Kirjoittaja Aihe: Mugen prime  (Luettu 2061 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Large_90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/large
Mugen prime
« : 19.10.03 - klo: 16.37 »
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä autosta. Aion vaihtaa moottorin force 15 koneeseen ja minulla ei ole aikomuksia alkaa kilpailemaan kyseisellä autolla, mutta eihän sitä koskaan tiedä että tuleeko sitäkin kokeiltua, mutta auto olisi pääasiasa parkkipaikkarälläilyyn.
kotisivut
NITRO DRIFTER

Mika R

  • Vieras
Mugen prime
« Vastaus #1 : 19.10.03 - klo: 19.19 »
Keppiveto näyttää hyvältä parkkisajelua ajatellen, auton valmistaminen on kuitenkin jo lopetettu joka on pienoinen miinus. Viripilliä ei näytä olevan vakiona.

Poissa Large_90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/large
Mugen prime
« Vastaus #2 : 19.10.03 - klo: 20.12 »
Tuohon pitäisi kyllä käydä msx-3: n osat. Viripilli ja kone on jo hommattu. :mrgreen:
kotisivut
NITRO DRIFTER

Poissa joksa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mugenista
« Vastaus #3 : 19.10.03 - klo: 20.26 »
Itse autoa myyvänä en sen kummemmin kehu mutta jos Tomssoni löytää tämän kirjoituksen voinee hän kertoa oman mielipiteensä autosta. Ja varaosia saa edelleen nimim. kokemusta on :oops:

Ja kulkee vakiokoneellakin tarpeeksi, välitykset loppuu kesken. vaatii 2-speedin tai isompaa kytkin kelloa.

joksa
Kun paljon tekee niin sattuu ja kun paljon sattuu
niin tottuu. Kohta ei satu enää ollenkaan!

Poissa Large_90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/large
Mugen prime
« Vastaus #4 : 20.10.03 - klo: 10.15 »
Ajattelin laittaa uuden moottorin, viripillin ja vaihteet niin eiköhän ala kulkea. :wink:
kotisivut
NITRO DRIFTER

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Mugen prime
« Vastaus #5 : 20.10.03 - klo: 16.20 »
Joo, mulla oli toi auto ja oli kyllä oikein positiivinen laite. Siis hintaan nähden, siihenhän kaikki pitää suhteuttaa.

Mutta kumminkin. Ajelin sillä ehkäpä joku 4-6l, joten kovin vankalla kokemuksella en puhu. Erittäin kestävä laite se kuitenkin on, monasti tuli luisteltua ties minne ojaan tai epähuomiossa hypättyä mikroautoradan kohtuu ISOISTA kanttareista. Koskaan ei mitään hajonnut.

Vauhti oli.. sanoisinko riittävä. Vakikoneella itse sillä pärräsin ja kyllä se hienoa jaskarinkiä teki 8)  Vaihteen kun siihen hommaa niin varmasti liikahtaa myös suoralla.

Kardaaninsa ja kohtuu tilavan rakenteensa puolesta mitä parhain parkkislaite. Ei ekaan hiekanjyvään antaudu.
Kisapeliksikin kelpaa varmasti kunhan hommaa kisakoneen ja vaihteen.

Vaihdoin auton tuossa kesällä pois ja vähän tämän jälkeen uusi omistaja ilmoitti, että auto on lähtenyt käpälästä kiteen irrottua ja paukuttanut moneen otteeseen parkkipaikan rotvallin reunaan. Hajonnut kuulemma jopa puskurista pieni pala...
allekiroitus

Poissa Large_90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/large
Mugen prime
« Vastaus #6 : 20.10.03 - klo: 19.18 »
Osaisiko muuten kukaan sanoa onko force 15 sopiva kisakoneeksi. Tuon moottoin tiedot löytää ofnan sivuilta (www.ofna.com) aika helposti. Ei ole mitää hajua kisakoneista niin voisiko joku ystävällisesti vähän valistaa minua? No tässä kumminkin ne tiedot siitä koneesta

CLAIMED HP 0.69
RPM 38,000
CARB TYPE ROTARY
CRANK Threaded
CONSTRUCTION ABC
ENGINE SIZE .15
TYPE SIDE EXHAUST PULL START
kotisivut
NITRO DRIFTER

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Mugen prime
« Vastaus #7 : 20.10.03 - klo: 19.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Large_90"
Osaisiko muuten kukaan sanoa onko force 15 sopiva kisakoneeksi. Tuon moottoin tiedot löytää ofnan sivuilta (www.ofna.com) aika helposti. Ei ole mitää hajua kisakoneista niin voisiko joku ystävällisesti vähän valistaa minua? No tässä kumminkin ne tiedot siitä koneesta

CLAIMED HP 0.69
RPM 38,000
CARB TYPE ROTARY
CRANK Threaded
CONSTRUCTION ABC
ENGINE SIZE .15
TYPE SIDE EXHAUST PULL START


Eikös TP-10 luokassa ole .15 koneet sallittu ainoastaan 2WD-autoissa.
Tyhjä

Poissa Timo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mugen prime
« Vastaus #8 : 20.10.03 - klo: 20.00 »
Forcen moottorit eivät ole mitään kisakoneita. Eivät ole mitään erityisen tehokkaita kisakoneiksi. Kisakäytössä, myös kestävyyden ja luotettavuuden suhteen on ongelmia. Pihasuditteluun ne sopivat hintansapuolesta.
Lisäksi .15 Force on kaksi ja puolikuutioinen, joten sillä ei saa ajaa polttisturistia (200mm), jossa mottorin maksimikoko on .12 eli 2,11ccm

Poissa Large_90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/large
Mugen prime
« Vastaus #9 : 21.10.03 - klo: 11.08 »
Kannattaisiko ostaa uusi msx-3 ilman ohjainta vai käytetty prime samaan hintaan ohjaimen kanssa? Msx-3: ssa olisi viripilli vakiona ja primessä hitec lynx ohjain. :|
kotisivut
NITRO DRIFTER

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
Mugen prime
« Vastaus #10 : 21.10.03 - klo: 14.56 »
Jos hyvän ja uskoisin että luotettavan pakkispelin haluat osta prime.

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Mugen prime
« Vastaus #11 : 21.10.03 - klo: 15.36 »
mun mielestä kannattaisi ottaa msx3
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
Mugen prime
« Vastaus #12 : 21.10.03 - klo: 16.04 »
Juu onhan tietenki tuo msx-3 uudempija enemmän viritelty muutta silti...