Aivan voit toimia kertomallasi tavalla koska bensapuoli näyttää nyt sinne ilmestyneet uudet viestit, toisin kuin polttispuoli, joka näyttää jatkuvasti uusia viestejä, jos ei käy bensapuolta avaamassa. Haluaisitko itse käydä availemassa vaikkapa vapaata keskustelua, jotta se bensapuolen boldaus häviäisi? Nuo bensavehkeet voisi mielestäni lohkaista ihan omaksi alueekseen, kun ei niillä kuitenkaan ole 'mitään yhteistä' nitrojen kanssa ja samalla korjaantuisi tuo ongelma alakategorian lukutarpeesta.
Foorumin nykyinen jaottelu on siis mielestäni ihan riittävä (bensavehkeille oma aihealue on hyvä lisä, mutta ei toimi alakategoriana). Jaottelua ei tule vähentää (=edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit) eikä lisätä (=aiemmat ehdotukset tässä triidissä).
Tuossa on kyllä pointtinsa. Edittiä, tuo bensaosiohan menee kanssa luetuksi kun painaa polttisosiosta "merkkaa luetuksi" -nappia, eli tarvetta ei ole aukaista bensapuolta. (kokeilin juuri äsken)
Mutta liian yleismaailmallinen foorumin rakenne on mielestäni sekava. Kuvitelkaa tilanne jos foorumilla olisi vain kaksi kategoriaa "asiaa rc autoista" ja "asiaa muusta". Se olisi hyvin yksinkertainen, mutta ei palvele varsinkaan uusia käyttäjiä (kuten minä) kovinkaan hyvin.
Olen usean suomalaisen ja ulkomaalaisen foorumin käyttäjä, joissa useampi kategoria pelaa loistavasti, enkä ole törmännyt usein sellaisiin et porukka väittelis onko aihe oikealla alueella. Se on totta että suomalaisilla foorumeilla ei kauheasti käytetä noita alakategorioita, mutta paljon ihan normi kategorioita. Rapakon takana niitä käytetään ja toimivat mielestäni hyvin.
Mutta en silti hauku nykyistä foorumianne, esitin vain mielipiteeni miten tätä voisi jopa vielä minun mielestä parantaa. Kyllä tähänkin varmasti tottuu kun aikansa käyttää. Niin kuin ylipäätään kaikkeen muuhunkin tottuu paitsi jääpuikkoon pyllyssä kun se kerkee sulaa ennen kun tottuu :)