Kirjoittaja Aihe: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR  (Luettu 5112 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa joonas645

  • Tulokas
    • Profiili
eli sen näkee tosta http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31311AR&familj=FamMInfGP&BildLopNr=12
oiskoha toi sisääajettu ja entä radiolaite mistä niitä saa saako mukana kiitos jos joku ees vastaa!  :cry:

Mika R

  • Vieras
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #1 : 05.03.10 - klo: 17.25 »
polttista en suosittele alle 16-vuotiaalle ellei sitten iskä tai joku muu vanhempi ole auttamassa

auto on pääosin valmiiksi koottu mutta sisäänajo täytyy tehdä itse

radiolaitteita myyvät kaikki R/C kaupat, niitä ei tule mukana, siitä nimi ARR eli Almost Ready to Run. RTR versiossa tulevat myös radiolaitteet

megapaula

  • Vieras
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #2 : 05.03.10 - klo: 17.33 »
Minulla on ollut kaksi kappaletta tätä mallia ja voin kokemuksesta sanoa,että tämä ei ole ensinnäkään kestävä hyppyyttelyyn. Iskaritornit saa päivittää saman tien alumiinisiin. Vakio renkaat pehmittyivät ainakin itselläni käyttökelvottomiksi n.10tankin jälkeen ja sieltä sun täältä hajosi linkkejä vaikka tasamaalla päästelin menemään. Myös "kardaani" tapit ja kupit hakkautuvat todella nopiaa koloille ja tapit poikki. En hauku autoa tai merkkiä,mutta suosittelen jotain muuta jos olet vielä aloittelija kerta.  :wink:

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #3 : 05.03.10 - klo: 17.37 »
polttista en suosittele alle 16-vuotiaalle ellei sitten iskä tai joku muu vanhempi ole auttamassa

auto on pääosin valmiiksi koottu mutta sisäänajo täytyy tehdä itse

radiolaitteita myyvät kaikki R/C kaupat, niitä ei tule mukana, siitä nimi ARR eli Almost Ready to Run. RTR versiossa tulevat myös radiolaitteet

Mitä väliä sillä on et minkä ikänen on. Minä ostin ekan polttiksen kun olin 14 eikä ollu apua sen laitossa. ihan itse sen laitoin kuntoon ja sisäänajoin.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #4 : 07.03.10 - klo: 00.41 »
polttista en suosittele alle 16-vuotiaalle ellei sitten iskä tai joku muu vanhempi ole auttamassa

auto on pääosin valmiiksi koottu mutta sisäänajo täytyy tehdä itse

radiolaitteita myyvät kaikki R/C kaupat, niitä ei tule mukana, siitä nimi ARR eli Almost Ready to Run. RTR versiossa tulevat myös radiolaitteet

Mitä väliä sillä on et minkä ikänen on. Minä ostin ekan polttiksen kun olin 14 eikä ollu apua sen laitossa. ihan itse sen laitoin kuntoon ja sisäänajoin.

Iällä on väliä :tongue:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #5 : 07.03.10 - klo: 01.32 »
mä olin 12 ku allotin polttiksella
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #6 : 19.09.11 - klo: 21.50 »
Olen harkinnut
kyseisen  auton ostoa, se olisi ensimmäinen "oikea Rc-auto" joten kertokaa kokemuksia.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #7 : 20.09.11 - klo: 00.36 »
Ei kannata. En voi suoraan tässä sanoa miksi, kun se aihettaa niin kovasti närää, ota vaikka yhteyttä yv:llä

Noin muuten, selailet vähän foorumia ja tutkit merkkejä ja niiden topikkeja niin selviää ne paremmat vaihtoehdot :)
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa 2fast4u

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #8 : 20.09.11 - klo: 08.36 »
Olen harkinnut
kyseisen  auton ostoa, se olisi ensimmäinen "oikea Rc-auto" joten kertokaa kokemuksia.

Ei kannata jos ei halua sitten tehdä kaikkea vaikeamman kautta eli rakentaa auto kestävämmäksi saatavilla olevilla viritysosilla ja tämä maksaa. Harkitse muita merkkejä.


Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #9 : 20.09.11 - klo: 08.46 »
ei ole sen hankalampi kuin muutkaan autot. kokemusta on niin monesta että uskallan näin väittää.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #10 : 20.09.11 - klo: 08.55 »
Kaksi asiaa, ensinnäkin tuo on pieni ja toisekseen polttis.

Ekaksi oikeaksi rc-autoksi ehdottomasti joku 1/10 sähköauto.

