Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1097430 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4140 : 07.06.14 - klo: 08.52 »
Täytynee sanoa, että itse olin kyllä tyytyväinen TRXn omiinkin CVAhin mutta pidemmän päälle tuli suht arvokkaaksi korjailla.. Ja toki sitten kun ne hieman tapui 6S akuilla niin siitä seurasi sitten laakereiden kuluminen  :smiley:

Nykyään ajelen MIPn vetareilla #1665 jotka löytyy tuolta http://rc10.fi/index.php?topic=82888.0.
Ne ei ole taipuneet eivätkö hajoilleet vaikka kaasua on painettu  :wink: Tyytyväinen siis.. Itse ne ostin Towerista mutta taitaa tosiaan halvemmalla saada Ebaystä mistä heinonen tilaa kaiken mahdollisen  :grin:

TRXssä oli tosiaan noita samoja ongelmia mitä kirjoittelit mutta ei kyllä ihan noin nopeasti  :smiley: Vähän taitaa olla välillä kiinni huonosta tuuristakin, sillä ajelin hyvillä mielin TRXn kamoilla 1,5 kautta täysin tyytyväisenä. Mutta rahasta kun hommat on usein kiinni niin halvalla ei saa hyvää joten kandee kattella jos MIPn kamoja saisit jostain halvalla..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4141 : 09.06.14 - klo: 22.16 »
Taas pitkästä aikaa autosta hajosi jotain. Meno seisahtui ja ajattelin, että pinjoni irtosi, mutta... Lopussa kuva spurrista, joka oli alkuperäinen eli 2 vuotta vanha eli oli jo aikakin hajota. Suurin syy hajoamiseen löytyy kuitenkin pinjonista, josta myös kuva. Ei näemmä alumiini kestä edes muovia vasten, kun vääntöä on tarpeeksi :cheesy: Tokihan tuossa 28t pinjonissa on aikamoinen vääntövarsi pienille hampaille, mutta pakko kehitellä jotain muuta tilalle. Nyt laitoin varalle ostamani uuden spurrin paikalleen ja ajelen sillä sen aikaa kun kestää. Tilaukseen laitoin jo mod1 spurrin ja pinjonin. Spurri toistaiseksi vielä muovia, mutta pinjoni terästä. Mitat sai helposti netissä olevasta laskurista eli nopeus/kiihtyvyys pysyvät samana. Tarinaa tulee kun saan osat.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4142 : 09.06.14 - klo: 23.53 »
Tämän takia en alumiini pinjoneihin koske :grin: Messinki vois vielä mennä mutta ei alumiini.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4143 : 10.06.14 - klo: 09.11 »
Kyllä itselläni Assossa hyvin alu pinioni toimi muovisen kanssa kun alussa sellaistakin testailin. Tossa R/C95n pinionissa näyttää olevan oikein tuollaiset raasto hampaat kun on käyrätkin kuvasta päätellen  :grin: Ja kyllä noita spurreja sileäksi kuluu joten mielestäni ihan normaalia kulumaa.

Miks muuten päädyit MOD1seen eikä tähän vakio 0.8siin ? Vai oliko kyse vaan siitä koska se on MOD1  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4144 : 10.06.14 - klo: 12.28 »
Sun assossa ja Maxxissa on vähän eri tehot ja väännöt :wink: ja taitaa Maxxi painaakin vähän enemmän. Ja vielä jos R/C95 ajaa 8s niin ei siinä alumiini pinjoni kestä, 1/16 revossa varmaan kestää mutta ei Maxxissa.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4145 : 10.06.14 - klo: 15.38 »
Ei ne käyristyneet ole paljoa vaan lähinnä kuluneet tuon mallisiksi ja vielä muovia vasten :laugh: Kääntämällä saisi aika hyvin repivän hammastuksen, mutta kyllä se nyt noin menee. Päädyin mod ykköseen samasta syystä kun päädyin tilaamaan aikanaan tuon castlen pinjonin eli tuon moottorin tarvitsema pinjonikoko on mod 0.8:ssa kiven alla (+25t). Ainut teräksinen, mitä löytyy on kershawin 31t, mutta postit sellaiselle olisi ollut ~35$ eli ei kiitos! Mod ykkösissä on näitä isoja kokoja ihan eri tavalla tarjolla. Lisäksi kestäähän mod1 paremmin, vaikka kyllä teräs terästä vasten kestää hienommallakin hammasjaolla :wink:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4146 : 10.06.14 - klo: 20.49 »
Nyt pitää hieman antaa palautetta FLMn diffeistä.

