Tänään ehdin vihdosta viimein ottamaan ensitestit Gamblerilla NIRK:n sisäradalla. Auto oli harjaton malli ja periaatteessa suoraan paketista. Ainoastaan iskareihin vaihdoin jäykemmät liemet, sekä hieman herkistelin niitä. Ja diffiin rasvan sijasta kunnon diffiöljyt. Muoviosat vaikuttaa kyllä aika laadukkailta ja kestäviltä. Iso plussa tulee CVD-vetareista, joista tulee mieleen MIP:n vetarit. Joku kyseli eroa slashiin, niin tämä tuntuu ainakin sellaiselta, ettei tarvi heti puolta autoa päivittää parempiin osiin, jotta saa kestämään ja toimimaan.
Edit: Ja meinasi unohtua, että tässä on sentään kunnon oloinen diffikin verrattuna traxxasiin..
Täytyypä sanoa heti ensituntumalta, että tosi mahtava ja helppo auto ajaa. Jätin auton keskimoottoriseksi ja noin se tuntuu ainakin hyppäävän tosi nätisti. Paremmin se tuntui hyppäävän, kun tuo meidän päivitelty slash. Nuo RTR paketin kumit tuntuivat toimivan tosi hyvin betonilla sekä matolla. Poikakin ajoi tuolla ja auto sai kyllä sellaista pauketta, että oikein hirvitti.
Mutta mitään ei rikki saatu kuitenkaan. Pojan käsittelyssä kun slashistä on ainakin tupannut hajoamaan aina jotain joka ajokerralla..
Harjattoman sähköissäkin tuntui riittävän hyvin puhti sisäradalle ja hyppyreihin.
Iskarit vaihtuu varmastikin big boreihin, kunhan sellaiset saadaan myyntiin asti. Ja pitää hakea hiukan kääntyvyyttä lisää säädöillä.