No itse tulen ainakin tuuppiin 20v kilpailu tauon jälkeen liikkuvaksi pujottelukepiksi....
Ja siis SM sarjan kaikki neljä osakilpailua olisi tarkoitus käydä ajamassa.
Ehkä parempikin jos porukka vähenee, on oma sijoitus korkeammalla.
Vaan jottei ihan Offtopic menisi, olisiko jollain tietoa miten isoporukka jo on ennakkoon ilmoittautunut M2-10 SM luokkaan?
Onko kuljettajia tulossa todellakin niin vähän, ettei kansallista M2-10 kannata enään järjestää?
Viimevuoden osallistuja määrät ovat olleet kyllä vähäisiä, vaan miten tänä vuonna?
Harrastaja määrät ovat mielestäni kasvaneet myös M2-10:ssä jos WJ sarjaa katsoo?
Luulisi SC kuskeissa tuuppikuskejakin olevan, joita kansalliseen M2-10 luokkaan olisi saanut ajamaan?
Itse olin varautunut jäämään jokaiselle kilpailupaikkakunnalle myös sunnuntaiksi, (lue emännältä on lupa kysytty, ja saatu koko vkl) koska pääsee silloin ajamaan kansallisen M2-10:n.
Ja olisihan sitä varmaan kerinnyt nostajanakin olemaan M4-10 ja SC luokissakin sunnuntaina, vaan jos en itse sunnuntaina pääse ajamaan, miksi kilpailupaikalle enään sunnuntaina tulisin?
Tuo kansallinen M2-10 olisi ollut mielestäni minulle hyvä syy paikalle tulla viellä sunnuntainakin.