Diffin rattaat ovat siis hyvät mutta kyllä mä edelleen ihmettelen sitä ajatusta että UH Bulkkien mukana tulevat diffin kuoret pitää shimmaa bulkkiin sekä pinioni pitää shimmaa. Nää on kuitenkin mukana tulevat  :undecided:

Nooh.. jotain jo avautunut tosta mun lukkiutuvasta taka diffistä ja taisin kertoa sillon syynkin mistä luulin sen aiheutuneen.. eli se MIPn vetarin kupit.. p*skan marjat se niistä johtunut !!

Tänään perus kenttäajossa taas suht lukkoon  :angry:

Hitto itse diffin sun gear eli diffin sisällä se iso lautanen.. on vakiona ainakin mulla väärällä meshillä.. mitä hittoa ?!?!?

Ei siis muuta kuin shimmi sinne ja takas kiinni ja nyt pyörii sit niin sulavasti ettei mitään rajaa mutta siis idea tässä on se mikä musta mättää.. Täysin uudet kamat ja heti kättelyssä pitää olla pussillinen shimmejä sinne ja tänne että saa tuosta pitkä ikäisen ja ylipäätään toimivan kokonaisuuden  :shocked:

Ja jos joku taas on sitä mieltä että ei mulla vaan tarvinnut niin idea on sitten vielä oudompi jos valmistus erojakin on niin paljon että jonkun pitää ja jonkun ei..  :wink:

Onkohan ne STruckin Ring Gearit jo kulunut kohilleen ?

Summa rumma siis että itse diffit on toki todella hyvät mutta julmettu säätäminen on musta noissa siihen nähden että tulevat mukana..
« Viimeksi muokattu: 11.06.14 - klo: 07.45 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4147 : 10.06.14 - klo: 22.42 »
Luultavasti johtuu siitä, että noi hybridibulkit tuli alun perin ilman diffejä markkinoille. Koska kaikki ostajat ei tiennyt mitkä diffit on hyvä laittaa, otti flm mukaan pakettiin melko hyvin kohdalleen sopivat diffit. Koska diffillä ja bulkilla on eri valmistaja, ymmärrän shimmailut, mutta en ymmärrä miksi niitä shimmejä ei voi laittaa mukaan pakettiin enempää kuin ne yhdet. Tuo sun diffin sisäinen juttu on kyllä ihan selvä valmistusvirhe :huh:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4148 : 11.06.14 - klo: 07.45 »
Luultavasti johtuu siitä, että noi hybridibulkit tuli alun perin ilman diffejä markkinoille. Koska kaikki ostajat ei tiennyt mitkä diffit on hyvä laittaa, otti flm mukaan pakettiin melko hyvin kohdalleen sopivat diffit. Koska diffillä ja bulkilla on eri valmistaja, ymmärrän shimmailut, mutta en ymmärrä miksi niitä shimmejä ei voi laittaa mukaan pakettiin enempää kuin ne yhdet. Tuo sun diffin sisäinen juttu on kyllä ihan selvä valmistusvirhe :huh:
Joo.. ehkä tää on sitä mitä hain takaa, eli kun ne mukana tulevat shimmit ei ees riitä ainakaan tässä "uudemmassa" versiossa shimmaamaan sitä diffin Ring gearia siihen Pinion geariin saatika, että se ei pääsis siellä kotelossa heilumaan  :wink:

Tosiaan omassa Assossakin tämä samainen "vika" oli ja samalla tavalla korjaantui.

