Itsekkin olen Sportin ostanut, jota sitten tarpeen mukaan laitellut.
Tosta olen samaa mieltä, että itse virittämällä saa juuri sitä mitä haluaa ja ei välttämättä Kyoshon omia viriosia. Tähän kun moni muukin tekee kaikenlaista alumiini, titaani tai hiilikuituosaa.
Hinta ei välttämättä jää halvemmaksi, ainakaan jos haluaa Kanain TCD tasauspyörästöt. Silloin kannattaa ostaa suoraan K2:n.
(TCD = Traction Control Differential)
Mutta, mutta. Muutkin valmistavat torseneita tai muita LSD tasauspyörästöjä, jotka vastaavat Kyoshon versioita. Itsellä ainakin Hobaon torsenit käytössä.
(LSD = Limited Slippery Differential)
Edelleen ohjauslinkin paikan vaikutus ohjauslevyssä kiinnostaa. Mikä taika siihen säätöön sisältyy, ackerman ? Miten etummainen reikä eroaa taaimmaisesta käytännössä (tai teoriassa) ?