ymmärtääkseni Pro-R:ssä on toi torsen keskidiffi ja tavallinen edessä kun taas SE:ssä spider edessä ja tavallinen keskellä.
Kumpi ratkaisu on sitten parempi? Jos SE:ssä on tavallinen keskidiffi niin eikö silloin pro-R mallin ratkaisu kuulosta paremmalta?? keskidiffille tulee kumminki suurempi rasitus kuin etudiffille.
Pro-R:stä en löytänyt varsinaisia speksejä mutta SE:stä kyllä! :P
Hyper7 Pro-SE:
-Täysin kuulalaakeroitu
-CVD alumiiniset nivelvetoakselit edessä ja takana
-CVD alumiiniset keskikardaanit
-Kolme diffiä
-Spider etutasauspyörästö
-UUSI kevennetty pidempi alustalevy (kovapinnoitettu)
-Teräksiset tuplajarrulevyt sekä edessä, että takana
-Eloksoidut alumiiniset rungonjäykistimet edessä ja takana
-Eloksoitu vauhtipyörä kolmella kytkinpalalla
-Eloksoidut alumiiniset radiolevyn- ja spoilerintukitolpat
-Kahdet eri jouset
-Teräksinen pää- ja diffienrattaat
-Kallistuksenvakaajat edessä (2 erilaista) ja takana
-Pitkät öljyiskunvaimentimet
-Vanttiruuvit
-Pakoputki, pakoadapteri ja ilmansuodatin mukana
-Eloksoitu polttoainesuodatin
-Hiilikuituiset iskunvaimentimientuet ja useat rungonosat
-Nylon kantokassi
Löysin nämä jutut
www.sandersson.com :sta