Jos puhutaan siitä mikä setuppi toimii tällä radalla, ollaan täysin aiheessa :)
No sitten jatketaan. Minulla siis toimii 500k edessä ja takana tosi hyvin ja ilman keskidiffiä.
Tukeva öljy takana antaa hyvän kiihtyvyyden, vaikka rata vähän pompottaa. Tästä on etua syheröisellä radalla.
Mutta koska tukevat takaöljyt tekee perästä hieman levottoman mutkassa, täytyy eteenkin laittaa aika tukevaa tavaraa perän rauhoittamiseksi. Näillä auto on aika paljon kaasulla ohjattava (hyvin vahva neliveto efekti).
Näin oli setapit viime torstaina ja ainakin minusta ne toimi ihan kivasti. Kertokaa toki jos jonkun mielestä on ihan päin ... Hyviä vinkkejä vastaanotetaan.
Luulen, että takana ei tarttis olla ihan noin jäykkää, vaan joku 300k voisi olla ihan riittävä.
Ja taas edittiä - Koheltja ehtikin jo väliin vastaamaan. Täytyneen kokeille tosi löysillä, ja katsoa kuin äijän käy.