Ja krossikuskeillahan on helppoa siirtyä kun heillä on jo saddlepackit.
No helppo ja helppo...
Ei oo sitä KERS säädintä ja boosteria... ja harvalla oikeeta moottoria.
Tai vaikka säädin oliskin niin ei boosteria... eikä välttämättä edelleenkään sitä moottoria.
Ja 2S lipoilla siis olis tarvinu vain auton... ja edelleen ehkä sen moottorin.
Mut niin... ainahan noita hankintoja joutuu kuitenkin tekemään jos johonkin uuteen luokkaan haluaa, ja varsinkin haluaa hommata kireimmän pään sallitut vermeet.
siis kyllähän sä 2s lipoilla tarviit "kers-säätimen" ihan yhtä paljo ku 1s lipoilla.
Heh...
Arvasin että jäi joku juttu välistä mihin voi takertua...
Joo joo... tarviit tarviit... Kaiken tarviit jos et jo valmiiks omista, ja haluut ajaa just niillä nopeimmilla jutuilla.
Silti monella krossikuskilla on jo säädin mistä tämä "kers" ominaisuus löytyy... Ainakin softan vaihdolla.
Niin... ja kun oikein väännellään ja käännellään niin monilla ei oo kyllä noita sadle akkujakaan.
Moniin rossareihin kun menee stikit.
Tosin näihin käy myös satulat, eli WGT luokkaan hommatut akut sopii sit sisärossaamiseenkin.
Omalta kohtalta jos asiaa ajattelen niin minähän joutuisin eniveis hommaamaan auton, säätimen, akun, moottorin ja sen boosterin... tai joo... kohta ehkä vain sen säätimen, mutta omalla kohdallani hommaisin mielummin boosterin, jolloin säädintä vois vaihtella vaikka rossariin jne.
No mut joo... Turhaanhan me tässä nyt floodataan tätä topikkia sisäänsä päivänselvillä asioilla.
Se ei missään nimessä ollut tarkoitukseni.
Tarkoitukseni on jo tullut aikaisemmin ilmi, joten eipähän saivarrella tämän enempää eiks joo...
Tai no... ei se mua haittaa, mutta joitain se voi haitata kun tukkii topikin ja asia katoaa monen sivun päähän...
Tosin... sehän on hyvin tyypillistä eniveis.
Ps: mistä voidaan huomata että meikäläisellä on tekemisenpuutetta pakotetulla turhake kurssilla :mrgreen: