Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1910142 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5790 : 08.11.09 - klo: 20.39 »
Kumpi aloittelijalle? Traxxas stampede xl-5 vai Traxxas rustler xl-5??  :undecided:

Kumpi vaan, stampede kaatuu helpommin mutta omaa maavaraa hiukan enemmän mutta ei se mikään hirmuinen maastoauto ole siltikään... Yhtä helppoja molemmat ajaa
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa JHenrikS

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5791 : 08.11.09 - klo: 20.43 »
Vaikka Rustyllä on vähemmän maavaraa ni liikkuuko maastossa silti hyvin?? Kumpaa suosittelette??

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5792 : 08.11.09 - klo: 20.57 »
Liikkuu se Rusty myös maastossa samalla tavalla kun laitat Stampeden renkaat, esim Masherit.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5793 : 08.11.09 - klo: 21.12 »
Mulla ainakin meni stampan renkailla ajettavuus rustystä kokonaan mutta tais olla muussa setupissa vika..

Joka tapauksessa stampede sopii kai enemmän ympäri pihaa bashingiin ja jos meinaat jotain radan tapaista kehitellä niin rustler ehkä siihen ennemmin, joka tapauksessa saat suht helpolla ja halvalla muutettua sen toiseksi, hyvin samanlaisia kun ovat...
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5794 : 09.11.09 - klo: 11.54 »
En kyllä suosittelisi XL-5:sta kenellekään, vaan sen verran lisää rahaa budjettiin, että saa VXL:n. Se raha tarvitaan joka tapauksessa tai muuten jää aloittelijalle vain p*ska maku suuhun koko harrastuksesta, kun koneet "paukkuu" ensimmäisen 20 akullisen jälkeen ja toistuvasti sen jälkeenkin.

Molemmat on hauskoja autoja. Meillä pohat pitää enemmän Stampedestä, minä itse Rustlerista. Enkä kannattaa tunnustella sen aloittelijan mielipidettä kumpi näyttää paremmalta ja hankkia se. Konversio Rustler -> Stampede tai Stampede -> Rustler ei kuitenkaan ole kuin n. 20 euron homma, jos jossain vaiheessa haluaisikin sen toisen.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5795 : 09.11.09 - klo: 13.59 »
Noissa on vaan aika törkeä ero varsinkin suomi hinnoissa. Eri asia maksaa se 240e autosta tai 400e. Vielä kun alottajan pitää hommata akut ja laturi mukaan.

Eroahan noissa ei nykyään ole missään muussa kuin noparissa ja moottorissa. XL-5 mallikin on jo metalli rattailla... Uusimmassa kyllä pitäisi myös olla akku ja seinälaturikin mukana tosin niitä ei vielä varmaan ole suomessa myynnissä? No enivei sillä XL-5:sella kyllä pääsee harrastuksen makuun ihan hyvin ja sitten kun kone paukahtaa niin 160e:llä kyllä saa harjattoman setinkin. Eikä se uusi T12 taida maksaa kuin pari kymppiä jos ei raaski harjatonta pistää.

Toki jos on pistää se 400e+ niin VXL kehiin vaan. Mutta ei siinä kyllä mitään menetä jos alottaa XL-5:sella tehoa siinä on kuitenkin eniskertalaiselle ihan tarpeeksi.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5796 : 09.11.09 - klo: 14.47 »
Et mistään suurempia hintoja noille löytänyt? Jääköön nyt taivastelematta enempää mistä tuo posketon hintaero tulee Suomessa, mutta sitä en ymmärrä että harjallisen ja harjattoman mallin välinen hintaero on Suomessa kaksinkertainen, siihen verrattuna mitä maailmalla. Ilmeisesti dollarin kurssissa on jokin progressio. Mahtaako sitten syynä olla tieto siitä, että sen harjallisen ostajalle saa myydä muutaman koneen kesässä, kun aktiivisella pihasudittajalla se vakiokone ei kestä viikkoakaan. Toki tietty valveutunut asiakas käyttää hyväksi täkäläistä tuotevastuulakia ja vaatii tilalle uuden ilmaiseksi. Tiedän useamman, joka on näin tehnyt ja yllättäen aina on tilalle annettu jokin muu kone, jottei saman asian vuoksi tarvitse asioida uudelleen.

Itse ostin pojalle aikanaan XL-5:den ja eihän se kone kestänyt viikkoakaan, kun poika oli sillä ajelemassa päivittäin. Silloin ei mitään VXL:ää ollut, enkä tiennyt näistä autoista mitään ja niin moottoreihin ja akkuihin upposi kesän aikana auton hintaan toiseen kertaan. Kyllä siinä tuli mietittyä moneen kertaan, onko tässä mitään järkeä. Seuraavana keväänä sovittiin, että saan myydä sen auton pois ja ostaa tilalle VXL:n, kun sellainen oli tullut markkinoille. Hintaa päivitykselle tuli kokonaista 44 euroa + matkakulut tulliin. Sitä kauppaa en ole katunut.

Siihen piti sitten myöhemmin ostaa vielä LiPO-akkuja, kun ei niistä nikkelikennoista saanut tarpeeksi virtaa ulos, mutta Kiinastahan noita saa, eikä paljon maksa.

Toki se on niin, että varmaan sen XL-5:n olisin ostanut vaikka VXL olisikin ollut saatavilla, sen verran kova oli ja on hintaero. Sitä on myös hirveän vaikea arvailla etukäteen jääkö auto lopulta hyllyyn pölyttymään vai ajetaanko sillä pari-kolme tuntia päivässä kuten meillä. No näin loska-aikaan vähän vähemmän, mutta kyllä tuo jatkuvasti tuntuu tuota ulkoiluttavan tälläkin kelillä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5797 : 09.11.09 - klo: 15.34 »
En nyt mitään suurimpia ja matalampia hintoja yrittänyt metsästää. Sabesta katoin ja XL5 rusty 235e. VXL 395e. Atalassa ero samaa luokkaa ja varmaan on muissakin suomalaisissa puljuissa. Tuo ero on sen verta suuri, että moni kallistuu siihen XL5:seen.

Ulkomailta toki saa halvemmalla ja sieltä itsekkin tilailen halvemmalla, mutta harvemmin tavalliset ihmiset ulkomailta mitään tilaa. Hyvä jos edes ostetaan joku muu kuin se akkarin takana oleva kyösti.

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5798 : 09.11.09 - klo: 17.14 »
Medasec:illä on noiden hinta ollut Suomessa vissiin halvin jo aika pitkään. En nyt hetkeen ole kattonut, mutta viimeksi taisi VXL mallit olla jossain siinä 350€ tietämillä.

Itse aikanaan myös olin ostamassa XL-5 pedeä, mutta kun ne oli loppu niin "tyydyin" VXL:ään, mikä ei kyllä ole jälkeenpäin kaduttanut. Silloin tosin meni sitten laakista vähän enemmän euroja kuin oli budjetoitu.

Ja kannattaa kysellä pakettitarjousta, kyllä ainakin noista saben hinnoista hiukan lähtee pois. Kysyminen ei maksa mitään.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5799 : 09.11.09 - klo: 17.31 »
viime joulukuussa oli hobbypeoplessa vxl 320eur hintainen. nyt ei näkynyt olevan enää tuohon hintaan.
eipä sillä, toinen mokoma menee sitten akkuihin, laturiin ja parempaan palikkaan helposti  :mrgreen:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa Olkku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5800 : 09.11.09 - klo: 20.30 »
Tietääkö kukaan mistä saa Sreden koreja (mieluiten Suomesta)

Poissa ToBy1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5801 : 09.11.09 - klo: 20.35 »

Poissa Rusakka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5802 : 09.11.09 - klo: 21.19 »
Nyt on ruvennu kiinnostamaan tää Stampede, niin paljonkohan maksaisi, jos tämmisen Slashin muuttaisi Stampedeksi? Ainakin pohjalevy uusiksi, tottakai ja koritolpat, ja vissiin puskuri, mutta mitäs muuta? Ja paljonko mahtaisi kustantaa?
Traxxas Slash
Losi CC

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5803 : 09.11.09 - klo: 22.45 »
Nyt pitää oikein sitten kysyä neuvoa, kun omat taidot ei riitä selvittämään. Eli tilanne on seuraava, että haen rustyyn löysempiä etujousia. Noh jouset ovat 2,5" pitkät ja 17mm halkaisijalta, mutta mikä lienee olla vakiojousten "rate"? Sitä en ole mistään löytänyt. Oma veikkaus olisi jossain 3-3,5 tienoilla. Losin jouset kuulemma sopivat näihin suoraan, joten pitäisi vaan tietää, kuinka paljon löysemmät hankkii, ajatus olisi laittaa jotain 2-2,5 väliltä.

Ja tiedän, että traxxas tarjoaa noita E-MAXX:in vakiojousia ratella 2,5, mutta ne on takajousien mittaiset ja eteen tungettuna jäykemmät kuin vakiojouset. Periaatteessahan tästä selviäisi pistämällä vain taakse lisää jäykkyyttä, mutta silloin taas keula ei tykkää pysyä maassa. Ja taakse on sovitettu E-MAXX:in "progressiiviset virijouset", mitkä toimivat toivotulla tavalla, joten perää en lähtisi jäykentämään.

Eli jonkin sortin apua jos saisi. Autosta on siis tarkoitus tehdä hiukan yliohjaavampi (mikäli olen käsittänyt oikein, että löysä keula ja jäykkä perä sen aiheuttaa).
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Risu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5804 : 10.11.09 - klo: 08.55 »

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5805 : 10.11.09 - klo: 12.14 »
samma häär paitsi speden. takana on myös sitten tuommoinen setti.
 siitä on jäykimmät  :mrgreen:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5806 : 10.11.09 - klo: 19.38 »
Jees nuo jouset on ollut jo pitkään haluamislistalla, mutta ovat vielä toistaiseksi jääneet. Hommasin sitten losin pinkit (kyllä, erittäin näyttävä väri :grin:) jouset, joiden jäykkyys on 2,3 ja öljyksi laitoin 35 WT, myöskin losin valikoimasta (liekö valmistajalla niin väliä).

Ainakin näin painelutuntumalta keula muuttui sopivasti pehmeämmäksi ja laskeutuu nyt alemmaksi kuin ennen. Näkee sitten ajossa miten tuo käyttäytyy, mutta eipä nuo normaalit jouset nyt juurikaan mitään maksa, joten vaihdetaan sitten jos täysin kammottavaksi muuttui. Öljy + jouset taisi olla jotain 6€.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Rusakka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5807 : 10.11.09 - klo: 19.58 »
Nyt on ruvennu kiinnostamaan tää Stampede, niin paljonkohan maksaisi, jos tämmisen Slashin muuttaisi Stampedeksi? Ainakin pohjalevy uusiksi, tottakai ja koritolpat, ja vissiin puskuri, mutta mitäs muuta? Ja paljonko mahtaisi kustantaa?

Tulipas katteletua, sabessa tulee hintaa puskurille ja rungolle sen 20e. Mutta tarviikos tuohon sitten muuta, jotta slashista tulee stampede? Ja mahtaako nuo Slashin koritolpat sopia tähän stampedeen, siis menevätkö paikoilleen, että voi slashin koria käyttää?
Traxxas Slash
Losi CC

Poissa fd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5808 : 10.11.09 - klo: 21.47 »
Vahva veikkaus että Slashin kori sopii. Vaihdoin omaan Stampedeen Slashin korikiinnikkeet että sain korin matalammalle, koska Stampeden kori keikkuu vakiona ihan liian korkealla mielestäni. Ja Stampeden kori kävi siis suoraan Slashin koritolppiin.

Korikiinnikkeet maksoi hurjat 4,79 USD
Traxxas Body Mount Front & Rear Black Slash:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI0095P?FVSEARCH=LXUVY6+&search=Go
Traxxas Stampede ▪ Sidewinder ESC ▪ Velineon 3500 ▪ Zippy Flightmax 2S 5000mAh 20C ▪ Dynamite 3S 5300mAh 25C ▪ Eurgle 2.4GHz.

Poissa Rusakka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5809 : 10.11.09 - klo: 22.04 »
Vahva veikkaus että Slashin kori sopii. Ja Stampeden kori kävi siis suoraan Slashin koritolppiin

Noni, hyvä homma. Mutta mitäs osia mun tarvis ostaa, että Slashista saa stampeden? Runko ja puskuri, kun en ainakaan kuvista löydä mitään muuta poikkeavaa, tai erilaista, mitä slashin osta on. Ja käykö nämä kaikki ruuvit päikseen?

E: Onko spedessä omat ohjauspalat, kun näyttää erilaiselta ohjaukseltaan, kun slash? Kun servo on keskellä?

E2: Puskuri, runko, skidplatet(etu ja taka), ja tarvittavat osat muodonvaihdokseen on siinä?
« Viimeksi muokattu: 10.11.09 - klo: 22.58 kirjoittanut Rusakka »
Traxxas Slash
Losi CC

Poissa Risu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5810 : 11.11.09 - klo: 08.36 »
Räjäytyskuvien osanumeroita kun vertaa niin taka tukivarret ja samoin tuo tanko takana on eri osanumerolla Spede 3643 slässi 3644

Eteen menisi ohjaukseen nuo työntötangot. Myös servonsäästäjä on eri

Voi olla muutakin, niistä räjäytyskuvista kun vertailee osanumeroita niin näkee. Nuo takapään osat vaikuttavat vain auton leveyteen mutta edessä olevet ohjausosat on tarpeelliset.

Poissa Empuito

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5811 : 11.11.09 - klo: 09.56 »
http://www.rcplanet.com/ProductDetails.asp?ProductCode=TRA3605&CartID=1 toihan on sairaan halpa jos siihen tarvitsee vain akun ja laturin.
Paljonko tulee postikuluja jos tilaa sen USAsta?
« Viimeksi muokattu: 11.11.09 - klo: 10.08 kirjoittanut Empuito »
Traxxas bandit vxl, sidewinderillä+3600mAH 8,4V nimh.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5812 : 11.11.09 - klo: 10.09 »
FD, paljonko korin madaltui slashin koritolppien laitosta? Itse hioin käytännössä tappiinasti peden vakio koritolpat, mutta yksi katkesi, ja uutta ollaan vailla. Eli kannattaisiko ostaa suoraan slashin koritolpat, vai uudelleen modat peden?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5813 : 11.11.09 - klo: 10.11 »
http://www.rcplanet.com/ProductDetails.asp?ProductCode=TRA3605&CartID=1 toihan on sairaan halpa jos siihen tarvitsee vain akun ja laturin.
Paljonko tulee postikuluja jos tilaa sen USAsta?

Aivan normi ulkomaan hinta...

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXNJJ0**&P=ML

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/products_id/16231/n/Traxxas-Stampede-Monster-Truck-RTR-w-Waterproof-XL-5-Speed-Control-w-Battery-Wall-Charger

Postit ja tullit päälle niin ei enää olekkaan niin sairaan halpa... Niin ja ne postit selviää kun rekisteröidyt ja tilaat siihen asti, että pitäs maksaa. Vaihtelee puljuittain kokonaisen auton postitus kyllä maksaa jotain 60$->.

Poissa vaizki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5814 : 11.11.09 - klo: 10.13 »
http://www.rcplanet.com/ProductDetails.asp?ProductCode=TRA3605&CartID=1 toihan on sairaan halpa jos siihen tarvitsee vain akun ja laturin.
Paljonko tulee postikuluja jos tilaa sen USAsta?

Kannattaa toki tilata samantien se harjaton esc+motti että on kotona valmiiksi kun kone laukeaa ;) Se valmiiksi harjaton spede maksaa +$100 ja on varmasti parempi diili kuin tapella noiden Titan moottoreiden kanssa?

Ja pientä yritystä, menin tohon urliisi, painoin add to basket ja siellä oli heti laskin joka kertoi että postikulut suomeen autolle on .. $89.09...  :shocked:

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5815 : 11.11.09 - klo: 10.14 »

Ja pientä yritystä, menin tohon urliisi, painoin add to basket ja siellä oli heti laskin joka kertoi että postikulut suomeen autolle on .. $89.09...  :shocked:


Empuito on kyllä tunnettu pienestä yrityksestä mitä sen juttuja täällä on ollut :)

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5816 : 11.11.09 - klo: 15.51 »
Laitetaanpa muillekin tiedoksi mihin hintaan Stampeden oikeasti saa Towerhobbisilta. Pätee tietty mihin tahansa muuhunkin ostokseen tuolta kaupasta, joskin hinnat ja postikulut pitää päivittää ostoksen mukaan.

Stampeden hinta on $289.98 ja pelkästä autosta postikulut Suomeen ovat $64.49, joten kokonaishinnaksi muodostuu $363.47. Ensikertalaiset voivat poimia Towerhobbisin etusivulta alennuskoodin, jolla saa vähintään $199 ostoksesta $25 alennusta eli kokonaishinnaksi tulee $338.47, josta Tullin perimä ALV on 50,41 € ja tullimaksu 10,77 € ja auton kokonaishinnaksi tulee n. 290 €.

Aiemmin Towerhobbiesilta tilanneet saavat viikottain alennuskoodeja, joilla $250 - $299.99 hintaisesta ostoksesta saa $60 alennuksen, ellei sitten ole kieltänyt "mainosten" lähettämistä. Näin auton hinnaksi muodostuu postikuluineen vain $303.47 ja Tullissa asiointi lisää kuluihin ALV:n 45,20 €, tullimaksua ei peritä sen jäädessä alle 10 €:n ja autolle tulee kokonaishintaa n. 250 €.

Jos nyt ihan väkisin haluaa sen harjallisen XL-5 -mallin tilata, niin tuolta tilattuna sen hinnaksi tulee n. 200 € ilman alennuskoodeja ja alennuskoodilla 175 €.

(Hinnat laskettu käyttäen kaikissa valuuttakurssimuunnoksissa Tullin käyttämää valuuttakurssia 1 EUR = 1.4771 USD)

Kerta se on ensimmäinenkin kun ulkomailta tilaa, mutta tässä vähän rahallista motivaatiota hommaan, kun vertaa Suomi-hintoihin.

Vielä muita postikuluja: Rustler VXL $61.49, Stampede XL-5 $67.49 
 
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5817 : 11.11.09 - klo: 19.15 »
Aika on edukas kyllä kun vertaa suomen 400e pyynteihin :). Ja hyvällä tuurilla nuo on niitä pedejä missä on akku ja seinälaturi mukana matkassa. Tosin specsit ei anna niin ymmärtää, mutta voi ne olla päivittämättäkin tai sitten niillä on vielä varastot piukassa vanhoja malleja.

 Tähän väliin ja aiheeseen mitenkään liittymättä 4x4 slashi kustantaa posteineen ja alveineen 300e eli vain 50e enemmän kuin pede. Että siinä on uutta autoa hankkivalle harkinnan arvonen vaihtoehto. Vaikka onkin ruma kuin slash niin 4WD on aika kova juttu... 2,4Ghz ohjaimesta ja muuten päivitetystä tekniikasta puhumattakaan. Ite oon ainakin monasti kironnut 2WD:tä kun sopiva paikka osuu kohdalle niin jumissa on helpossakin kikkareessa.

Poissa fd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5818 : 12.11.09 - klo: 12.13 »
FD, paljonko korin madaltui slashin koritolppien laitosta?

Kyllä siinä jokunen cm lähti. En muista kuinka korkeat oli Stampeden alkuperäiset koritolpat mutta nämä Slashin tolpat ovat about 16 cm korkeudella.
Traxxas Stampede ▪ Sidewinder ESC ▪ Velineon 3500 ▪ Zippy Flightmax 2S 5000mAh 20C ▪ Dynamite 3S 5300mAh 25C ▪ Eurgle 2.4GHz.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5819 : 12.11.09 - klo: 15.21 »
Tähän väliin ja aiheeseen mitenkään liittymättä 4x4 slashi kustantaa posteineen ja alveineen 300e eli vain 50e enemmän kuin pede.

Jatkan OT: Sille nelikkoslashille ei ole vielä postikuluja tiedossa. Kokoraja mitä USPS kuljettaa on jossain Stampeden ja E-Revon välillä ja postikulut pomppaavat siinä kohtaa ylös, kun pitää vaihtaa kallimpaan rahtitapaan. Toivotaan, että näin ei käy tuon nelikon kanssa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.