totta. kuten minä tykkään enemmän sähköistä koska niiden hinta tulee jatkuvalla ajolla 6kk takaisin. anteeksi kaikki hässäkkä. ja eikös noi autot oo ihan samoja mut toinen on sähkö?
No omasta mielestä taas tässä sinun tekemästä topiikissa ei ollut mitään vikaa. Ehkä tämä hairitsi "ei savage" -ihmisiä suunnattomasti.
Asiaan.. Itselläni tuo savage xl ja tuolla alku sivuillakin löytää sen jo kun olen kirjotellut siitä asioita ja kokemuksia (
http://rc10.fi/index.php?topic=41863.0 ). Itse erittäin tyytyväinen. Ainakin taka ja etu diffejen rattaiden vaihdon jälkeen ei ole huoltoa kaivannut lähestulkoon yhtään.
Savage x on pirummoisen kestävä, joten sitäkin voi suositella oikein lämpimästi. X on ehkä vähän kiikkerämpi pienen koonsa takia, mutta ei se välttämättä menoa haittaa.
Savage xl-e ja flux on sähkö malleja ja youtubesta löytyy kivoja pätkiä niistäkin, mutta ne huutavat lipoakkuja ja ehkä parempia moottoreita, jotta ne kulkee kuten niissä videoissa.
Loppupeleissä sinun rahatilanne ja mielenkiinto ratkaisee. Oma kohtasella kokemuksella suosittelen xl:ään diffit päivittämään uusiin tai utelemaan kauppiaalta, että onko ne jo päivitetty siihen malliin mitä he myyvät. Fluxiahan myydään jo pelkästään noilla karkeila rattailla.