No ainakin iskareiden laittaminen tukivarsien uloimpiin kiinnikkeisiin,jäykemmät öljyt ja jouset auttaa (esijännitystä). Ei nyöki, kallistele ja niiaa niin voimakkaasti ja pysyy siis paremmin pyörillään. Toki säätimen jarruakin kannattanee säätää miedommalle. Kävin itse kans kokeilemassa, mut kyllä asfalttihommiin tarvii erirenkaat. Ballooning effekti aika hurja, ja alkoivat liimauksista mokomat revetä
Renkaillaan kuitenkin pysyi kivasti vaikka välillä mentiin 720 asteen käännöksiä kaasun kanssa. Kivasti tehoa, eikä mikään paukkunut
Jos ensin ottaa esim hiekalta jenkaa ja luisua ja sitten nappaa pidon käännöksessä niin voi kyllä kuperkeikka tulla vaikka mitä tekisi.
Hyviä rengas+vanne ehdotuksia vakio hexeille?
Slipperi löystyi kun olin ehkä 10min ajanu. Jotain tarttis tohon keksiä. Ja kiinan servo on ihan susi! hidas eikä jaksa, tulipa kokeiltua. Ubec kyllä toimii, muttei auta asiaa.
On kyllä mahtavaa kun paikat kuivaa ja voi ajaa ilman että tarvitsee murehtia sähköjä tai ruostumista