Mä oon ollu ainaskin pirun tyytyväinen e-maxiini. Alkuperästen tilalle hommasin alumiiniset bulkit, teräs vetarit ja teräs kardaanit. Yhden alkuperäsen alatukivarren oon saanu saisseks. KOPKOP!
Teräksiset vetarit vaihoin siks että kivet hakkas ne muoviset takavetarit aikas huonoon kuntoon. Vaihteisto, diffit, yms. on tuntunu kestävän tosi kovaa rääkkiä tolla mmm combolla.
Seuraavaks meinasin hommata bb iskarit, kireemmät jouset sekä rpm:n tukivarret.
Jouset ja iskarit hommaan siksi että auto menee kiihdytyksessä perästä tonttiin ja Tukivarret niiden joustavuuden/kestävyyden ja sen true trackin takia.
MMM combolla kulkee nimheilläkin mun makuun enemmän kun tarpeeks, mutta 5cell lipot on hobbystä tilattu jos vaikka niillä sais ton sitten ihan palasiks :p.
Ainoa miinus oli se että alkuperänen vastari ei pelannu ton mmm v3:sen kanssa vaan kun matkaa tuli yli 10m ni auto rupes kiihytyksissä nykiin ja ohjaus takkuili oikeen perusteellisesti. Odottelinkin kyllä ongelmia ton asian suhteen, mutta nyt ku on 2.4set radiot ni homma toimii kun pendoliinon vessa. (<joka on muuten ainoa toimiva osa koko junassa)