Niinpä.
Hyvä ja kestävä auto, mutta alustasta ei ole nopeaan ajoon.
Juuri tuon takia vaihdoin Speden tuohon crt.5 Honkkariin että auton alusta on ajettava kovassakin vauhdissa.
Mulle ainakin keulimista ja kakkaringin pyörittämistä tärkeämpää on ajaa mutkatkin kovaa eikä vaan suoraan.
Spedessä ainakin ongelmana kääntyvyys. Suurilla tehoilla se kun ei käänny sit millään tai lähtee perä alta.
Jos moottori olisi taka akselin etupuolella auttaisi se paljon, että kiihdytyksissä ei häviäisi etupito totaalisesti. Tuosta syystä mulla olikin 250g lyijypaino etupuskurin päällä niin ei joka kaasun hipaisusta niin herkästi tassuja nosta.
Rustlerissa ei luonnollisestikaan niin paljon tuota ongelmaa kun matalampi painopiste. Rustleria pidänkin parempana vaihtoehtona autoista.
Myös alusta saisi olla paremmin säädettävä.
Esim. aurauksia ihan turha säädellä, koska ne muuttuu sen 20 astetta kummiskin joustoissa
Kummallista kun etupään geometriaa ei ole muutettu näissä uusissakaan versioissa. Hyvä auto pilattu 80 luvun ripustuksilla. Samalla lailla oli Kyoshon Trackerissakin etupää ja se onkin jo vanha auto.