Kirjoittaja Aihe: Poltto aineen tilaus  (Luettu 3382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa janip

  • Tulokas
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« : 27.09.03 - klo: 22.15 »
olisin kysynyt alkavana harrastajana että pystyykö bensaa tilaamaan alan liikkeestä niin että se tulee postin kautta vai onko sen lähetys kielletty.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #1 : 27.09.03 - klo: 22.23 »
Postissa ei saa lähettää palavia/räjähtäviä aineita, samoin taitaa olla Matkahuollon kanssa.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa janip

  • Tulokas
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #2 : 27.09.03 - klo: 22.39 »
mahtaakohan siis porissa olla missään mitään liikettä mikä myisi tätä bensaa kertokaa jos joku tietää

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #3 : 27.09.03 - klo: 22.47 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Postissa ei saa lähettää palavia/räjähtäviä aineita, samoin taitaa olla Matkahuollon kanssa.
juurihan tuossa tuli tilattua postin kautta hobbypeoplelta coolpoweria eli SAA. kysyinkin että eikai sitä saa, mutta "oikein" pakattuna kuuleman saa. gallona oli tiiviin muovipussin sisällä ja pahvilaatikkoon pakattu tukevasti sanomalehden kanssa.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #4 : 27.09.03 - klo: 22.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Postissa ei saa lähettää palavia/räjähtäviä aineita, samoin taitaa olla Matkahuollon kanssa.


Matkahuolto ainakin toimittaa palavia nesteitä, niistä vain pitää olla maininta!!!
Tyhjä

Poissa janip

  • Tulokas
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #5 : 27.09.03 - klo: 22.55 »
mistähän tota bensaa kannattaa tilata

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #6 : 27.09.03 - klo: 23.00 »
http://www.matkahuolto.fi/rahtipalvelut/vaarallistenaineiden_index.htm
Tuon mukaan Matkahuolto kuljettaa vaarallisia aineita, joten sen osalta perun puheeni, mutta Postin sivulta ei moista löytyny. Edelleen olen sitö mieltä ettei postissa saa lähettää vaarallisia aineita.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #7 : 27.09.03 - klo: 23.07 »
Lainaus käyttäjältä: "janip"
mistähän tota bensaa kannattaa tilata
riippuu mitä polttoainetta olet vailla. katso www.hobbypeople.com
sieltä voit tilata. parissa päivässä tulee.

Poissa janip

  • Tulokas
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #8 : 27.09.03 - klo: 23.11 »
eikö suomessa ois jotain liikettä mistä kannattaa tilata

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #9 : 27.09.03 - klo: 23.21 »
janip, missä on lukutaito...

Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
riippuu mitä polttoainetta olet vailla. katso www.hobbypeople.com
sieltä voit tilata. parissa päivässä tulee.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa janip

  • Tulokas
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #10 : 27.09.03 - klo: 23.23 »
onko tuo suomalainen liike vaikka sivut on englanniksi

Poissa janip

  • Tulokas
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #11 : 27.09.03 - klo: 23.24 »
eipäs ollutkaan "minun mokani"  :oops:

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #12 : 27.09.03 - klo: 23.36 »
Eipä ole Porissa niin minkäänlaista rc-liikettä.
Itse olen löpöni hommannut Laitilasta ja pari kertaa kauempaa Matkahuollon kautta. Jo pelkät Matkahuollon kuljetuskulut polttoaineelle ovat niin suolaiset, että samalla hinnalla aineen vaikka noutaa Laitilasta ja pääsee vielä samana päivänä ajelemaan. Eihän täältä ole "kuin" ~80km Laitilaan. Taitaa olla lähin paikka josta ainetta saa.
allekiroitus

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #13 : 28.09.03 - klo: 02.13 »
Tomsson: Täällä Raahessa on sama tilanne, on kaksi paikkaa mistä valita: Oulu/kärkkäinen ~80km ja Ylivieska/Kärkkäinen ~100km.

Mutta kun tekee niinkuin minä, ostin 30 litraa kerralla nii ei tarvii olla jatkuvasti hakemassa. Tuo tosin taitaa olla maksimi määriä mitä saa säilyttääkään ilman vaarallisten aineiden säilyttely lupia...

Olisittepa nähneet kassatädin ilmeen kun se katteli niitä pääkallon kuvia puteleiden kyljissä... Hän kun ei edes tiennyt liikkeen moisia aineita myyvän... ;)
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #14 : 28.09.03 - klo: 08.48 »
Hehe! Varmaan hieman säikähti... Ja on se aika hyvin jossei edes tiedä, että semmoista myyvät... Mitä tulipalon sattuessa. Ei tiedä noista räjähtävistä ja palomiehet menevät sisään ja yhtäkkiä puolet rakennuksesta nousee ilmaan...

Mulla on vähän sama tilanne tässä Karjaalla. Joko junalla hesaan/turkuun tai sitten autolla saloon. Ei mitään liikettä "lähistöllä", lähistöllä käsittää siis sen minne koulun jälkeen jaksaa sotkea fillarilla.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa janip

  • Tulokas
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #15 : 28.09.03 - klo: 11.30 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Postissa ei saa lähettää palavia/räjähtäviä aineita, samoin taitaa olla Matkahuollon kanssa.
juurihan tuossa tuli tilattua postin kautta hobbypeoplelta coolpoweria eli SAA. kysyinkin että eikai sitä saa, mutta "oikein" pakattuna kuuleman saa. gallona oli tiiviin muovipussin sisällä ja pahvilaatikkoon pakattu tukevasti sanomalehden kanssa.


minkä verran tuli maksamaan postikulujen kanssa

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #16 : 28.09.03 - klo: 11.33 »
Mulla on ADR-kortti, joten voin tuoda jollekin säiliöautollisen sitä löpöä   :wink:
Taas kehissä.. ;)

Poissa janip

  • Tulokas
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #17 : 28.09.03 - klo: 11.36 »
mikä merkitys on noilla nitron määrillä itse tilasin duratrax street force gp:n ja tilasin siihen 10% bensaa vaikka auton startti kitissä nitron määrä on 20% ja sen yli olevaa ei saa siihen autoon laittaa.

Poissa kalevi1

  • Jäsen
    • Profiili
polttoainetta
« Vastaus #18 : 06.10.03 - klo: 16.58 »
itse tilasin kärkkäiseltä cool poveria, ja tuli matkahuollon kautta, rahti oli muutaman euron mutta cool pover on halvinta kärkkäisellä 10% nitrolla 25 eur gallona

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Re: polttoainetta
« Vastaus #19 : 06.10.03 - klo: 22.29 »
Lainaus käyttäjältä: "kalevi1"
itse tilasin kärkkäiseltä cool poveria, ja tuli matkahuollon kautta, rahti oli muutaman euron mutta cool pover on halvinta kärkkäisellä 10% nitrolla 25 eur gallona


rahti muutaman euron ? Maksoit sä sen sillo ku hait matkahuollosta ? Mulla oli toimituskulut 16€  :twisted:
Taas kehissä.. ;)

Poissa kalevi1

  • Jäsen
    • Profiili
Poltto aineen tilaus
« Vastaus #20 : 07.10.03 - klo: 08.26 »
no joo riippuu tietenkin lähetuksen painosta, kannattaa tilata porukalla enemmän ja jakaa rahtikulut. ja kannattaa vähän tinkasta kun tekee tilausta niin saa rahtia pienemmäksi.