Kirjoittaja Aihe: rc-autojen hyppykuvat  (Luettu 1613 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
rc-autojen hyppykuvat
« : 20.05.10 - klo: 21.28 »
no niin kun on kerran tiedetty niin rc-autoilla on helppo hyppiä. tähän voi ladata hienot hyppykuvat ja hauskanpidosta kertyneet kuvat.  (en sitten haulla löytänyt) itse laitan kuvat heti huomenna ku saan ne laitettua ensin koneelle, ku mutsi vai kameran
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: rc-autojen hyppykuvat
« Vastaus #1 : 20.05.10 - klo: 21.42 »
hmm.. Viittinkö olla ilkeä ja sanoa? viitsinhän mä  :evil: Mun mielestä noi hyppy kuvatkin mahtuisi ihan hyvin tuonne hyppyri topikkiin, tai sitten kuvia omista rc autoista topikkiin. Ja jos tänne kerran voi laittaa kaikkia kuvia yleisestä hauskanpidosta, niin eikö otsikoksi olisi voinut laittaa vaikka rc-autojen bashaus kuvat.
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: rc-autojen hyppykuvat
« Vastaus #2 : 20.05.10 - klo: 21.49 »
Niin ja sitten sivuluisu topicci ja sitten suoraan ajotopicci ja sitten hienosti ajettu kurvi topicci ja tietenkin jos on ollut tylsää ajaa niin sillekkin oma topicci. Ja kaikkiin kuvia penteleen paljon  :evil:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: rc-autojen hyppykuvat
« Vastaus #3 : 20.05.10 - klo: 21.51 »
niin ja vielä sutimisjälki topikki  :grin:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: rc-autojen hyppykuvat
« Vastaus #4 : 20.05.10 - klo: 21.53 »
Ja keulimiskuvat topic vielä tottakai.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: rc-autojen hyppykuvat
« Vastaus #5 : 20.05.10 - klo: 21.56 »
Niin tai miks ei kuvia vois laittaa vaikka erinäkösistä vanteista tai renkaista  :wink: :grin:

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: rc-autojen hyppykuvat
« Vastaus #6 : 20.05.10 - klo: 22.04 »
no jes...
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: rc-autojen hyppykuvat
« Vastaus #7 : 20.05.10 - klo: 22.08 »
no jes...
mitä tästä opimme? järkeäkin näiden topikkien perustamisessa saa käyttää, pakollista se ei välttämättä ole mutta toki suotavaa  :wink:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: rc-autojen hyppykuvat
« Vastaus #8 : 20.05.10 - klo: 22.16 »
108 topiikkia kun perustaa,niin pääsee listoille,eli aloitettujen aiheiden listalle.kyllä se sieltä vielä tulee.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä