Iskarit alussa oli ne orkkismuoviset, nyt on orkkis-alumiiniset ympäri auton. Öljyistä, mukanatulleet öljyt, 65 edessä, ja takana omaöljy, oletus 40 nykyään (pullossa ei ole merkintöjä ja paksuutta verrattu kyoshon numeroituihin.)
Männät oletus , eli 2-reikäset.
Siniset jouset nyt edessä ja orkkista tiukemmat Schumin jouset takana.
Tosiaan uusimmilla vaihtoehdoilla hypyistä lähtö tuo aiempaa enempi vaaka-asennon ilmaan,
ni ei tartte niin raakasti yrittää pakottaa keulaa ylös, et meni ohinkin....
Joku puhu kardaanien pysymisestä paikoillaan, ni sanonpa siihen tän: laitan tähänkin autoon o-renkaat tms kumit molempiin kupinpohjiin keskittämään kardaanin kuppien väliin, kumpaankin kardaaniin.
Seuraava tiukempaan kardaanien pysymiseen päin olis laittaa (ohjaus-)vantti keskipukeista päätylootiin, mutta pallojen tilalle letkunpätkät. Se rajottaa liikettä vasta ku kumit on pohjanneet,joten perusajon tuntuma ei muutu niin paljon ku palloilla. Hienosäätöä säätämällä vantista esijännitys-asteen. Jokunen gramma taas menee tietty painopistettä ylemmäs...