No kyllähän Rustleri vielä kolmikennoisella lipolla on jotenkuten ajettavissa, Stampedelle kaksi kennoa riittää. Huippujahan nuo ottavat aikalailla saman verran, mutta sillä nyt ei maastoajelussa ole mitään merkitystä. Jos verrataan molempia autoja esim. tuolla kolmella kennolla, niin ainakin hiekalla Rustler lähtee kuin hauki rannasta Stampeden heittäessä tassut taivaalle vaikka kuinka varovasti koettaisi kiihdyttää (slipperin ollessa noin suurinpiirtein samoissa säädöissä). Korkealla painopisteellä on vaikutuksensa.
Kummatkin on kyllä kivoja joten jos valita pitäisi, niin vaikeaa olisi... :shock:
Stampeden Velineon kone käy kyllä huomattavasti viileämpänä kuin Mamba - eilisen reilun puolen tunnin ajelunkin jälkeen moottorin lämpö oli vain reilu 69 astetta. Mamballa tahtoo olla satanen aina lähellä ja jäähdytellä pitää, vaikka välityksinä 13/86.