Heh, vaikee vissiin ymmärtää että se ei kiinnosta virkailijoita pätkääkään, onko sulla siel pullossa kusta vai limpparia, kun on säännöt joiden mukaan sinne ei saa viedä mitään juomia sen 100ml lisäksi. :)
En kyl tajua miksi asiaa pitäs vänkää joka reissussa, kyl ainaki ite oon asian kanssa sujut, en mä myöskään aja päin punasia vaikka ketään ei risteyksessä olisikaan. Kyse on säännöistä ja niiden noudattamisesta. Jos ne ei aina olekkaan järkeviä, turha niistä on vängätä vänkäämisen ilosta.
Tosiasia on, että jos sinne sais kantaa pulloja messissä, sinne vois viedä vaikka mitä polttopulloja.
Ymmärrät näköjään homman aikalailla eritavalla.
Enhän minäkään aja punasia päin.
Kyllähän minäkin hyväksyn säännöt.
Silti on olemassa sääntöjä jotka on vähintäänkin huvittavia.
Kun siis kädessä et saa jotain ainetta kantaa, mutta vatsassa saat.
Mikälie pommittaja nyt sitten nielee jonkun nesteen mahaansa ja oksentaa sen sitten koneessa ulos... duunaa siitä pommin ja pam.
Eihän se ollu kiellettyä juoda sitä pulloa tyhjäks vaikka virkailijan nenän edessä.
Ja siis kun nää toimintatavat heittelee niin paljon.
Olkoot eu maat kyseessä niin toisaalla joku katsoo että jaa... sehän on limua kun kerta juot sitä.
Joku saattaa joskus haistaa.
Mistä ihmeestä saat vieläpä semmosen kuvan että pitää vängätä joka kerta... joka paikassa.
Ei... vain yhdessä paikassa on tällaista vastaan tullut.
Sääntö joka pätee vain tuossa pisteessä, mutta sen jälkeen on aivan sama mitä teet.
Ja sulla ei ole ollut ongelmia... okei...
Oletko montakin kertaa matkustanut polttiskrossari kainalossa?
Ja jos polttaisit... Sun stendari laitetaan pussiin jota et saa kuulema avata ennenkuin olet määränpäässäsi...
Odottelet turvatarkastuksen jälkeen lennon lähtöä muutaman tunnin.
Ilmeisesti menet ja ostat uuden sytkärin jota siis saat käyttää...???
Ja kun vielä kysyin että saanko mä avata sen pussin kun menen tupakalle tohon koppiin???
Ette saa...
Vaikka suljen sen tietysti sen jälkeen...
Ette saa...
Öööö... saanko ostaa kiskalta sytkärin ja käyttää sitä...
Saatte.
WTF
Jos sua ei tommoset kuviot ihmetytä niin eihän siinä sitten mitään.