No jos tälle linjalle lähdetään, niin Kanai on suunnitellut aika monta autoa ja Mugenin suunnittelija myös
Aiemmin autojen konstruktioita on ollut 2 Kyosho ja Mugen. Crono on pitänyt omaa linjaansa. Losi ja Thunder Tiger toivat uuden konstruktion. Thunderinkin geometria on kylläkin lähes suoraan Mugenista. Tavallisen katutallaajan silmiin näyttää vain kovin erillaiselta etuiskarin kiinnityksineen. Serpent ja Durango ovat Thunderin ja Losin välimuoto, mutta lisätty hienoja yksityiskohtia. iskareiden siirtäminen takatukivarsien etupuolelle ei kuitenkaan muuta mitään merkittävästi ainakaan geometriassa. HoBaolla on nyt myös oma konstruktio linjassa, jonka ohjauksessa on vaikutteita myös Losista. Voimansiirto on täysin eri kuin muilla välityksineen kaikkineen. Xray on alkujaan suora kopio Kyoshosta Mugenin voimansiirrolla. Suurin osa voimansiirrosta sopii Mugenista suoraan XB8:iin. Nyt uusi Xrayn ripustus on suoraan Losista.
Toisin sanoen lähes kaikki uudet autot ovat jonkun muun "kopioita" ainakin joltain osalta. Jos joku on keksinyt jotain hyvää, niin mitäpä sitä sitten muuttamaan. Muuttaa sitten jotain muuta mitä voi muuttaa. Vaikka nyt keskidiffipukkia tai tekee paremmat tiivisteet diffeihin kuin muilla valmistajilla.
Agama näyttäisi eroavan kuitenkin aika merkittävästi iskarigeometrialtaan Losista. Autossa on perinteiseen tyyliin isot pitkät iskarit, kun taas Losissa lyhyet. Tukivarsien pituudet, ackerman ym voivat olla aika eri kuin Losissa, vaikka perus konstruktio olisikin samanlainen. Tämä nyt sattuu olemaan ensimmäinen julkistettu auto missä vastaavasti kone keskellä kuin Losissa. Muuten on aika paljon muutoksia. Kapeampikin on. Yhdessä toisessakin autossa on samaan tapaan kone keskellä kuin Losissa.