Minun kohdallani käyttäjässä ei ole ollut vikaa. Olen ollut laitteiden kanssa paljon huolellisempi kuin useimmat. Eräskin meidän ajoporukasta ajaa mamba maxilla vain teippi usb-reiän suojana talvella. Se on ongelmien kerjäämistä, mutta vekotin on vain kestänyt.
Ez-run 60A 4000Kv setti paloi melkein heti, kun otin sen pakkauksesta. Moottori meni oikosulkuun polttaen myös säätimen. Siinä tuskin oli käyttäjässä vikaa vai?
Velineonin magneetin rikkoontuminen tuskin oli käyttövirhe? Sillä koneella oli ajettu noin 25 kertaa.
Koska magneetin rikkoontuminen aiheutti myös käämien rikkoontumisen, ne menivät oikosulkuun. Tästä johtui mamba maxin palaminen.
Älä HMS77 ala mulle väittämään, että käyttäjässä on vikaa muuta kuin harvinaisen huono tuuri.
Moottori on lämmöt ovat pysyneet sillä tasolla, että siitä on voinut pitää minimissäänkin sen 3 sekunttia kiinni. Ei siis ole lämmöt nousseet huomattavan korkeaksi.
Suurin pinjoni mitä olen käyttänyt on 23-hampainen. Sitäkin vain tasaisella. Spurri on 86-hampainen.
En anna väärää kuvaa harrastuksesta, vaan vastasin rehellisesti, kestääkö kamppeet. tällainenkin vaihtoehto on olemassa, että laitteet hajoavat peränjälkeen.
koska täälläkin on useita joilla nuo VXL:t ja Mambat on kestäny pitkään.
Kannattaa olla iloinen siitä, että vehkeet kestää. Älä kuitenkaan yleistä, että ne kestäisivät kaikilla.
Että kyllä ne vehkeet saa kestämään jos haluaa.
Sitähän minä haluan, että ne laitteet kestää. Jos niillä haluaa ajaakin, niin niihin pitää kytkeä virta ja kamppeet altistuvat hajoamisille.