Merkkikeskustelu sikseen.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #11 : 20.09.11 - klo: 09.18 »
Pienuutella on puolensa; moottori on helppo (sama kuin mulla oli Spadassa) eikä auto vaadi suurta tilaa ajamiseen. Toisaalta osat ovat pieniä --> pitää olla pienet sormet ja hyvä näkö, ajopaikan valinnassa täytyy kiinnittää huomiota, mutta minkäpä auton ei, myös isompien. Kuluttaa vähän. Mutta polttisauto vaatii aina enemmän työtä ja huolenpitoa sekä erityisesti malttia ja ajatusta kuin sähköauto, joten ekaksi autoksi sähkö mielummin.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #12 : 20.09.11 - klo: 21.03 »
Kiitos vinkeistä, näillä päästään alkuun...
 
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #13 : 26.09.11 - klo: 00.21 »
Suosittelen myös sähköautoa ekaksi oikeaksi rc-autoksi. Se vaan on niin helppoa; akku kiinni ja menoksi. Nitro vehkeet on kyllä mielenkiintoisia ja hauskoja laiteita, mutta vaativat huomattavasti enempi paneutumista moottorin säätämiseen. Tänäpäivänä sähköautot menee vähintään yhtä kovaa jos ei kovenpaakin kuin nitroautot. Sähköautolla voit ajaa talvellakin, nitrolla ei suositeltavaa(kone kuluu väljäksi). Sähköllä voit ajaa sisäradalla, nitrolla et. Tervetuloa harrastuksen pariin. Tällä foorumilla on paljon tietoa eri autoista, lue sitä muutama päivä. Saat käsityksen millaisia autoja on tarjolla. Tärkeä valinta kriteeri on se paikka missä aijot ajaa. esim 1:10 krossin maavara ei ole järin suuri. Ei kärsi paljon irtosoraa olla kun ajo nautinto on pois.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #14 : 26.09.11 - klo: 23.28 »
mä ajoin viime talven kössin vakiokoneella (Mad Force Kruiser .21) ja odotin itsekin pannun menevän ihan sököksi, mutta yllätyksekseni se käy erinomaisesti nyt vielä vuotta myöhemminkin. käynnistin koneen talvella aina esilämmittämällä puhaltimella ja annoin jäähtyä sisällä rauhassa mäntä alakuolossa. Ei mennyt väljäksi, ja itse asissa pidän siten nitroautoa talvella jopa helpompana kuin sähköä jonka kanssa saa olla tarkkana ettei vettä mene (kalliiseen) nopariin, nitromoottorissa ei tunnu edes pieni kosteus haittavaan ajaessa filsun kautta koneseen kunhan ajon päätteeksi heittää vielä after-runit pannuun, tosin en sitäkään tainnut jaksaa aina tehdä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #15 : 27.09.11 - klo: 11.37 »
Gt Warrior kun koittaa sitten ohjeissaan muistaa että monien vuosien kokemus vs. aloittelijan kokemus tekee asioiden helppoudesta kovin suhteellista.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #16 : 27.09.11 - klo: 12.41 »
Osittain sen takia suositankin sähköautoa. Moottori tuossa on Sirion tekemä joten se on ihan laadukas. Tulppia tosin hieman hankala saada, koska ne ovat pienempiä kuin normi tulpat. Ehkä Kyosholta löytyy jotain tarvike tulppaa, joka ei ole Sirion oma.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jokuajaja

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #17 : 30.09.11 - klo: 20.37 »
Itse suosittelen tuota kanssa, kone tosi hyvä.
Kaveri antoi omalleen oikein kunnolla kyytiä (kaasutin rikki ja ajoi pari tankillista jatkuvalla kaasu pohjassa tyylillä, ei minkäänlaista huolenpitoa, yli vuosi kylmässä ilman mitään öljyjä) silti lähti aina pienellä pyöräytyksellä käyntiin eikä sammuillut. Kaasuservo tosin pääsi sulamaan koneen otettua liikaa lämpöjä. :D
Kyosho Inferno wannabe FOFF, 3PRKA

Poissa -Tuoppi-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #18 : 04.10.11 - klo: 14.15 »
Mä olin 9 kun alotin polttiksella, hyvinhän se sujui kun oli kaveri joka tunsi enemmän näistä.
Tamiya (T2M) Eagle truck 5000 series, Traxxas Slash 4x4 Ultimate, RC4WD Trail Finder 2

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #19 : 17.01.12 - klo: 15.31 »
Olin kanssa 9v. kun alotin polttomoottori autoilla ajeleen.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kannattaako aloitteliana ostaa kyosho MINI INFERNO GP ARR
« Vastaus #20 : 17.01.12 - klo: 16.36 »
Joo, otin neuvoista oppia ja ostin 1:10 sähkötruggyn. Kiitoksia kaikille vastanneille.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!