Kirjoittaja Aihe: TSI eli Tee Se Itse radat  (Luettu 1821 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
TSI eli Tee Se Itse radat
« : 28.01.10 - klo: 19.22 »
tietääkö joku mitenm saisi tehtyy isolle parkkialueelle tehtyy radan jonka voi siivota nopeasti. miten tehään ja mitä tarvii. esim pulloja tai nauhaa tai jtn
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TSI eli Tee Se Itse radat
« Vastaus #1 : 28.01.10 - klo: 19.26 »
näitäkin ois ollu ainakin kaksi samanlaista aihetta tuolla yleisen keskustelun puolella. Mutta pullot, narut ja laudat on varmmaan ihan käteviä
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TSI eli Tee Se Itse radat
« Vastaus #2 : 28.01.10 - klo: 19.27 »
http://rc10.fi/index.php?topic=42750.0

Esim tuolla voi keskustella.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Bassoan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TSI eli Tee Se Itse radat
« Vastaus #3 : 28.01.10 - klo: 22.51 »
2 pitkää hyvin erottuvaa narua joista väsäät itse radan. hyppyreitä voi lisätä vaikka vaneri levyistä ja tiili alle jos sellaisia haluaa. ja koppa kaljaa mukaan, kopan päällä voi istua.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TSI eli Tee Se Itse radat
« Vastaus #4 : 29.01.10 - klo: 20.30 »
Itse säilyttelen frisbeegolfin pelivälineitä 1:1 auton ruumassa, mistä ne voi sitten kylvää parkkikselle pienoisautoilua varten. Värikkäät kiekot erottuu aika jees, mutta ei aina pysy paikallaan jos niihin törmäilee.

Tullut ajeltua moisista heiteltyä rataa ympäri vaihtelevasti 1:7...1:18 kokoluokkalaisten kanssa. Välillä käynyt mielessä olisiko joku köysi hyvä lisuke ruumassa jemmattavaksi, kun sitä voisi tarvita joskus hinaamiseen, mutta sopisi myös radan merkkaamiseen.

Snadi vanerihyndäkin oli peräkontissa yhdessä välissä, kun ei pieni levynpala paljoa tilaa vaadi, mutta pikkulevystä tulee vain pieni hyppyri :(
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST