Lisäksi ongemia on hieman taka linkkien palloruuvien kanssa joihin pallokupit napsautetaan. Nämä pallot kun eivät meinaa kiertya kokonaan kiinni. Eli tuo pallokupinruuvi jää liian korkealle joka aiheuttaa sen että pallokuppi ottaa vanteeseen kiinni.
Käyköhän tuosta TC5 spurrit Schumiin? Spurrit ovat Kimbrought merkkisiä ja merkintä on 48P. Tuossa kun olisi iso läjä rattaita pussissa.
Pallopääruuveja on kolmea eri pituutta, oletko varmasti ruuvannut hubiin oikean pituisen ruuvin?
Autoon käy vain auton omat siihen tarkoitetut spurrit. Eli TC5:n tai jokin muu normispurri ei käy.
Edelleen ihmettelen ohjauspalojen ja Casterpalojen jäykkyyttä. Onko niissä joku kikka vai kasaanko minä ne vaan yksin kertaisesti terveelleen? Ohjausta tuntuu ahdistavan myös ohjauslinkistön pallokupit. Kun ohjausta kokeilee niin että pallokupit eivät ole napsautettuina kiinni, on ohjaus herkkä. Mutta kun ohjauslinkit napsautetaan kiinni niin heti tuntuu ahdistavan =/.
Enpä voi oikein näkemättä sanoa että mikä siellä jumii.
Jos irroitat Caster-palan, jossa ohjauspala on edelleenkin kiinni, niin onko osien välissä rako koko matkalla? Caster-palassa on sisäpuolella liian iso viiste ja se ottaa kiinni ohjauspalaan joten sitä pitää viilata.
Oletko ruuvannut ne ruuvit liian syvälle? Alempi voi muistaakseni olla miltei kokonaan kiinni mutta ylempi pitää jättää vähän auki että osien väliin jää pieni klappi.
Pallokuppeja voi paikallaan ollessaan hieman pihdeillä litistää niin niistä smoothimmat.