Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1097456 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4170 : 18.06.14 - klo: 15.32 »
Hyvää pätkää STruck!.. vaikuttais vähän siltä että tuo D8 pesee Emaxxin 6-0?..noh 4-0 ainakin! :angel:.

Kyllähän se tän emaxxin tällähetkellä pesee mennen tullen paitsi e maxx menee lujempaa jos pysyy pystyssä  :evil: Pitää iskareihin pistää paremmat ölpät niin ajotuntuma paranee huomattavasti ja muutenkin säätää.

s.heinone: jos puhuit siitä lätäköstä mihin jäi maxxi katolleen niin oli se auto siellä niin syvällä että rungon alareuna (väärinpäin katsoessa yläreuna) oli vedentasolla/alla.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4171 : 18.06.14 - klo: 19.24 »
On ne NIIN huonot  :cry: Iso kyynel.. monta kertaa meijän Sakkeli muuttaa noita iskarin kiinnityksiä ? Joka kerta kun menet hiekalta nurmelle ja sieltä montulle  :tongue:

Itse järkyttävän tyytyväinen noihin torneihin  :wink: Ikinä en niitä tule vaihtamaan pois  :grin:

Nyt meni Peksi hiljaseks :grin: onko alumiininen multi point sittenkin parempi kuin RPM? Kun ei saa iskareita oikeeseen kulmaan tuolla RPMn tornilla :grin:
Kaikki aika menee uuden tietokoneen säätämisessä joten nää RC hommat on hetken tauolla  :wink:

Mutta mitä tohon RPMään tulee niin kyllä mä saan tukivarret niiden kanssa kohtisuoraan.. tollee en kyl saa miten sulla kuvassa että on ns. miinuskulmassa  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4172 : 18.06.14 - klo: 19.56 »
Joo en saa minäkään BB iskareilla tukivarsia tuohon kulmaan. Maxxissa nyt Summitin iskarit ja on muuten hyvät :azn: 1kpl/ nurkka, pre-loadia nolla ja on yhtä jäykkä kuin Big Boreja 2kpl/nurkka ja pre-loadit täysillä.

Pituuserot iskareissa;
Big Bore: 109mm
Summit GTR: 96mm

STruck: Sitä kohtaa en nähnyt kun kaatui vesilätäkköön. Tarkoitin sitä kun ajat tossa asfaltilla sen lätäkön yli. Ilmeisesti siellä åbyssa.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4173 : 18.06.14 - klo: 20.26 »
STruck:n puolesta vastaten, oli Åby ja ei ole kovin syvä lätäkkö.. Åbyn asfaltti osuudelta löytyy  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4174 : 19.06.14 - klo: 16.30 »
Joo en saa minäkään BB iskareilla tukivarsia tuohon kulmaan. Maxxissa nyt Summitin iskarit ja on muuten hyvät :azn: 1kpl/ nurkka, pre-loadia nolla ja on yhtä jäykkä kuin Big Boreja 2kpl/nurkka ja pre-loadit täysillä.

Pituuserot iskareissa;
Big Bore: 109mm
Summit GTR: 96mm

STruck: Sitä kohtaa en nähnyt kun kaatui vesilätäkköön. Tarkoitin sitä kun ajat tossa asfaltilla sen lätäkön yli. Ilmeisesti siellä åbyssa.

Jaa ^^ Siinä tais just tulla cutoff siksi hyytyi eikä saanut max tehoja... Lätäkköön väärinpäin ei tullut videolle kun sillon kierreltiin mestoja siellä että mitäs löytyy.. :(

Joo Åby asfallti osuus kuten peksi ehtikin jo kommata.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4175 : 19.06.14 - klo: 17.28 »
Integyn mainos tyyliin: Alloy CNC Billet Machined by Haas :grin: Tosin Integy ei mainosta työstökoneen merkkiä :wink:





Koritolpat nyt ei varsinaisesti ole aihio koneistettu vaan pikemminkin kunnossapito koneistettu. Ja messinki "holkit" on manuaali sorvattu. Nyt pitäis kestää.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4176 : 19.06.14 - klo: 20.18 »
STruckin videoilla olis kyllä vakiodiffit lauenneet moneen kertaan :laugh: Ainakaan mulla ei tykänneet tuollaisista maata lähellä tehdyistä backflipeistä joissa tullaan pienellä kaasulla alas :tongue:

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4177 : 19.06.14 - klo: 21.43 »
Wow.. E-Maxxilla yks akullinen takana ja en saannu autoa kertaakaan nurin ja muutenkin helvetin vakaa ja hyvä ajaa. Ja ei keuli! Vaikka slipperi aika kireellä, sutii vaan :grin:
Tosin nyt ajoin vaa 4s ja takavedolla, mutta menee silti ku bemari talvella :grin: vaikee ajaa suoraan
täytynee kokeilla vielä 6s ja 4wd. Tai jos toi sade nyt vkloppuna loppuis ja kadut kuivuis niin vois käydä asfaltilla kokeilee palaako kumi :evil:

EDIT: nyt testattu 5s / 4WD ja edelleen vakaa ajaa tai no enhän minä sitä tiedä kun en ole siellä kyydissä mutta vakaalta tuntuu ja ei vieläkään keuli (onneks) tai vähän nosti nokkaa jos oli jotain pitävää tavaraa alla mutta ei muuten. Täytyy tosiaan mennä vielä asfaltille kokeilee, voi tosin olla että siellä keulii, ainakin 4WD:llä.
Tosin nyt nelivedolla hiekkatiellä on todella hyvä driftaa :grin: joten ei viittis ihan heti muuttaa 2WD:ksi. Ja auto on muutenkin kunnon kivireki, tuntuu ettei paljoa anna anteeksi pompuissa :wink:
« Viimeksi muokattu: 20.06.14 - klo: 23.02 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4178 : 24.06.14 - klo: 08.45 »
s.heinonen.. Noniin nyt meni meikän tuplaservo systeemistä molemmat servo hornit sileiksi.. Mitkäs ostit tilalle? Orkkis vai alumiiniset? Linkkiä jos löytyi hyviä alumiinisia.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4179 : 24.06.14 - klo: 08.47 »
s.heinonen.. Noniin nyt meni meikän tuplaservo systeemistä molemmat servo hornit sileiksi.. Mitkäs ostit tilalle? Orkkis vai alumiiniset? Linkkiä jos löytyi hyviä alumiinisia.
Sakun tuntien se katkas vanhan hammasharjan ja sorvat siitä itselleen kestävemmän linkin.. Ja tais olla vaaleanpunainen, että saa vähän lisäväriä  :wink:

Jos ihan totta puhutaan, niin taitaa Saku ajaa ihan yhdellä servolla..  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4180 : 24.06.14 - klo: 09.23 »
Joo just näin ku mcly sano :grin:
E-Maxxissa vakio horni joka muuten kestäny toistaiseksi hyvin vaikka aika rajusti driftasin sen kaa. Summitissa 3 euron alumiini horni joka ei sovi sinne mutta on vaa laitettu kii.
Yhdellä servolla siis mennää.. Toistaseks :wink: tosin ei Maxxi sillee tarvi toista servoa, se on Summit joka tarvis neljä servoa tai hydrauli ohjauksen..
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4181 : 24.06.14 - klo: 09.29 »
Itselläni http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_25_1461_1863/products_id/197372/n/OFNA-CNC-Machined-Aluminum-Single-Arm-Servo-Horn-25T-Futaba-Orion-Savox-ACE

Ollut kyllä tosi pätevä.. Ja niin kuin tuossa kerrotaan on 25T. Se sun pitää vielä STruck tarkastaa mikä hammastus sulla itellä on siinä.

Tossa vielä kuva.. ja ei ole auto enää puhdas.. tiedetään  :wink:
« Viimeksi muokattu: 24.06.14 - klo: 18.25 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4182 : 25.06.14 - klo: 15.01 »
Rattaat on ollut kotona jo jonkun aikaa, mutta ei ole ollut aikaa/intoa askarrella paikalleen kun ajamaan ei sateessa pääse. Nyt siis mun autoon tuli taas uuden autovalmistajan osia eli Team Durangon. Rattaat ovat mod1 hammastuksella ja pinjoni on nyt terästä. Spurri on muovia, mutta ompahan sulakkeena. Muuta ei tarvittu kun porakone ja kaksi terää. Suurensin spurrin keskireikää, jotta sain spurrin laakerin paikalleen. Tämän jälkeen porasin vakioslipperin rungolle kolme reikää vanhan spurrin läpi, että sai reiät kohdalleen ja sitten vain pulttasin kiinni. Jälleen on oma voimansiirto kestävämpi :azn: Löysin saksasta noita hotracingin kuuden slipperpadin runkojakin, mutta en tilannut vielä. Vajaat kaksi viikkoa asepalvelukseen, niin ei enää viitsi alkaa osia kamalasti päivittelemään. Jos pari kertaa vielä pääsisi ajamaan ja korikin tarvitsisi ehtiä maalaamaan...

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4183 : 25.06.14 - klo: 15.03 »
Ei pöllömpi viritys ollenkaan  :smiley: Hyvältähän se näyttää kun on isot hampaat  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa antikka

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4184 : 26.06.14 - klo: 19.27 »
Tuossa pari sivua aiemmin avauduin niistä huonoista akseleista, niin kyseessä oli nämä akselit.
http://www.ebay.com/itm/Steel-U-Joint-Axle-Shaft-Drive-CVD-Fit-Traxxas-E-Maxx-3908-/191107917914?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item2c7eeb685a
Kuvassa kun tarkasti katsoo, näkyy nivelissä pienet kuusiokoloruuvit, jotka pitää poikittain niihin nähden olevia nivelen tappeja paikoillaan, niin ne tapit oli niitä jotka karkailivat. Pooreilla/booreilla(näin niitä oon oppinu kutsumaan) jotka sijaitsevat akseleiden keskikohdassa, kohdassa josta akselin on tarkoitus antaa pituutta periksi, valoin poorien välit täyteen tinaa, että akselit jäykistyivät. Ja tuon tein siis siksi että ko. akseleista ne poorit pyörähti sileiksi, et alkoi akseli pyöriä tyhjää.
Ja lopuksi tosiaan katkesi akseli itsessään varren kohdalta.
Katso aiempi viestini #4169  :smiley:

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4185 : 26.06.14 - klo: 20.29 »
Mulle taas sanottu että se hammastus akselissa on spooritus, lähellä ollaan :grin: spoorit siis meni sileeks
ja tuota kohtaa missä nuo spoorit on sanotaan teleskoopiksi, mipin teleskoopeissa ei oo sitä pelkoa että pyörähtäisivät sileeks, on hampaat sen verran isot. Se nyt on selvää että 1/8 autossa ei tina kestä muualla kuin sähköissä :roll: Itsekin piti kerran nuo akselit ostaa mutta hyvä etten ostanut jos noin huonot ovat..
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4186 : 27.06.14 - klo: 07.12 »
Joo.. jännää kyllä jos ovat olleet noinkin kuraa. Tietysti aina hieno ulkonäkö ei kaikkea kerro mutta ovat kuitenkin ihan suht arvokkaatkin..

Itse ollut aina Dogbonejen kannalla kun ovat helppo vaihtaa..  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa LuniLAB

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4187 : 01.07.14 - klo: 19.27 »
Morooo!

Pitkästä aikaa taas kuvioissa mukana, tilaukseen lähti harjaton e-maxx.

Taidan laittaa tilaukseen 2 x 3S lipot, pikaisesti luin että ei vakiona tuu kestää noilla volteilla.. :D Elikkäs pistetäänkö samantien jo tulemaan vetarit jajajaja.....?

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4188 : 01.07.14 - klo: 20.16 »
Minä taidan olla ainoa joka on kokeillut 5s lipoa (2s ja 3s) ja olen siihen erittäin tyytyväinen. 6s = liikaa poweria, kaikki hajoo samantien. 4s = vauhti ei oikee riitä, vooimaa kyllä jo on mutta 5s on sitten siltä väliltä :azn:

Vetarit joo ja iskari tornit menee samantien p*skaks. Ja varmaan iskarit vääntyy, varsinkii jos meinaat hyppiä.
Täällä on niitä kavereita jotka sanoo et p*rkele iskari tornit pitää olla RPMn eikä mitää alumiinia ja sitten on niitä (esim minä) joiden mielestä alumiini jopa parempi kuin rpm, lähinnä kiinnitys pisteiden kannalta.

Niin ja tukivarret tottakai kannattaa päivittää. Alumiini, RPM, molemmat ok.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa LuniLAB

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4189 : 01.07.14 - klo: 20.23 »
Kiitoksia vastauksesta!

Hupsista, tilaukseen lähti jo pari kolomeässää  :grin:
Kai radiosta pystyy säätää tehoja? (niiku entisessä hobbykingin radiosta...)

Jeps, taidan laittaa nyt aluks vetarit, iskaritornit ja tukivarret tilaukseen ja katella sitte kunhan auton saan kätösiin että mitä kaikkee sitä joutuukaan uusimaan.... :D

Mitkä vetarit kannattais ottaa?

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4190 : 01.07.14 - klo: 20.38 »
Riippuu radiosta saako tehoja säädettyä, noparista ainakin saa.

Aiotko ostaa RPM vai alumiini iskaritornit, tukivarret, ym.?

Vetareista.. Jotkuu haluaa vain dog bone tyyppiset veto-akselit, jääköön nimi Mcly mainitsematta ajanpuutteen vuoksi :grin: Itse kannatan Universal nivelellä olevia teleskooppi vetareita. Ja Mip tai jokin muu "kunnon" merkki. Itse suorastaan vihaan traxxasin vetareita, varsinkin kardaaneja :grin: kun eivät kestä paitsi nyt kun sorvasin järeän kupin niin on toistaiseksi kestäny.
Universal: http://www.ebay.com/itm/MIP-11103-CVD-Spline-Kit-E-Maxx-Brushless-/380826660821?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item58ab09afd5
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4191 : 01.07.14 - klo: 20.48 »
Hehe  :grin:

Joo.. ihan oikeastaan kaikki noi riippuu budjetista mun mielestä. Niin vetareiden ja muidenkin osien kannalta. MIPn vetarit on niittänyt mainetta varmaan pisimpään joten ostaisin sinuna sellaiset jos ei raha ahista. Muitakin merkkejä on mitkä on samaa tasoa mutta ehkä aavistuksen vaikeampi löytää ja ehkä vähän harvinaisempia minkä takia sitten kalliimpiakin.

Itse ostaisin sinuna kyllä vielä jotkut alumiiniset bulkit.. tulee muuten itku melko pian kun lohkaset sen bulkin muutamalla väärällä alastulolla
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa LuniLAB

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4192 : 01.07.14 - klo: 21.15 »
Noniiin jooo!

Otin noi universaalit mitkä heinonen linkkas.

Niitte lisäks tällä kertaa tulossa: bulkheadit, iskaritornit, tukivarret sekä koritolpat. nää kaikki alumiinisena.

Huh, jokohan noilla alkuun pääsis  :shocked:

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4193 : 01.07.14 - klo: 21.19 »
Yeah! Mitkä tukivarret ja tornit ostit? nämäkin ebaysta?
Itsellä ei tosin Integyn 6mm alumiini iskaritorni kestänyt. Leikkasin siihen sitten 8mm alumec tornin niin johan rupes kestämään. Järeämpää vaan jos ei kestä :evil:
Traxxas Summit / HPI Savage


Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4195 : 01.07.14 - klo: 21.59 »
Kyllä. Kannattaa Mipin kartaaneja kokeilla, tuskin petyt :wink:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa LuniLAB

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4196 : 02.07.14 - klo: 06.09 »
Aiivan! MIP #1495 on the way....

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4197 : 02.07.14 - klo: 08.35 »
Tuosta mopon karkaamisesta vaan sen verran, että kyllä se kannattaa tietyt osat päivittää mielestäni heti kun ne "heikot" kohdat on kuitenkin jo tiedossa. Sitä tuskin kukaan kieltää.. Shock Tower, Bulkheads, (A-Arms). Ja sitten toki jos 6S:llä ajelee niin vetarit ja kardaanit voi olla aika kovilla.

Ja tosiaan kun nämä tietyt osat päivittää heti kättelyssä niin kyllä se parempi mieli tulee aloittaa harrastusta kun ei auto ole heti päreinä jos vähän mokaa. Osissa ja alumiineissa on toki laatu eroja mutta nekin on jotenkin tapauskohtaista kellä hajoaa mikä ja miksi. Joten noilla on varmasti ihan hyvä lähteä liikenteeseen  :smiley:

Kiva saada taas yks E-Maxx kuski lisää !!

Hippasen oot meidän ajopaikoilta kaukana mutta laittele ihmeessä sit kuvaa autosta ja päivityksistä yms.. Apuja saat täältä varmasti jos siltä tuntuu. Porukalla aika hyvin eri settejä kiinni vähän senkin mukaan mitkä on mieltymykset  :wink:

Toiset tykkää väreistä ja toiset ei  :grin: Jos en nimeä nyt suoraan mainitse niin tais olla tuo heinosen poika jolla oli ihme mieltymyksiä värjätä kaikki eri väreillä  :tongue:
« Viimeksi muokattu: 02.07.14 - klo: 08.39 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa LuniLAB

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4198 : 02.07.14 - klo: 09.47 »
Jep, tottahan se on että heti alkuun kunnon vehkeet niin pääsee ajelee eikä tarvii (niin paljoo) rassailla. En mä ekaa autoo nyt oo hommaamassa, eka vehje oli pure ten alpha (1 versio) joskus ihan pikkupoikana.. Se on kyllä jo autojen hautausmaalla mutta pikkuveljen ultima rb on vieläkin tallessa ja ajokuntoinen.. :) sen jälkeen on aika hiljasta ollu, pari vuotta sitte hommasin tt01 ja 6000kv ezrunin jne mutta tulin siihen tulokseen että leluhan se oli. Nyt taas kipinä heräs ja tässä sitä nyt ollaan, autoa ja osia odotellaan samalla innolla ku sillo ensimmäistä kyoshoo ;)

Varmasti laitan kuvia ja tietoo ja kyselen tyhmiä jne. Sen verran mukavan olosta porukkaa ja paljo kirjottajia että ihan täytyy hattua nostaa teille kaikille! Tottunu erinäisillä suomifoorumeilla vittuiluun ja hiljaiseloon että tää on kyllä 5/5 paikka!

Porukka on aika paljo varmaan painottunu eteläsuomen tienoille? Mukava ois porukalla ajella ja vertailla vehkeitä! (autoja  :angel:)

« Viimeksi muokattu: 02.07.14 - klo: 09.52 kirjoittanut LuniLAB »

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4199 : 02.07.14 - klo: 09.52 »
Ei täällä mitään vehkeitä vertailla.. ihan toiset foorumit niille..  :grin:

Mut ei vaiskaa.. kiva olis joskus päästä isommalla porukalla ajelee samoilla autoilla..  :smiley:

Kyllä suurin osa porukasta varmasti painottuu tänne eteläsuomeen tai ainakin sen lähelle.. ajomatkan päähän kuitenkin..  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG