Tuosta alu pukista olen kyllä itsekkin vähän kahtamieltä. Mutto muovi kannakkeen puoleen kännyn ainakin aluksi kun tässä V4 mallissa on hyvin toteutettu voimansiirron suojakotelo joka jää ihan tarpeettomaksi jos isken alupukin paikalleen. Tokihan alu pukinkin voisi rakennnella saman muotoiseksi kuin toi orkkis muovinen niin olisi sitten hyötyä siitä suoja kopasta. Ja rihnot kyl sämähtelee mukavan nopeasti ja on niin pirustaan voimaa ohjauksessa. Toi 100€ lisä servoihin ei kyllä tunnu missään kun tätä kasailee 
Se alu moottoripukki on ihan must homma. Pölysuoja jää toiseksi.
Kokemuksella pari muovipukkia tuhonneena, on ongelma se kytkinkellon/ akselin kuumeneminen.
Kello kuumenee, kuumentaa akselia ja niin myös lakeria -> muovista moottoripukkia.
Näin se muovinen pukki pehmenee ja kas kohta sinulla on väljä muovinen mootttoripukki jossa on reiluhko, väljä kolo kytkinkellon sisemälle laakerille.
Vielä jos käytetään potkulista konetta ongelma vain nopeutuu.
PS, Tonilla oli hyviä kotimaisia