FLMn kanssa siis käy niin, että se diffin sisällä oleva sun gear pääsee liikkumaan sisään ja ulos ja kun on tarpeeksi ulkona niin rattaiden hampaat saattaa mennä yhteen ja tästä tulee jumi. Onneksi rattaat ei sentään ole kulunut kun lopettanut heti kun se on lukkoon mennyt. Yhdellä tais olla 6x12x0,1 shimmillä senkin sai pysymään tarpeeksi lähellä niitä spidereiden hampaita. Aika tosin näyttää tarviiko siihen lisätä jossain vaiheessa vielä lisää mutta nyt toi diffi pyörii aivan eri luokkaa kuin ennen vaikka sillonkin luulin se olevan hyvä  :laugh:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4149 : 14.06.14 - klo: 19.11 »
Uusi prolinen siisti pick up kori lähes säpäleinä, muutaman akkun jäljeltä.. Pitänee pistää prolinelle viestiä että hei HALOO tehkää paksummasta lexanista next time please :3. Hiekalla ajelin.

Meni myös vetari poikki... onneksi laatikossa uusi tilalle traxxaksen vahvempi vetari siis.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4150 : 14.06.14 - klo: 22.17 »
Auttaisko näihin korien hajoamiseen semmoinen esim. Integyn steel roll cage häkki joka tulee korin alle?
Tai toinen vaihtoehto on hitsata millin rosterista kori, se kestää varmasti :evil:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4151 : 14.06.14 - klo: 22.20 »
Parhain apu on oppia ajamaan  :tongue:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4152 : 15.06.14 - klo: 02.44 »
Já sinäkö et ole rikkonut yhtään koria? :evil:
Oisko se steel roll cage häkki hyvä?
Vaikka kuinka hyvin osais akjaa niin aina sitä tekee virheitä :wink: ja koreja menee mutta olishan se hyvä jos yks kori kestäis sen puol vuotta
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4153 : 15.06.14 - klo: 09.51 »
Kyllä tuollainen rollis varmasti auttaa asiaa..  :smiley: Tuppaa vaan olemaan aika kalliita enkä tiedä kuinka alas sellaista saa laskettua suhteessa kun kori on suht matalalla. Että jääkö sitten taas iso aukko korin ja chasien väliin  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4154 : 15.06.14 - klo: 22.57 »
Itse oon miettinyt myös tuota roll cagea. Toisaalta tuo iso moottori tukee, mutta tekeekö sillekään hyvää saada iskuja. Jos s.heinonen tilaa tuollaisen niin saa pistää kuvaa ja kokemuksia. Metallikori on muuten hyvä, mutta radiohäiriöt varmasti kasvaa...

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4155 : 16.06.14 - klo: 01.05 »
Tekee kato semmosen stealth/häive korin joka ei näy tutkassa mutta radio yhteys kuitenkin pelaa :grin:
Moottori tuskin iskuista tykkää. Mutta eihkä mielummin niitä kuin vettä. Mulla uppos tänään vene ja moottorin kun avasin niin sieltä tuli varmaan litra vettä :grin: samoin vastarista ja servosta. Mutta kuivatuksen jälkeen kaikki toimi!! Ihmeiden aika ei ole ohi :grin:

Mcly: kalliita?? No miten sen nyt ottaa, vähän reilu yhden korin verran: http://www.integy.com/st_prod.html?p_prodid=7681&p_catid=144&ratesortby=New#.U54U7uh9SuY
mun budjetilla kun mennään niin on kallis. Tuolla hinnalla saisi noin 40 metriä rosteri putkea, eiköhän siitä jo pari häkkiä hitsata? :grin: Mutta kuten tavallista, tarvisi mallin että saisi tehtyä. Itellä ei riitä inspiraatio tuommoisen suunitteluun...
Vai laskitko että jos tekee ite niin tulee kalliiks? Sitten olet oikeassa jos vielä tigillä meinaat hitsata eikä sulla semmosta ole niin TIG 4000€, langat ja muu tilpehööri 50€, materiaalit 5€.

Ja onko tuo lexan nyt muutenkaan paras mahdollinen materiaali? Miten olisi hiilikuitu tai lasikuitu? kestäiskö ne lexania paremmin?
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4156 : 16.06.14 - klo: 08.12 »
Kaikki on suhteellista  :wink: Mutta ei tuollainen Integynkään rollis kestä sitä pauketta siinä suhteessa mitä vois ajatella  :smiley: Joten aina oot vääntämässä takas kunnes napsahaa..

By the way.. Meitsin auto rokkaa nyt kunnolla  :grin: wuuhuu.. Diffit toimiiiiiiii !!!!! Voiko siitä iloita.. ehkä.. ongelmat takana.. Eilen tosiaan muistin ajossa, että unohdin kiristellä vetarin kupit  :wink: Mutta eipä siinä.. lukitteen kanssa kiinni ja menoksi..

Ei muuten kellää olis kunnollisia lukkomuttereita  :wink: Missä on se levee toinen pää jollain nypyillä ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4157 : 16.06.14 - klo: 08.18 »
Kyllä tuo lexan on parhaasta päästä materiaalina, koska se on kevyttä, joustavaa ja halpaa. Lasikuidussa ongelmana on hauraus ja jos tekee kestävän (paksun) tulee painava. Hiilikuitukori olisi kyllä paras, mutta se on sitten ihan omassa hintaluokassaan. Tuubista voi katsoa hiilarikoreja, jotka joustavat kuin lexan, eivätkä paina enempää ja kestävät vaikka autolla yli ajamisen :laugh: Niitä ei tosin saa ellei itse tee. Toisaalta vaikka hinta on kallis on kori aikalailla ikuinen. Niistä ei tosin saa niin hienoja kuin lexan korista :wink:

mcly: mihin paikkaan tarvitsisit ja minkä kokoista? Voisin kaivella varastoa

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4158 : 16.06.14 - klo: 08.22 »
Kyllä tuo lexan on parhaasta päästä materiaalina, koska se on kevyttä, joustavaa ja halpaa. Lasikuidussa ongelmana on hauraus ja jos tekee kestävän (paksun) tulee painava. Hiilikuitukori olisi kyllä paras, mutta se on sitten ihan omassa hintaluokassaan. Tuubista voi katsoa hiilarikoreja, jotka joustavat kuin lexan, eivätkä paina enempää ja kestävät vaikka autolla yli ajamisen :laugh: Niitä ei tosin saa ellei itse tee. Toisaalta vaikka hinta on kallis on kori aikalailla ikuinen. Niistä ei tosin saa niin hienoja kuin lexan korista :wink:

mcly: mihin paikkaan tarvitsisit ja minkä kokoista? Voisin kaivella varastoa
Noihin hexeihin.. eli perus vetari kokoa.. Jos vaan voit kaivella niin tee näin.. Jos jotkut muut pysyis paremmin kiinni noissa  :smiley: Nykyään joutuu välillä kiristelee jos on kauheeta röykytystä.. Mutta jos löytyis nykyistä paremmat..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4159 : 16.06.14 - klo: 09.13 »
"perus vetari kokoa" toisin sanoen M5 :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4160 : 16.06.14 - klo: 10.55 »
"perus vetari kokoa" toisin sanoen M5 :grin:
Sepä se  :wink:

Ja tällä idealla noi nylocit.. Kyseiset ovat vaan aika heikot..

« Viimeksi muokattu: 16.06.14 - klo: 11.09 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4161 : 16.06.14 - klo: 12.45 »
Kaikki on suhteellista  :wink: Mutta ei tuollainen Integynkään rollis kestä sitä pauketta siinä suhteessa mitä vois ajatella  :smiley: Joten aina oot vääntämässä takas kunnes napsahaa..

Hei, tuommoinen teräs putki on loppu pelissä aika kestävää (riippuu toki seinämän vahvuudesta) ja tuossa häkissä näyttää vielä olevan ihan kestävän oloinen rakenne. Mutta jos ei kuitenkaan kestä niin hitsataan sitten uus astetta järeämmästä tavarasta. Kyllä se joskus alkaa kestämään.

Täytyy varmaan vaihtaa taakse "oikea" iskari torni kun tuo rpm on ihan p*ska, ku ei oo ku yks kiinnitys piste iskareille. Ja kori tolpistakin toinen poikki...
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4162 : 16.06.14 - klo: 12.59 »
On ne NIIN huonot  :cry: Iso kyynel.. monta kertaa meijän Sakkeli muuttaa noita iskarin kiinnityksiä ? Joka kerta kun menet hiekalta nurmelle ja sieltä montulle  :tongue:

Itse järkyttävän tyytyväinen noihin torneihin  :wink: Ikinä en niitä tule vaihtamaan pois  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4163 : 16.06.14 - klo: 14.05 »
Puhelimella otettuja videoita Åbysta ja Petikosta. Åbyssä satoi aika paljon... petikossa taas oli sateen jäljiltä lammikoita joihin e maxxini päätyi katolleen, lähes kokonaan vedenalle. Dusty piti kaiken täysin kuivana, toki pari pisaraa oli dustyn sisällä! Paras ostos kyllä auton suojaamiseen!

E maxxi pitää vähän hassuja ääniä välillä...

009 - E-Maxx & D8eD8T
010 - E-Maxx & D8eD8T
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4164 : 16.06.14 - klo: 14.18 »
On ne NIIN huonot  :cry: Iso kyynel.. monta kertaa meijän Sakkeli muuttaa noita iskarin kiinnityksiä ? Joka kerta kun menet hiekalta nurmelle ja sieltä montulle  :tongue:

Itse järkyttävän tyytyväinen noihin torneihin  :wink: Ikinä en niitä tule vaihtamaan pois  :grin:

Nyt kun kokeilen tehä siitä katu Maxxin ja kun laittoi ihan tonttiin niin takana ei ollu sopivaa paikkaa iskareille. Tukivarret pitäis olla ihan suorassa mutta nyt takana ne vähän ylöspäin, ja niin ne ei sais olla.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4165 : 16.06.14 - klo: 14.30 »
Siistiä piiskaamista STruck :smiley: Mutta siis voi kiesus noiden MTn pitsaleikkureiden kanssa  :grin: Mä voisin joku kerta testaa noita sun renkaita  :wink:

Millos ootte taas menossa ? Itse sain just eilen tuon Nuuksion kirouksen vekka kun lähdin ensimmäistä kertaa varmaan ikinä ehjän auton kanssa takas  :tongue:

Petikko videossa parhain kohta 2:26  :laugh: Eiku eiku.. oho.. hitto..
« Viimeksi muokattu: 16.06.14 - klo: 14.33 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4166 : 16.06.14 - klo: 17.02 »
Hyvää pätkää STruck!.. vaikuttais vähän siltä että tuo D8 pesee Emaxxin 6-0?..noh 4-0 ainakin! :angel:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4167 : 16.06.14 - klo: 19.52 »
Lähinnä toi D8 näyttää musta tuollaiselta Transformers/Nikko autolta jolla pystyy ajamaan miten päin vaan  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4168 : 16.06.14 - klo: 20.14 »
Oli kyllä huskaa katseltavaa :grin: Hyviä videoita kerrassaan :grin: Tuo vesilätäkkö juttu oli aika siisti. Lätäkkö ei tosin varmaan ollu kauheen syvä?

Nyt on Maxxi tontissa ja renkaat camperissa :grin: Siitä siis huono tuo RPM iskari torni kun ei saa iskareita tiettyyn kulmaan ja sen johdosta takana maavaraa 14mm, sehän pohjaa heti kun painaa edes vähän kaasua. Edessä 33mm maavaraa ja se on ihan hyvä. Alumiinista multi pointtia taaksekkin :grin: Pari kuvaa:





« Viimeksi muokattu: 16.06.14 - klo: 22.42 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4169 : 18.06.14 - klo: 12.03 »
On ne NIIN huonot  :cry: Iso kyynel.. monta kertaa meijän Sakkeli muuttaa noita iskarin kiinnityksiä ? Joka kerta kun menet hiekalta nurmelle ja sieltä montulle  :tongue:

Itse järkyttävän tyytyväinen noihin torneihin  :wink: Ikinä en niitä tule vaihtamaan pois  :grin:

Nyt meni Peksi hiljaseks :grin: onko alumiininen multi point sittenkin parempi kuin RPM? Kun ei saa iskareita oikeeseen kulmaan tuolla RPMn tornilla :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage