Auton hanskassa pysymistä kummasti... Ja jos ei luisteleva hanuri ole se millä tykkää ajaa niin ei voi rutata kaasua sen verran ku tahtois...
Eli eipä pääse mutkasta uloskaan samalla tavalla ku haluais...
Eikä auto edes pysähdy silestonella.
Senkin sain huomata kun jarrutusmatkat vaan piteni päivänmittaa.
Eniveis... kuten jo sanoin... persiilleen meni kun ei mun ajotyyliin sovi liukas perä takatuupissa.
Sliksillä en pääse mihinkään ja se on selvä.
Kyllähän sä sen itekin näit kun edellisenä iltana menin valoduoden kovempaa... Ja kisapäivänä vauhti vaan hiipu iltaa kohden... samalla kun renkaista katos viimenenkin kulutuspinta.
Miks vänkäät tosta asiasta... se kun on hyvin tosi että minä en osannut ajaa sileillä renkailla yhtä kovaa kuin renkailla missä oli vielä nappulaa.
Kierrosajat hidastu ja finaalissa ei perässä pysyny vaikka kuinka ehjästi ajo.
Kyllähän sä tiedät hyvin että jos auto ei ole kuskin ajotyylille yhtään sopiva niin ei sillä pääse vaikka kuinka yrittäis...
Mä tykkään ajaa niin että perä on tanakasti hallussa ja itse tuuppaan agressiivisesti just sillä tahdilla ku haluan... jos perä ei pysy kuskin komennossa niin siinähän tulee ties mitä lipsahduksia...
Kyl sä Jose joskus opit kun pääset kokeilemaan takatuuppausta
Ja kuten jo edellä mainittiin...
Sähän jäit jopa mun taakse vaikka paalulta starttasit...
Sulla oli kuluneemmat renkaat ku mulla, etkä päässy edes sitä mitä minä pääsin, kuten tulokset kertoo.