Kirjoittaja Aihe: Mikä olis hyvä alottelijan polttis  (Luettu 3113 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« : 24.10.03 - klo: 17.50 »
Nii et olisin innokas alottamaan rc-autoilua ja nyt tarvittais auto
aloitteleva

Poissa pitzi

  • Tulokas
    • Profiili
ensimmäinen auto
« Vastaus #1 : 24.10.03 - klo: 21.09 »
Jos sulla ei ole ollut polttista tai mitää muuta rc-autoo kannattaa ostaa kyosholta ne on hyvii alottelian autoi

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #2 : 24.10.03 - klo: 21.13 »
Tarviiko sen olla polttis? Sähköauto on aloittelijalle helpompi ja ajopaikkakin löytyy yleensä helpommin.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #3 : 24.10.03 - klo: 21.28 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Tarviiko sen olla polttis? Sähköauto on aloittelijalle helpompi ja ajopaikkakin löytyy yleensä helpommin.

tarviihan sen olla ja kyl sil pihassa ajaa voi.
aloitteleva

Poissa pitzi

  • Tulokas
    • Profiili
polttis
« Vastaus #4 : 24.10.03 - klo: 21.44 »
mun ensimmäinen auto oli polttis

Poissa Maajussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #5 : 24.10.03 - klo: 21.53 »
Ite kyllä suosittelisin ihan lämpimästi tota Inferno TR-15 rallya tai buggya. Ne aika helppoja huoltaa ja kasaa. Sen joutuu myös kasaamaan itse, jolloin oppii paljon autosta ja sen rakenteesta. Korinkin saa maalata itse, jolloin siitä saa sellaisen kuin haluaa. Ja moottoristakin varmasti löytyy potkua ensimmäiseksi polttikseksi (0.9hv).
| HoBao | STS |  JR | Futaba | Medial Pro

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #6 : 24.10.03 - klo: 22.45 »
Jeps!
TR-15 on just sopivan haastava ja kuitenkin tosi helppo.
Viritysosaa löytyy loputtomiin, koska Supertenkin osat käyvät suurpiirteisesti ko. värkkiin.
Auto on melkein mahdoton saada rikki, jos sitä on huoltanut asianmukaisesti. Ilman ruuvilukitetta auto kyllä hajoo käsiin. Kokemusta on!
Tosi hienosti hyppii ja kulkeekin ihan tarpeeksi lujaa.
Tommonen racing-tyyppinen vespel-kytkin siihen kannattaa ostaa, niin ei ole siltäkään osa-alueelta huolia, se nimittäin kestää sitten mitä vaan. Kokeiltu on sekin!
TR:stä on hyvä myös jatkaa eteenpäin harrastusta, koska sen parissa varmasti oppii polttisten perusasiat.
Mulla oli itellä myös TR-15 puolitoista kesää ja olin enemmän kuin tyytyväinen siihen. Suosittelen koko sydämestä.

Nimenomaan sitä Infernoa suosittelen, vaikka Rally onkin hyvin samanlainen, vastaa Inferno kuitenkin enemmän aloittelijan tarpeita.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #7 : 24.10.03 - klo: 22.59 »
Lainaus käyttäjältä: "late"
Jeps!
TR-15 on just sopivan haastava ja kuitenkin tosi helppo.
Viritysosaa löytyy loputtomiin, koska Supertenkin osat käyvät suurpiirteisesti ko. värkkiin.
Auto on melkein mahdoton saada rikki, jos sitä on huoltanut asianmukaisesti. Ilman ruuvilukitetta auto kyllä hajoo käsiin. Kokemusta on!
Tosi hienosti hyppii ja kulkeekin ihan tarpeeksi lujaa.
Tommonen racing-tyyppinen vespel-kytkin siihen kannattaa ostaa, niin ei ole siltäkään osa-alueelta huolia, se nimittäin kestää sitten mitä vaan. Kokeiltu on sekin!
TR:stä on hyvä myös jatkaa eteenpäin harrastusta, koska sen parissa varmasti oppii polttisten perusasiat.
Mulla oli itellä myös TR-15 puolitoista kesää ja olin enemmän kuin tyytyväinen siihen. Suosittelen koko sydämestä.

