Kirjoittaja Aihe: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle  (Luettu 353585 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #240 : 11.02.11 - klo: 17.29 »
Käyttäjänimen alle tulevat kuvat (eli avatarit) eivät ole käytössä, mutta kuvan voi lisätä viestin loppuun liitteiden kautta samaan tapaan kuin vanhalla foorumilla.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #241 : 03.03.11 - klo: 09.24 »
Näkyykö muilla lähetetyt viestin yksityisviestit kansiossa, itselläni lähetetyt on aina tyhjä. Välillä olisi tarvetta tutkia sitäkin osiota.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #242 : 03.03.11 - klo: 10.16 »
Näkyykö muilla lähetetyt viestin yksityisviestit kansiossa, itselläni lähetetyt on aina tyhjä. Välillä olisi tarvetta tutkia sitäkin osiota.

Navigointiohjeet:

Ylälaidasta (Profiili)
Vasemmalta (Yksityisviestintä)
Täppä kohtaan (Tallenna kopio lähettyihin oletuksena)

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #243 : 03.04.11 - klo: 23.45 »
Pyytäisin kaikilta myyntiosion erittäin aktiivisilta lukijoilta hieman malttia Ilmoita valvojille-napin painamisessa.
Palatessani kisamatkalta totesin sähköpostissani olevan yli 20 uutta ilmoitusta raportoidusta myyntialueen viestistä.

Myyntiosiota siivotaan tottakai sen mukaan mitä aikaa hommaan liikenee, meillä kaikilla kun kuitenkin on elämässä joskus muutakin menoa ja tekemistä kuin pelkän foorumin siivoamista, kuten esim. kisamatkoja, omia lomareissuja yms.  :wink:

Menneenäkin viikonloppuna meitä oli samoissa kisoissa ainakin kolme kappaletta emmekä ymmärrettävästi silloin voi olla foorumia valvomassa/siivoamassa.

Toinen pyyntö on tuo säännöissäkin mainittu myydyn/ostetun tavaran otsikon muuuttaminen muotoon "Myyty", "ostettu" tai "pois".
Allekirjoittanut kun hoitaa siivoamisen siten että kirjoitan hakuun ehdoiksi myyty, ostettu ja pois ja laitan ehdoiksi että hae vain otsikoista ja tuloksena on kaikki viestit joiden otsikoissa mainitut sanat on.
Näinollen kaikki persoonalliseen ja vitsikkääseen muotoon muutetut otsikot jää löytymättä.

Terveisin ylläpito/ Casull
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #244 : 03.04.11 - klo: 23.59 »
Jeps...

Ihan kiva tosiaan on että noista ilmoitetaan noista myydyistä.
Välillä saa nähdä parin tunnin aikana tulleen toistakymmentä ilmoitusta.
No ei sekään nyt haittaa... Poistelen kun jaksan ja kerkeen.

Kuitenkin toivotuinta olisi nimenomaan että itse MYYJÄ/OSTAJA tekee sen ilmoituksen.
Silloin ei tule monta kertaa ilmoitus samasta viestistä.

Pyyntönä ainakin että jos näkee jonkun myydyn tai ostetun ilmoituksen niin ei paina sitä nappia heti samana päivänä kun näkee kyseisen tuotteen muuttuneen myydyksi tai ostetuksi.
Odottaa mielummin vaikkapa päivän... Kenties se ilmoituksen luoja on tehnyt homman itse  :wink:

Ennätys mitä olen yhdestä MYYTY ilmoituksesta nähnyt, oli myyjän oma ilmoitus + 8 muiden tekemää siitä samaisesta myynti ilmosta.

Ei meikäläistä haittaa, mutta olis toki selkeämpää ja helpompaa kun jokainen ilmoituksen tekijä itse heittäisi sen valvojille ilmoituksen... ja jos muut käyttäjät näkee myydyn ilmoituksen olevan poistamattomana pari päivää niin sitten ilmanmuuta klikkaus.

