Oman korin taisin ostaa rc-martilta, sieltä löytyy myös noita varaosia kohtuu reilusti. Samoten kaikkea alu-iskaria yms ko. kulkineeseen... Jotakin vastaavaa settiä harkinnut itsekkin, pitäähän sitä etuvedossa voimaa olla :mrgreen: Pitääkin kaivaa laatikko naftaliinista ja alkaa kattella mitä siihen tarttis, et sais ajokuntoon.
tere
tuolla löytyy kattavasti osia tamiyan autoihin, itte tilannus viis kertaa ko. liikkeestä ilman omgelmia.
omaan ff01 hakusessa kori joka todellisuudessakin olisi etuveto auto ja lähinna mallit joita voi nähdä lähimarketin pihalla esim 3-4 korinen golf tai audi a3-4. sitten olen miettinyt luiston esto systeemiä kun esim. ministerillä aikoinaan kokeilin tamiya sport tuned mottia ja 3200 7.4 lipoa niin 1.akullisen jäkleen etu kummit oli vaihto kunnossa (veti sutia ihan kokoajan.) toteutusta mietin että jos linttais graupnerin 480 race koneen niin vois olla että vääntöä olis sopivasti (ei liikaa) ja kirtäis kuitenkin tarpeeksi. olis kyllä rääkkiä moottorille. aikoinaan kyosho hiluxissa oli ns. keskipako kytkin, oliskohan siinä sitten kehittelennisen arvoista ideaa. no tiijä häntä siitä sitten, jääköön muhimaan tuulettamattomaan prosessori koteloon (tukan alle).
edit:
autolle päivitystä,
- vakio sähköt vaihtu turnigy ezrun 60A + speed passion sport tuned pro 3600kv
- 27am radiot acoms 2.4ghz
- orkkis new beetle vanteet vaihtui highlifti/pajero vanteisii syystä että vokkelin vanteet menee sisemmäksi joten cc01 alustan istutetut liftin renkaat painuu paremmin sisään eikä vastaa lokasuojiin. korina siis maailman rumin auto new f**king beetle, ja se kaipais päivitystä. huomasin että ff01 alustassa on kaksi mahdollisuutta askeliväliin 255mm ja 242mm.