Uusi, tai pitäisikö sanoa päivitetty TC6.1 on näkynyt Jenkkilän sivustoilla jo jonkin aikaa, mutta sain kuulla, että niitä Suomeenkin saa ottamalla Hobbylinnan Mikkoon yhteyttä.
Uutta tässä autossa vrt TC6 :
Ripustuksen osat: C-paloissa casterkulma ja takahubien auraus vaihdettavissa puslilla.
Tukivarret: kolme asentoa iskarille.
Kallistuksenvakaajat: pianonlangat vain tukivarresta bulkkiin, bulkkien välissä alumiinitanko.
Ratasdiffi taakse kitissä, eteen oikea spooli slipperispoolin sijaan.
Pyöränlaakerit nykyään mainstream-kokoiset 10*5*4mm, vetareita sorvattu milli.
Ripustuksen osissa kuulopuheiden mukaan käytetty kovempaa (kestävämpää) muovilaatua.
Kutosellakin kerkeää komeesti, tuskin tässä takapakkiakaan otetaan. Oma auto on jo tilauksessa.
Jyrki Lehto
ATAK/UA