Poissa Munkki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #245 : 04.04.11 - klo: 19.10 »
Mistä foorumi on saanut nimensä?
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #246 : 04.04.11 - klo: 20.04 »

Poissa väinö

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #247 : 04.04.11 - klo: 20.09 »
Kun klikkaa tuolta ylhäältä tota näytä uudet vastaukset viesteihisi niin siinähän on ne aiheet joihin on osallistunut ja joissa on uusia viestejä. Niin miten voi/voiko periaatteessa "poistaa" osallistumisensa noista aiheista? Kun mä oon osallistunut esim siihen "mitä teit tänään rc autoosi" aiheeseen niin se on aina siellä listassa ihan turhaan kun en mä sitä enää lue. :angry:
Ehkä vähän epäselvästi kirjotettu mutta toivottavasti tajusitte. :roll:

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #248 : 06.04.11 - klo: 16.47 »
Tuohon ei taida olla muuta keinoa kuin poistaa viestit.

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #249 : 28.05.11 - klo: 14.58 »
Heips. Mietin että täällä kun on tätä moottoreita hallitsevaa porukkaa, onko mahdollista tehdä myös myyntiosiot muillekin kuin rc välineistölle? Itse haluaisin katsella myynti-ilmoituksia tai ostaa jotain, mutta aina ei ole tarve rc-autoille tai myydä omaa pois osina tai kasassa. Olen varma että moni täälläkin yrittäisi myydä krääsää omasta mielestään pois sellaiselle jolle se on aarre. Olisin jo useita ilmoituksia laittanut esimerkiksi moottorista tjsp tarvikkeesta.

Yhteenvetona: Saadaanko foorumeille mitenkään myös muiden aihealueiden osto/myyntialueet kuin rc tavaran ja autojen jne.
Voimaa ja valtaa.

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #250 : 28.05.11 - klo: 15.03 »
samaa pyytäisin itsekin
Heips. Mietin että täällä kun on tätä moottoreita hallitsevaa porukkaa, onko mahdollista tehdä myös myyntiosiot muillekin kuin rc välineistölle? Itse haluaisin katsella myynti-ilmoituksia tai ostaa jotain, mutta aina ei ole tarve rc-autoille tai myydä omaa pois osina tai kasassa. Olen varma että moni täälläkin yrittäisi myydä krääsää omasta mielestään pois sellaiselle jolle se on aarre. Olisin jo useita ilmoituksia laittanut esimerkiksi moottorista tjsp tarvikkeesta.

Yhteenvetona: Saadaanko foorumeille mitenkään myös muiden aihealueiden osto/myyntialueet kuin rc tavaran ja autojen jne.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #251 : 28.05.11 - klo: 22.02 »
joo kyllä täällä voisi olla samanlainen kirpputoriosasto kuin rc-offillakin..
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #252 : 29.05.11 - klo: 10.52 »
Huuto.netin kautta pääsee ainakin helposti turhasta roinasta eroon ja löytyyhän noita vaihtoehtoja mihin laittaa myyntiin ilman huutokauppaa, esim. http://www.tori.fi/

Poissa salkku00

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #253 : 29.05.11 - klo: 11.24 »
Miksi myydään/ostetaan ilmoituksilla ei voi kysellä tuotteesta?
Nyky rc autoilijan viimeiset sanat: Jos kaikki olis mekaanista...  Traxxas Stampede 4x4 vxl

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #254 : 29.05.11 - klo: 11.53 »
Ennen se oli sallittu mutta ilmoituksiin syntyi keskusteluja millä ei ollut mitään tekemistä kaupankäynnin kanssa vaan ainoana tarkoituksena oli nostaa oma ilmoitus sivun kärkeen. Nyt ne menevät aina julkaisuajankohdan mukaan ja kaupankäynti hoidetaan yv:llä, maililla tai puhelimella.

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #255 : 29.05.11 - klo: 19.00 »
Sama periaatehan toimii tietenkin joka paikassa, mutta kerta rc autoja myydään täällä, ja voihan niitä huuto-netissäkin myydä, niin miksei periaate toimisi? Ei huuto.net ja tori.fi aina ole antamassa oikeaa vaihtoehtoa, ja jos etsit vaikkapa tietynlaista televisiota ja täällä haluaisit ostaa, jollain saattaa sellainen olla muttei ole harkinnut myyntiä mutta voisi myydä pois, tai sitten myytäessä jotain, joku löytää itsellensä vielä aarteen jota ei muualta löydykään, tai täältä sitten saisi halvemmalla!
Voimaa ja valtaa.

