Nonnii, vajaa gallonan verran on nyt kerennyt kurvailemaan The RTR:llä joten voi heittää jo muutamia kommentteja autosta. Ostin auton ekaksi polttiseksi sähkisten jatkoksi joten mitään erityistä vertailupohjaa ei ole.
Auto vaikuttaa ihan kelpo pirssiltä RTR-vehkeeksi. Tehdassetuppi vaikuttaa olevan helppo ajettava näin aloittelijalle ja RTR-renkaillakin pääsee alkuun ihan hyvin, vaikkeivät kisarenkaiden pitoa tarjoakaan. Kannattaa käydä ruuvit huolella läpi ennen ekaa tankillista, itselläni oli mm. moottorin ruuvit todella löysällä.
Sen verran on tullut huonosti onnistuneita hyppyjä, että ihan ilman varaosia ei ole selvitty. Tähän mennessä olen saanut rikki:
- etupäästä muovinen saranatappien pidike --> vaihtuu kisaversion CNC-versioon
- takasiipi
- takakardaani (meni kieroksi)
- Savöxin kaasuservo pimeni noin 15 tankillisen kohdalla
Alphan 3-porttinen RTR-kone vaikuttaa yllättävän hyvältä moottorilta RTR-koneeksi. Tehoa ja vääntöä en osaa arvioda vertailupohjan puutteessa, mutta kone vaikuttaa varmatoimiselta ja helposti säädettävältä joka on helppo saada käyntiin ja käy ja kukkuu kunhan fuilia tankissa on. Poistin koneesta toki vetokäynnistimen ennen ekaa käyttöä ja korvasin sen kiinteällä päätylevyllä.