Nimenomaan sitä Infernoa suosittelen, vaikka Rally onkin hyvin samanlainen, vastaa Inferno kuitenkin enemmän aloittelijan tarpeita.

mikä sen hinta on???
aloitteleva

Poissa Jethron

  • Jäsen
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #8 : 25.10.03 - klo: 05.27 »
500e vermaanki uus paketti tjsp
atomi tc3 & stampede

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #9 : 25.10.03 - klo: 08.53 »
Mitä toi tr-15 sit kulkee?
aloitteleva

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #10 : 25.10.03 - klo: 08.58 »
Mitä olen lukenut ja mitä minulle on kerrottu se on huippu auto ja vieläpä hyvillä "mausteilla". Auto kulkee aivan tarpeeksi, usko pois. Aloittelijan ajotaidoilla puretenikin menee "kovaa".

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #11 : 25.10.03 - klo: 09.40 »
Kyllä se kulkee varmasti ihan riittävän kovaa aloittelijalle. Niinkuin Alfa sanoi.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #12 : 25.10.03 - klo: 09.43 »
Miksi kaikki kysyvät, että kuinka kovaa se menee? Eihän se ole oleellisinta, että rällätään kaasu pohjassa ja sitten valitetaan, että kun auto on heikko ja aina rikki... Saisi mennä aika hitaasti ekaksi autoksi, välejä muuttamalla saa sitten nopeamman jos tuntuu, että omat ajotaidot ovat jo niin kehittyneet, että voi laittaa lisää nopeutta.

Eli opetelkaa ensiksi hallitsemaan autonne, ennen kuin alatte rällätä kaasu pohjassa. Auto on kohtalaisen varmasti aika kasassa jos taitamaton ajaa suoraan talon kivijalkaa päin kaasu pohjassa TR-15:llä...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #13 : 25.10.03 - klo: 10.05 »
Eiköhän kaikki polttikset kulje riittävän kovaa aloittelijalle. Kun auto on sitten hyvin hallussa, eli ajotaito kunnossa, ja vauhdin tuntu rupeaa mahdollisesti loppumaan, niin sitten ruvetaan katsomaan mitä viriosia autoon löytyy, että saadaan sitä nopeutta lisää.

Kyseessähän tässä tapauksessa oli tr-15, johon löytyy palikoita riittämiin, että saa muut ominaisuudet pysymään mukana, jos joskus tarvii vaihtaa kone tehokkaampaan.

Toi blenheimin tarkoittama kaasu pohjassa rällääminen taitaa olla yllättävän yleistä, kun ei sitten osatakaan ajaa sitä ylitehoista autoa. Ei ne tehot tosiaan ole se tärkein asia ensimmäisessä autossa, ennemminkin ajettavuus muuten. Tehoja saa aina lisää sitten kun tarvii.
Power-Save-Racing Team

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #14 : 25.10.03 - klo: 10.06 »
Nii se kyl kulkee iha tarpeeks kovaa alottelijalle! Itte ostin tr-15 rallyn 2 viikkoo sit lauantaina. Hinta oli 420e (sis. auton, futaban rattiradion, servot, vastarin ja hehkun). Aika halval sain ton auton mun mielestä :wink: Auto oli vielä ihan uusi eli suoraan paketista.

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #15 : 25.10.03 - klo: 11.38 »
Myydäänkö sitä TR-15:sta turussa
aloitteleva

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #16 : 26.10.03 - klo: 12.05 »
Kysy :)! Voip olla että Hobbylinnassa ei ole ainakaan heti sitä autoa...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #17 : 26.10.03 - klo: 13.36 »
joo hobbylinnasta, tai sitten voit saada jopa heti jos kyselet Lelukkaasta länsikeskuksesta.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #18 : 08.11.03 - klo: 21.45 »
osta turusta hobby-linnasta duratrax maximum st! :wink:  :)

Mika R

  • Vieras
Mikä olis hyvä alottelijan polttis
« Vastaus #19 : 09.11.03 - klo: 10.03 »
Jos ehdotatte jotain autoa niin olisi varmaan hyvä laittaa mukaan jotain perusteluja. Muuten tämä autoehdotusten postaaminen tänne on aika turhaa eli ei enempää ehdotuksia jollei mukana ole myös perustelut jonka perusteella ostamista tai ostamatta jättämistä kannattaisi harkita.