Kiitosta vaan Mika R
*HOKE* tuo testaus porukalla on helekatin hyvä ehdotus, sehän se onkin tässä että olen ajo-, ja säätö taidoiltani kokematon, johtuen (toistaiseksi) huonoista reenimahdollisuuksista (tai lahjattomuudesta). Kehitys/parannus ehdotukset olisivat enemmän kuin tervetulleita. Tästä syystä en vieläkään ole 100varma ajanko kisat tällä. Eli en osaa sanoa varmana onko tämä sen parempi kuin originaali. Tyyppeihin, ja miksei perusteelisempaakin testiin antaisin auton vaikka heti, jos olisi vähän lyhyemmät välimatkat
Akseliväli on sama kuin ennen, tuo normaalia pitempi kori varmaan luo vaikutelman pidemmästä akselivälistä. Olen pyrkinyt pitämään geomertian alkuperäisinä, kopsaamalla kiinnitysreijät suoraan orkkis alustasta. Joskin käsivaralta poratut reijät sattaa vähän muuttaa mittatarkkuutta
No, tuo pohjalevy on uusissa muutenkin, ja sen teen sitten "justtiinsa".
Mitä kestävyyden testaamiseen tulee, ammattitaitoa siihen löytyy täältä omasta takaa, mielestäni olen siinä jo aika hyvä
Ps. se kiinnike ei vaan ollut paikallaan potretissa, kasasin vain kuvaa varten auton. Kiinike on alkuperäinen, ja on pysynyt hyvin. D.I.Y alupuskuri oli käytössä jo viimekesänä, joten tuossa ei mielestäni mitään muutettavaa
Kun jätkä vääntää kotona tommosta niin mihin silloin enää tarvitsee tyhjiömuovainta.
Onnistuuhan se kotonakin kyllä, vaan saattaisi olla helpompaa tehdä kunnon vehkeillä... Tulevaisuudessa pitänee tehdä varakori ja amme ainakin nyt, koska nykyinen ei täysin onnistunut muotiltaan ja ryppykin tuli, vaan välttää se alkuun.
Tulipa viestiryöppy, vaan pakko yrittää vastata yhellä viestillä vaikka koko ajan pukkaa lisää