja Pro Shop tutkii asiaa?? No jopas jotain. Ja jos multa kysytään niin kai voin vastata, en mielestäni spämmää. Tietysti sua saattaa veetutttaa lukea mun viestejä mutta a) se ei tarkoita että kaikkia veetutta, olen saanut positiivisiakin viestejä YV:nä b) että kaikki olis spämmiä.

Markkinointia voi tehdä monella tapa, yks tapa on spämmätä keskeistä forumia ja luoda ns. nettiauktoriteetti. Ihan yes toimintaa jos nettiauktoriteetti on oikeesti asiallinen ja kertoo faktaa asioista, se on huono asia siinä vaiheessa kun siihen pyrkii joku väärillä infoilla ja jokaiseen asiaan puuttumisella. Tämä on se joka tuo pro-shopin huonoon valoon, ei se että on ollut yksittäistapaus missä säädin on palanut.

Asia ei kauheesti enään liity kerhokisoihin niin ehkä Heuli voisi siirtää tämän "Mika R väännöt" topiciin niin siellä voidaan aina vääntää niin ei tarvii näitä muita topiceja pilata.

oh btw:


en tiennyt että Orionin säätimet ovat LRP:n sinisiä :) kuva siis Leinon autosta viime viikonlopulta.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Mika R

  • Vieras
Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« Vastaus #29 : 03.12.09 - klo: 10.14 »
Joo, no mä en tiedä Leinosta muuta kuin että jossain yhteyksissä lukee Team Orion, esim. kisatuloksissa.

Tuota noin.. tehdään niin että ensi kerralla van ilmoitan järjestäjälle että en tule kisoihin niin en pilaa teidän topikkeja. Voitte sitten rauhassa spekuloida että mulle tuli p*skat housuun enkä uskaltanut tulla Torpan hiekkalaatikkoa sotkemaan.

 :cheesy: