Tuosta slipukka kytkimestä vielä. Miten sitä kannattaa säätää? Sen tarkoitus on vissiin voimansiirron rasituksen vähenimen? Toimiiko tuo tyyliin "kun autossa luistattaa kytkintä" vai mikä sen mekaaninen toimivuus on? Et se tässä jo sähkö/mekaniikan puolelta jotenkin oppinut, mutta en näihin laitteisiin ole perehtynyt kun vasta reilun 2kk.
Traxxas Stampede 2WD alla ja siinä LiPot. Toki ohjeenmukaiset säädöt tehty, että alijännite suoja on päällä, kalibroitu ohjain autoon, yms.
2s lipolla mennään ja joku puhu, että 3s lipolla meno on hurjaa, tosin menee vissiin vaihtoon motin ohjain ei kestä jännitettä/virtaa? 25C akut nyt alla ja 2400Mah.
Ja mitään tietoa ei ole sitten kaster/camber kulmista, tms. Tai lienee ei tarvitsekkaan tässä alku vaiheessa?
jostain luin, että tätä laitetta on ajettu 3s lipolla, mutta manuaalissa taas lukee myös ylijännite suoja...
Sitten ongelma. Ennen ajoa joutuu autoa työntelemään edestakaisin ja samalla ohjaimesta kaasua, että saa motin pyörimään ~3min. Servo toimii aina ok. Ohjaimessa uudet patterit ja auton akku täysi. Mitattu myös, että motille tulee jännitettä mutta ei liiku. Kun kerran saa auton "nykien" liikkeelle toimii 2 akullista hienosti enempää ei ole.... Mutta aina ennen, uutta päivän ajoa sama rumba. Nopari ei anna virhe koodeja ledillä, et joko nyt jo motti mennyt? Johdot katsottu, asetukset oikein... Eikö hiilet ota kunnolla kiinni motin en muista nimeä mutta siihen keskelle missä kupari laput (samaa kuin henkilöauton laturit, yms) vai mikähän voisi olla?
http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=19_21_213_351&products_id=14671Tollanen olis frendillä, uusi, mutta käykö tuohon. Kovasti ihmetyttää kun nopari antaa jännitteen ok motille motin navoille saakka, mutta joutuu ennen joka ajoa mottia pyörittelemään autoa työntäen lattialla, että alkaa lähteä "tulille"