Viime talven pitävä turffi ei antanut kuuladiffeille kovinkaan palon armoa, varsinkin jos oli avonaiset ja niihin pääse turffista tuleva hieno pöly. Joka ajoreissun jälkeen diffit auki ja huolto, siis jos halusi että ne toimii kuten kuuluu. Näin nelkussa.
Sitten siirryttiin tuuppi correihin. Molemmilla autoilla autoilla ajettiin koko kevätkausi (noin 100 akullista/auto) ja yhden ainoan kerran avattiin diffit ja vaihdettiin tuoreemmat öljyt.
Samoja havaintoja ratasdiffillisistä krossareista, selvisi paljon vähemmillä diffihuolloilla, en muista että yksikään ratasdiffillä ajava olisi kaivannut kuuladiffiä takaisin.
Touring autoja ei kannata sekoittaa krosseihin tässä asiassa, rasitukset on krosseissa aivan eri luokkaa. Lika, epätasaisuus, pidon suuret vaihtelut, rajut 6.5-5.5 koneet jne.
Ola on viisas mies ja olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan tässä asiassa