Kirjoittaja Aihe: Short Course -sääntökeskustelu  (Luettu 114645 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #120 : 11.01.10 - klo: 19.22 »
[SPEKULOINTIA]

JOS SC-luokassa olisi myös stanuluokka, eikö olisi järkevää, että koneet olisivat samoja, joita käytetään turistipuolella? Luotettavia ja hyväksi todettuja.

Tietysti em. koneiden lisäksi RTR-pakettien mukaiset hiilikoneet.

[SPEKULOINTI LOPPU]
Flying Calacucco

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #121 : 11.01.10 - klo: 19.24 »
Itse olen sitä mieltä, että JOS jotain moottorirajoitusta haluttaisiin, voisi yksityyppikoneet olla sitten oikea ratkaisu. Eipä tarvitsisi testata kovin montaa eri konetta...

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #122 : 11.01.10 - klo: 19.40 »
Jos päädytään ykstyyppikoneeseen (niinkuin VTR-luokassa ekaksi) niin takuulla jää auto hommaamatta.

Se nähtiin kun jerzi hehkutti että nyt on koneita hyllyssä kahdeksi vuodeksi, ja ne loppuivatkin muutamassa päivässä..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #123 : 11.01.10 - klo: 19.46 »
Minun mielestä tuo (yksi)tyyppikone tai kone rajoitus voi ylipäätään tulla kysymykseen vasta sen jälkeen, kun "viriluokkaan" on riittävästi kuskeja.

Eli jokatapauksessa pitäisi olla viriluokka, jonka jälkeen MAHDOLLISESTI muu luokka jossa enemmän rajoitteita. Se ei kuitenkaan voi olla se ensisijainen SC-luokka.
Flying Calacucco

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #124 : 11.01.10 - klo: 19.54 »
Oli sääntö mikä tahansa, sen pitää olla sellainen, että sitä voidaan valvoa. JOS olisi moottorirajoitus, se pitää pystyä nopeasti ja luotettavasti todentamaan katsastuksessa.
Hieman asian vierestä, millä moottorin lankamäärän voi varmistaa?
Omissa halpiskoneissa on ollut tarrat...

Katsos Jon, nyt haetaan sopivaa kauppuria jonka koneet kelpaavat. "Sponssoriksi"  :grin:
Olen koittanut todella miettia syytä tähän konevääntöön ja aina vain voimakkaamin tulee mieleen kaupalliset intressit. Kohta ollaan tilanteessa jossa vain sen ja sen merkkiset koneet käyvät ja niitä myy vain se ja se liike.

Eikös se olisi hyvä asia? Ainakin jollain on intressiä varmistaa että luokka on jatkossakin hengissä ja moottoritki saa toivottavasti halvemmalla. Sponsorointi on hyvä asia silloin kun se tehdään oikein.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #125 : 12.01.10 - klo: 09.36 »
Kun nyt tuolla Slash-ketjussa on ollut puhetta hop-up osien käytöstä  niin mihin vedetään raja jos säännöt sanovat, että auton pitää olla tehdasvalmisteinen?

Riittäisikö, että lähtökohta on tehdasvalmisteinen SC-auto? Eli itse olen ymmärtänyt tämän sääntökohdan tarkoitukseksi poistaa mahdolliset M8e autot, olenko ymmärtänyt väärin?

Eli tämä keskustelu on lähtöisin siitä, että Slashiin on saatavilla useita eri valmistajien LCG (low center of gravity) matalarunkokonversioita - sallitaanko nämä luokan sääntöihin.

Omasta mielestä näitä ei pitäisi sulkea pois. Viritysosat ja muunnossarjat tuovat oman lisänsä lajiin.
Old fart

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #126 : 12.01.10 - klo: 09.40 »
Eli tämä keskustelu on lähtöisin siitä, että Slashiin on saatavilla useita eri valmistajien LCG (low center of gravity) matalarunkokonversioita - sallitaanko nämä luokan sääntöihin.
Omasta mielestä näitä ei pitäisi sulkea pois. Viritysosat ja muunnossarjat tuovat oman lisänsä lajiin.
Varmaan yks asia kannattas ottaa huomioon näitten kanssa olis se maavara. Ainaki tuolla viime wj kisassa huomas että asson autot oli ylivoimasia just tuon painopisteen ja tonttiin säädetyn maavaran takia.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #127 : 12.01.10 - klo: 09.55 »
Eli tämä keskustelu on lähtöisin siitä, että Slashiin on saatavilla useita eri valmistajien LCG (low center of gravity) matalarunkokonversioita - sallitaanko nämä luokan sääntöihin.
Omasta mielestä näitä ei pitäisi sulkea pois. Viritysosat ja muunnossarjat tuovat oman lisänsä lajiin.
Varmaan yks asia kannattas ottaa huomioon näitten kanssa olis se maavara. Ainaki tuolla viime wj kisassa huomas että asson autot oli ylivoimasia just tuon painopisteen ja tonttiin säädetyn maavaran takia.
Ja jotta muut saataisiin samalle tasolle, pitäisi tuollaiset konversiot sallia Slashiin/Strikeen (SC10/Blitz/Ultima SC on jo valmiiksi matalia).

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #128 : 12.01.10 - klo: 09.58 »
Jos päädytään ykstyyppikoneeseen (niinkuin VTR-luokassa ekaksi) niin takuulla jää auto hommaamatta.

Se nähtiin kun jerzi hehkutti että nyt on koneita hyllyssä kahdeksi vuodeksi, ja ne loppuivatkin muutamassa päivässä..

Kiitos :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #129 : 12.01.10 - klo: 10.05 »
Kun nyt tuolla Slash-ketjussa on ollut puhetta hop-up osien käytöstä  niin mihin vedetään raja jos säännöt sanovat, että auton pitää olla tehdasvalmisteinen?

Riittäisikö, että lähtökohta on tehdasvalmisteinen SC-auto? Eli itse olen ymmärtänyt tämän sääntökohdan tarkoitukseksi poistaa mahdolliset M8e autot, olenko ymmärtänyt väärin?

Eli tämä keskustelu on lähtöisin siitä, että Slashiin on saatavilla useita eri valmistajien LCG (low center of gravity) matalarunkokonversioita - sallitaanko nämä luokan sääntöihin.

Omasta mielestä näitä ei pitäisi sulkea pois. Viritysosat ja muunnossarjat tuovat oman lisänsä lajiin.

JOs siihen m8 autoon saa ne vakio corr tyyppiset renkaat kiinnin ja ei ole liina leveä niin eikös sen sääntöjen mukanen ole?

pituus, leveys, koppa ja rengas sääntö riittänee. Noilla säännöillä autot saadaan pysymään järkevänä.

Mitään sähköihin liittyvää rajoitusta ei tarvita pl. akkusääntö 2s lipo tai 7s nimh (max 8.4v)

itellä on ajatuksena ajaa tuolla L kokosella koneella ja Mod.1 rattailla, ei jaksa joka kivenmurusen takia olla vaihtamassa spurria
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #130 : 12.01.10 - klo: 11.03 »
Edelleen, Assoja ei ollut vedetty tonttiin WJ3 kisoissa, alustat oli normikorkeudella, Blizikin nousi päivän mittaan alustan osalta "maastokorkeuteen". Sille ei vaan voi mitään että Assossa ja Blizissä on matalampi painopiste runkorakenteesta johtuen. Lopettakaa nyt jo toi maavarasta ja tonttiin laskemisesta vouhkaaminen.

Ehdottomasti ne matalat runkokitit pitää olla sallittujen listalla niin saadaan autot tasaväkisemmiksi. Slasheja on myyty jupalattomasti ja tällä runkoratkaisulla voi päivittää autonsa eikä sen takia tarvii alkaa merkkiä vaihtamaan että saa matalarunkoisen auton.
Kylätason RC-kuski.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #131 : 12.01.10 - klo: 11.28 »
Ehdottomasti ne matalat runkokitit pitää olla sallittujen listalla niin saadaan autot tasaväkisemmiksi. Slasheja on myyty jupalattomasti ja tällä runkoratkaisulla voi päivittää autonsa eikä sen takia tarvii alkaa merkkiä vaihtamaan että saa matalarunkoisen auton.

Samaa mieltä!