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #256 : 29.05.11 - klo: 19.15 »
En kyllä näe mitään järkeä tuollaiselle osto/myynti osiolle,eiköhän valvojilla ole jo tarpeeksi osioita valvottavana.Netti on täynnä sivuja jossa voi myydä ja ostaa kaikenlaista sälää,virveleistä+vieheistä täysperä yhdistelmiin.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa salkku00

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #257 : 31.05.11 - klo: 13.14 »
Miten voi aloittaa äänestyksen/antaa ääniä? Profiileissahan lukee annetut äänet ja aloitetut äänestykset. :huh:
Nyky rc autoilijan viimeiset sanat: Jos kaikki olis mekaanista...  Traxxas Stampede 4x4 vxl

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #258 : 31.05.11 - klo: 18.10 »
Nuo äänestykset mitä jollain näkyy tilastoissa on aikaisemman foorumin ajalta, uudemmassa ei ole ollut käytössä.

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #259 : 15.06.11 - klo: 16.31 »
Tuli tuossa mieleen, että olisiko tarvetta tehdä pieni englanninkielinen palsta ulkomaalaisille kuskeille? Lähinnä tiedotukseen kilpailuluokista ja kisojen ajankohdista yms.

-Valtteri

Poissa salkku00

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #260 : 19.06.11 - klo: 10.55 »
Miten määritellään että on uusi jäsen, jäsen ja vanha jäsen? :huh:
Nyky rc autoilijan viimeiset sanat: Jos kaikki olis mekaanista...  Traxxas Stampede 4x4 vxl

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #261 : 19.06.11 - klo: 11.05 »
Viestien määrän mukaan, spämmäämällä pääsee kyllä tuohon viimeiseenkin kategoriaan aika nopeasti vaikkei kovin vanha olisikaan...

Poissa Garrett

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #262 : 19.06.11 - klo: 16.02 »
Siivousta rajulla kädellä muihinkin osioihin???

Pidemmän aikaa olen jo vieraillu sivuilla, useita kertoja päivässä, milloin huvikseni ja milloin etsiessäni tietoa.
En tiedä onko muilla samoja ajatuksia, mutta mielestäni foorumi on hirveän sekava siinä mielessä, samoja aiheita on eri sanamuodoilla/-järjestyksillä hirveästi. Hakukonetta kun kovasti koitan käytellä jo siitäkin syystä ettei tulisi mitään turhia aiheita, niin melkeinpä joka ikinen kerta törmää siihen että joku kysyy jotain, toinen vastaa että tossa on linkki tms. tapaan. Kuitenkin, aina on joku kuka sitten vielä vastaa samaan ketjuun ja soppa oiskin sitten siinä. Seuraa helvetillinen oravanpyörä, mikä kasvaa kasvamistaan.

Ehkä kirjotan tämän lorun kaikkien aloittelijoiden puolesta, ehkä en. Mutta joskus on oikeastaan helvetin vaikea löytää suoraa vastausta ihan johonkin pikku juttuun. Tarkoitukseni ei todellakaan ole mollata tällä modeja tai ketään muutakaan, mutta olisiko joku suursiivouksen paikka kuitenkin kohdallaan. Mielestäni se selkeyttäisi foorumia pelkästään positiivisella tavalla, ainakin näin amatöörin vinkkelistä katsottuna.

Toki on vikaa meissäkin. Ei jaksa tai viiti tai osaa tai muuten vaa kiinnosta.. Hakua käyttämällä väitän että melkein sata varmasti löytää sen mitä etsii. Kärsivällisyys olisi myöskin suotavaa, aivan kaikille. Totta on, että välillä sitä varmaan polttaa päreensä heti, eikä vasta kolmannen kerran jälkeen. Itsekin olen melko kärsimätön luonne, mutta koitan ainakin ensin taustalta vakoilla, josko kuitenkin jollakin muulla olisi vastaavan kaltaista vaivaa oman rc-laitteensa kanssa. Ja kappas, taas jää yksi turha aihe pois "roskaamasta" foorumia. Käyttäkää amikset hakua, niin  minäkin teen.

Ja p*skat tämä vuodatus vielä loppunut. Sen verran puollustan HOKEA, että ensimmäistäkään turhaa viestiä en ole häneltä lukenut. Pitkiä ovat kyllä, mutta täynnä asiaa. Oiskohan nyt niin, että mikäli ei sen vertaakaan ole kärsivällisyyttä, että lukisi jonkun kirjottaman pitkähkön, hyvin perustellun viestin kokonaan, että on valinnut väärän harrastusmuodon itselleen? Sinänsä olisi sääli, että ihmisen oma typeryys sotkisi mukavan, hauskan ja helvetin mielenkiintoisen lajin. Jokainen lajia alotteleva voiskin melkein ihan ensiksi katsoa peiliin ja kysyä että riittääkö se hermo vai ei.

Tästä tuli nyt näköjään tämmöinen "haukutaan vähän kaikkia" viesti ja hätäsimmät vetää herneen nekkuun varmasti, jotkut ehkä ymmärtävät mitä koitan tällä sanoa. Mutta modeille vinkiksi. Foorumille suursiivous ja meille aloittelijoille, HAKU HAKU HAKU HAKU... KÄYTÄ HAKUA!! Löytyy varmasti.
No niin, poistun takavasemmalle ja olen hiljaa.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #263 : 19.06.11 - klo: 16.51 »
Noita aiheita voisi kyllä yhdistellä aktiivisemmin mutta niistäkin saa helposti yhden ison sotkun aikaan kuten esim. M8-rengaskeskustelu. Vieläkään ei näytä kaikki lukeneen aiheen uutta otsikkoa ja siellä väännetään aivan ihmeellisistä asioista mitkä ei liity otsikkoon ollenkaan.

Aiheen yhdistämisissä on sellainen ominaisuus että viestit tulevat aikajärjestykseen. Jos molempien aiheiden sisällä on edellisiin viesteihin viittaavaa keskustelua niin yhdistämisen jälkeen siitä ei ota enää kukaan selvää mihin on vastattu - varsinkin jos viestejä ei ole lainattu tai kerrottu että kenelle vastaus on osoitettu.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #264 : 19.06.11 - klo: 17.04 »
Sekaisuus on forumien yleinen ongelma myös.

Forumit toimii mediana loistavasti juuri tän hetkisen tiedon löytämiseen ja hallitsemiseen, mutta jos haluat tietoa vanhemmasta jutust asua odottaa 5 eri threadia tai 100 sivuinen threadi joissa kerrotaan makkaranpaistosta eikä siitä millä ruuvilla piti iskarilaittaa kiinni.

Harrastajat keräävätkin tietoa yhteen paikkaan aika ajoin jolloin saadaan kerättyä kaikki yhteen paikkaan siten että se olisi helppoa löytää. Jos joku haluaa kyseisiä juttuja kirjoittaa, voin niitä minun sivuillani julkaista. Eli rohkeesti YV:tä jos kiinnostaa juttujen kirjoittaminen ja yhteenvetojen tekeminen.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #265 : 19.06.11 - klo: 18.26 »
Ja sitten meillä on jälleen yksi sivusto lisää mistä niitä juttuja löytyy.

Ongelmana on nimenomaan se ettei tänäpäivänä kukaan tunnu olevan kiinnostunut itse hankkimaan tietoa.
Kysytään jotain asiaa ehkä joskus jopa oikeassa topikissa... huomaamatta että juuri edellisessä viestissä on vastaus täysin samaan kysymykseen joka esitettiin edellisenä päivänä eri henkilön toimesta.

Ja sitten nimenomaan vielä se ongelma kuinka paljon sitä väärää tai ei niin hirveän hyvää neuvoa tulvii jatkuvasti.
Kerrotaan miten asiat pitää tehdä, vaikka ei itselläkään ole ihmeemmin kokemusta... Ja kun joku vähänkään kokeneempi tuleekin vastaamaan niin siitähän se soppa sitten syntyy.

Täysin turhaa väittelyä myöskin... kuten esim tämä M8 rengaskeskustelu.
Siinä oikein esimerkki miten he joilla ei ole kyseisestä asiasta oikeastaan edes pintaraapaisua kokemusta, ovat kyllä kertomassa miten asiat pitäisi olla ja mikä ongelma on tällähetkellä olemassa.
Ja aina myös viitataan siihen ettei joku tietäisi asioista mitään.... Tässä esimerkissä nyt viitattu meikäläiseen jo parissakin eri asiassa... Minä en näköjään tiedä miten yksityyppirengas kuviot menevät...
Enkä näköjään monesta muustakaan asiasta tiedä mitään...
Vaikka kuinka hyvin tiedänkin.
No on täällä foorumilla väitelty jo minun kanssa jopa minun sanomisistani... jopa kulustoista millä ajan jne.
Välillä oikein itseäkin alkaa epäilyttämään että enkö mä tosiaankaan tiedä omaa osoitettanikaan kun näköjään moni tietää minua paremmin jo mitä tiedän ja mitä en.

Asiattomia viestejä... kiroilua jne täysin puhdasta sääntöjen vastaisuutta ei saa edes poistaa kun siitä tulee kauhea vuodatus.
Porukan viestejä ei saa korjailla luettavampaan muotoon tai edes poistella niitä kirosanoja tai toisten suoraa provosointia sieltä viestejen välistäkään.

Turhien viestiketjujen poistelu... hmmm... no näitäkään ei kuulema voi poistella koska niihin on ehditty tosiaan jo vastaamaan ties mitä liirumlaarumia ja koska sitten taas seuraavalla kysyjällä on vaikea löytää oikeaa topikkia jos hänellä on juuri samasta asiasta kysyttävää.

Aika mahdoton yhtälö.
Melkein tyydyn nykyään vain poistelemaan myytyjä ja ostettuja ilmoituksia.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #266 : 19.06.11 - klo: 18.37 »
Forumit toimii mediana loistavasti juuri tän hetkisen tiedon löytämiseen ja hallitsemiseen, mutta jos haluat tietoa vanhemmasta jutust asua odottaa 5 eri threadia tai 100 sivuinen threadi joissa kerrotaan makkaranpaistosta eikä siitä millä ruuvilla piti iskarilaittaa kiinni.

Jos kyseistä asiaa on kysytty niin kyllä se vastaus lähes joka asiaan on tullut ihan parin viestin aikana.
Sitten aletaan jo puhumaan saunakaljasta ja makkaran paistosta kun joku kysyy että mitä öljyä iskariin pitäisi laittaa sisälle... käykö moottoriöljy.
Heti tulee pari aloittelijaa kertomaan kuinka hienosti on rypsiöljy toiminut.
Vihdoin paikalle ennättää sellainen joka tietää jo kertoa oikean vastauksen... eli silikoni öljyä... kuten ohjeissakin neuvotaan.
Noh... asiahan ei tietenkään ole näin helppoa vaan sitten tulee jo seuraava joka kertoo kuinka silikoniöljyä käyttämään neuvonut ei tiedäkään yhtään mitään ja kertookin jo taas että hänen MIELESTÄÄN crc on toiminut toooosi hyvin.

Siinä se suurin ongelma tiedon löytymiseen.
Mistä sitten tiedät mikä vastaus on oikein kun tuollaista käsittämätöntä huttua pyötii jokatoisessa viestiketjussa.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #267 : 19.06.11 - klo: 20.44 »

Melkein tyydyn nykyään vain poistelemaan myytyjä ja ostettuja ilmoituksia.

Käyppä vaikka autojen myyntiosiossa välillä, nopealla vilkaisulla parisenkymmentä poistoa odottavaa ilmoa...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #268 : 19.06.11 - klo: 21.27 »
Pidän sunnuntaita telkkarin äärellä.
Tänään olen jo kymmenkunta viestiä poistellut.
Poisteluita tehdään valvojien toimesta lähes päivittäin ja normaaliin vapaaehtois tyyliin.

Eli... menenpäs ainoastaan sohvalle töllöttämään.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #269 : 19.06.11 - klo: 21.41 »
Ja aina myös viitataan siihen ettei joku tietäisi asioista mitään.... Tässä esimerkissä nyt viitattu meikäläiseen jo parissakin eri asiassa... Minä en näköjään tiedä miten yksityyppirengas kuviot menevät...
Enkä näköjään monesta muustakaan asiasta tiedä mitään...
Vaikka kuinka hyvin tiedänkin.
No on täällä foorumilla väitelty jo minun kanssa jopa minun sanomisistani... jopa kulustoista millä ajan jne.
Välillä oikein itseäkin alkaa epäilyttämään että enkö mä tosiaankaan tiedä omaa osoitettanikaan kun näköjään moni tietää minua paremmin jo mitä tiedän ja mitä en.
Olet ymmärtäny väärin, olen sitä mieltä että luokkayhteishenkilö ei ymmärrä miten se toimii. Tosin tämä nyt ei tänne kuulu.

Toinen sivusto toimii loistavasti jos siellä on vain kerättyä tietoa ja se tieto löytyy myös googlella paremmin. Oletko huomannut esim kuinka usein yhdelle tietylle sivustolle viitataan jatkuvasti jossa on IHAN älyttömästi hyvää tietoa kerättynä yhteen pakettiin?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook