Summitin laatikkoon saanee erilaisia välityksiä askarreltua, nuo edellä siis vakioarvot. E-Revossahan on käytännössä sama aski, siihen saa kahdet välityssuhteet (eli ykkösen ja kakkosen välinen ero voi olla joko iso tai pieni, riippuen millaiset rattaat vaihteistoon valitsee).
Patteriautossa tehtyjä havaintoja itselläni on, että ajossa vaihtuvat välityssuhteet on hitusen ongelmallisia eikä niin välttämättömiäkään, sillä sähkömoottorissa vääntöä kyllä riittää (ja moottori kestää lyhytaikaisesti isompiakin virtoja).
Oma Honkkarin DM-1 patterikonversio on vaihteellinen ja vaihteen kanssa palikat käy viileämpänä, mutta syystä tai toisesta tuntuu, että vaihteisto ei pelaa yhtä luotettavasti sähkömoottorilla kuin mitä se pelaa nitrojen kanssa, erityisesti 6s lipoilla vetäessä.