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #132 : 12.01.10 - klo: 11.38 »
kyllä mun mielestä koneet saisi jäädä vapaaksi. Voi olla etten tilaakkaan autoa jos siihen tulee jotain rajoituksia. Hauskan oloinen luokka kun on kyseessä
niin turhilla ja turhan monilla säännöillä se saadaan kyllä myös ei kiinnostavaksi. Autoilla kun ei kuitenkaan voi ajaa liian kireillä koneilla lujaa...
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #133 : 12.01.10 - klo: 11.41 »
Tuli vaan mieleen että jos ROAR sääntöjä käytetään pohjana ja siellä ei vaadita tehdasvalmisteista autoa, kotimaan sääntökeskusteluissa tämä on ollut ehdotuksena. Mikä on lopullinen tulkinta tehdasvalmisteisesta autosta ja kuinka paljon saa rakennetta muuttaa sääntöjen puitteissa? Ottakaa tämä asia esille tuolla sääntökeskustelussa.

Tuo runkoratkaisu on loistava painopisteen alentamisen kannalta ja ehdottomasti must ostos jos itellä olisi Slash ja runko olisi kisalaillinen, toivon että tulee olemaan.

Minun MIELIPIDE. Tehdasvalmisteinen auton määritelmä voisi olla esim:

Auton tulee olla tehdasvalmisteinen SC- auto. Auto voi olla ns. RTR- valmispaketti tai osista kasattava. Autoon voi vaihtaa ja lisätä mitä tahansa kyseiseen autoon tarkoitettuja tehdasvalmisteisia optio-osia ja osasarjoja. Tehdasvalmisteisten osien muokkaaminen on sallittua, autoon ei kuitenkaan saa lisätä itse valmistettuja tai muihin autoihin tarkoitettuja osia. Tehdasvalmisteisilla osilla ei tässä tarkoiteta renkaita tai koreja.

Äläkä nillitä, se on ihan selvää suomen kieltä.. :p
Flying Calacucco

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #134 : 12.01.10 - klo: 11.45 »
Mites tuossa sitten jos jollakin on hieman pienempi budjetti ja tekee hajonneen osan tilalle uuden? Tai jos on niin urheiluhenkinen, että uskoo tekevänsä itse tehdasosia paremman? Kunhan mitat täyttyy, niin omasta mielestä pitäisi saada itse tehdä osat.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #135 : 12.01.10 - klo: 11.46 »
Joka tapauksessa ainakin Espoossa ajetaan tämä talvi vapain säännöin.

SC-auto (ainakin lähtökohta)
Renkaat peittävä SC-kori
2s HC lipo/ 7s nimh/ 2s life (max jännite 8.4 V)
SC renkaat

En näe syytä miksi tulevaksi kesäksi pitäisi muita sääntöjä edes yrittää vääntää kun kokemusta ei ole.

Edit: Tehdäänhän nykyäänkin paljon osia itse autoihin, Pumilo, Nasty, jne... Ei siis mielestäni tässäkään luokassa pitäisi kieltää.

Old fart

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #136 : 12.01.10 - klo: 11.48 »
Joka tapauksessa ainakin Espoossa ajetaan tämä talvi vapain säännöin.

Oliko tämä lupaus että päästään kohta taas vetämään busseilla kisaa Centerissä? :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #137 : 12.01.10 - klo: 11.54 »
Olen Mikon kanssa samaa mieltä.

MUTTA. Jos kiinnostus kasvaa vielä tästäkin eteenpäin vastaavalla tavalla, tullaan siihen tilanteeseen, että niitä voittoa "tosissaan" tavoittelevia on lauteilla useampia. Siinä vaiheessa aloitetaan myös toisten autojen vahtaaminen ja kyseenalaistetaan ne jos sattuvat olemaan tavalla tai toisella erilaisia. Jo näissä kisoissa nähtiin, että sivulauseissa vihjataan "turisti-autoihin" tai "vettä väkevimpiin aineisiin". Ei sillä nehän kaikki olivat sallituja, kuten aiemmin todettu, mutta kuitenkin esimerkki siitä, että kovin isoja kisoja ilman sääntöjä ei voi viedä läpi ilman, että siitä kuullaan jälkeenpäin.

Tästä syystä on ihan tervettä vaihtaa mielipiteitä erilaisista näkemyksistä ja pohtia mahdollisia sääntövaihtoehtoja. On varmasti helpompi saada tekstipaketti aikaiseksi, kun asioita ja vaihtoehtoja on koeponnistettu. Veikkaan, että säännöt tarvitaan jokatapauksessa viimeistään kesällä.

Edelleen painotan sitä, että en ole tiukkojen sääntöjen kannalla, vaan pyrin tuomaan julki sen, että löysätkin säännöt pitää pystyä kirjoittamaan tekstimuotoon siten, että kilpailussa niitä on mahdollisuus tulkita ja tehdä tarvittavat päätökset.
Flying Calacucco

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #138 : 12.01.10 - klo: 13.21 »
Toi tehdasvalmisteinen on mielestäni huono termi, koska se on vaikea määritellä ja valvoa. Joka nippeliä ei voi tarkastaa ja tulkintaeroja tulee. Jos otetaan ROAR-säännöistä mitat ja pidetään nuo kori-, rengas- ja akkusäännöt, niin tuskin viivalle mitään kummallisuuksia ilmestyy.

Ja jos nyt joku noiden rajoitusten puitteissa onnistuu itse rakentamaan auton, joka toimii merkkivehkeitä paremmin krossiradalla, niin täytyy kyllä onnitella. Eiköhän noissa valmiissa vehkeissäkin ole jo asioita mietitty ihan kisaamisenkin kannalta?

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #139 : 12.01.10 - klo: 14.02 »
Tuolla termillä "tehdasvalmisteinen" tarkoitin sitä että auto on lähtökohdiltaan SC auto. Se kuinka paljon siihen on vaihdettu viri, bling bling  jne osaa ei vaikuta mitenkään. Ihan vapaasti, lämiskän mukaan.
Aikaisemmin oli puhetta myös noista 4wd autoista ja niihin koitetiin jo tunkea
mukaan m8e autoja jotka on "melkein" samankokoisia, vain koppa niskaan periaatteella.
Siksi tuo termi "tehdasvalmisteinen SC auto" tuli tavallaan käyttöön. onhan se hieman terminä harhaanjohtava

Mikon sääntöehdotus on asiallinen
Joka tapauksessa ainakin Espoossa ajetaan tämä talvi vapain säännöin.

SC-auto (ainakin lähtökohta)
Renkaat peittävä SC-kori
2s HC lipo/ 7s nimh/ 2s life (max jännite 8.4 V)
SC renkaat

En näe syytä miksi tulevaksi kesäksi pitäisi muita sääntöjä edes yrittää vääntää kun kokemusta ei ole.


Edittinä sen verran, tuli mieleen noi pitoaineet jotka olisi minun mielstäni syytä kieltää.
« Viimeksi muokattu: 12.01.10 - klo: 14.15 kirjoittanut Koiranputki »
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #140 : 12.01.10 - klo: 15.25 »
Pitääkö niitä sääntöjä väkisellä koittaa vääntää, kuha nyt ajettas vaan.

pannaa vaikka painoraja johki 2.5kh niin ei tarvi pelätä mahd. tulevia M8e autoja.

M8e autoon on aika vaikee panna tuota esim: slashin vakio vanne/rengas yhistelmää. autosta tulee 10cm liian levee koppaan nähen ;)
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #141 : 12.01.10 - klo: 15.27 »
Samoin M8e:n ajaminen 2S lipolla voi olla haastavaa...

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #142 : 12.01.10 - klo: 15.29 »
Tehdasvalmisteinen on tosiaan huono idea. Tässä kun vertailen tuota SC 4wd tehdasautoa ja ns. omaa tekelettä tarvitaan mikrometriä tarkempaa mittalaitteistoa ja silti tuosta M-8e autosta rakennettu menee ROAR mittoihin. Vanteita vaan en jaksanut tehdä niin ajan huomenna ihan oikealla SC 4wd  tehdasautolla ekan testin/kerhokisan. Saahan sitä sitten päivitettyä tarpeen mukaan esim. 8 auton osilla, se kait sallittaneen.
Ja MirosHima noin 5mm tarvii kaventaa 8 autoa että menee renkaat takuulla korin sisään. Tosin sitä en nyt vielä tee, vaan kokeilen tuon tehdasauton toimivuuden ensin. Ja jos painoraja on 2,5 kg niin ei tarvi ajaa tehdasautollakaan.
Multi surfase on hanurista

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #143 : 12.01.10 - klo: 15.34 »
Ja MirosHima noin 5mm tarvii kaventaa 8 autoa että menee renkaat takuulla korin sisään. Tosin sitä en nyt vielä tee, vaan kokeilen tuon tehdasauton toimivuuden ensin. Ja jos painoraja on 2,5 kg niin ei tarvi ajaa tehdasautollakaan.

Eipäs olekaan noin jos koitat vaikka panna Hyper 8:iin Slashin vanteet, Offsetti on niin eri.

Jos löytyy M8 autoon 17mm Hex:llä olevaa vannetta johon käy 3/2.2" rengas niin sit tietty :)
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #144 : 12.01.10 - klo: 15.42 »
Tehdasvalmisteinen on tosiaan huono idea. Tässä kun vertailen tuota SC 4wd tehdasautoa ja ns. omaa tekelettä tarvitaan mikrometriä tarkempaa mittalaitteistoa ja silti tuosta M-8e autosta rakennettu menee ROAR mittoihin. Vanteita vaan en jaksanut tehdä niin ajan huomenna ihan oikealla SC 4wd  tehdasautolla ekan testin/kerhokisan. Saahan sitä sitten päivitettyä tarpeen mukaan esim. 8 auton osilla, se kait sallittaneen.
Ja MirosHima noin 5mm tarvii kaventaa 8 autoa että menee renkaat takuulla korin sisään. Tosin sitä en nyt vielä tee, vaan kokeilen tuon tehdasauton toimivuuden ensin. Ja jos painoraja on 2,5 kg niin ei tarvi ajaa tehdasautollakaan.

Asia vilpitön.
Kerro sitten tuloksia niin saa alkaa miettimään kumman oikeastaan hankkii jos ne noin samankokoisia ovat :cool:
 
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #145 : 12.01.10 - klo: 15.43 »
Lainaus


Eipäs olekaan noin jos koitat vaikka panna Hyper 8:iin Slashin vanteet, Offsetti on niin eri.

Jos löytyy M8 autoon 17mm Hex:llä olevaa vannetta johon käy 3/2.2" rengas niin sit tietty :)

Niin ja kun luet vielä tuon lainaamaasi edellä olevan tekstin, niin ei tarvi kysyä.

Koiranputki: Joo ilman muuta kerron kokemuksia lisää heti kun vaan niitä tulee.
Multi surfase on hanurista

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #146 : 12.01.10 - klo: 15.55 »
Nyt kun olemma heittäneet termin "tehdasvalmisteinen" romukoppaan voidaankin alkaa miettimään mitkä kaikki alustat käy sc kopan alle ja menevät roar mittoihin. Että näin  :grin:
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #147 : 12.01.10 - klo: 16.03 »
Nyt kun olemma heittäneet termin "tehdasvalmisteinen" romukoppaan voidaankin alkaa miettimään mitkä kaikki alustat käy sc kopan alle ja menevät roar mittoihin. Että näin  :grin:

Jep jokseenkin eri jos pohjana on se slash ja siihen on vaihdettu kaikki hilppeet kuin pohjana 8 auto...

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #148 : 12.01.10 - klo: 16.08 »
Nyt kun olemma heittäneet termin "tehdasvalmisteinen" romukoppaan voidaankin alkaa miettimään mitkä kaikki alustat käy sc kopan alle ja menevät roar mittoihin. Että näin  :grin:

Jep jokseenkin eri jos pohjana on se slash ja siihen on vaihdettu kaikki hilppeet kuin pohjana 8 auto...

Pommin viilaus ja patentointi Oy Ab:lla pamahti jo ajatus päähän tuosta  :roll:
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Vs: Short Course -sääntökeskustelu
« Vastaus #149 : 12.01.10 - klo: 18.04 »
Otetaan ne säännöt sitten jokamies-luokasta, loppuu virittely kun auton joutuu myymään, niin ei tule mitään kilpavarustelua :laugh:

Osien tekeminen mielestäni pitäisi olla sallittua. Jollei ne ketään tapa.
Tietenkin jos jotain "mad max" autoja alkaa tulemaan, niin sitten on tietenkin eri juttu.
Tuossa pitkästä aikaa katselinkin Traxxasiin saatavaa Integy low gravity settiä, joten painopisteen kanssa pääsisi painimaan samassa sarjassa muiden kanssa. Ainakin näihin matto olosuhteisiin ajatellen.
No jos tämä sallitaan, niin sitten varmaan teen sen luonnollisesti itse.  :tongue: