Ledejä en huomannut kattella kun se rupes toimimaan toisella servolla.Tuota konkkaa pitää kattella ja tinata paikoilleen.Kiitos vinkeistä!
Kertoisko joku tyhmälle mihin se tarkalleen ottaen tinataan?Kun en ole sähkäri niin apu on tervetullutta.
Ensitestin jälkeen voin sanoa että aika haasteellinen mutta hauska ajettava.Jarrutuksissa saa olla tarkkana ettei pyörähdä,ja kurvista lähtiessä sai helposti pyörähdyksen aikaan.Onnistuin pari kertaa vetäsemään aidon takaveto-sladin vastaohjauksella!!
Jarruvoimaa otin reilusti pois ja kaasuun reippasti expoa niin oli helpompi hallita näin alkuun.
Reilu takapainotteisuus on myös erikoinen piirre,keula pomppii aika reippaasti.Kerkesin kokeilla vain parilla erillaisella jousella ja testit jatkuu vielä..
Takapainosta kertoo sekin että kun pääsuoran päässä käänsin hiukan ja hipaisin jarruun,se kääntyi 180ast,rullasi takaperin,painoin kaasun pohjaan niin toppas kuin seinään ja lähti keula pystyssä liikkeelle...
Laatikosta kasattuna ja Tamiyan Super Slikseillä pystyi antamaan vastusta etuvedoille(Comp),toki rata oli aika syherö ja ei oikein Compille sopiva.Kokeilin Tamiyan "kisalaillisilla" slikseillä mutta ne oli aika liukkaat.Testit jatkuvat myös renkaiden osalta vielä..
Klappia on joka varressa ja ympäriinsä paljon...mm eturenkaat liikkuvat poikittaissuunnassa n 8mm yhteensä..Shimmaaminen alkaa
Kun posti tuo uuden korin niin akseliväli kasvaa hiukan ja kokeilen Tamiyan radial ja HPI CupRacer slikseja myös.
Mutta ei käynyt niinkuin pelkäsin,että pettyy ja menee myyntiin.
Ei toki,sen verran kiva värkki että tällä oli reippaasti vaikeampaa ajaa lujaa kuin M05-autolla.Uutta mielenkiintoa ja haastetta!