Kirjoittaja Aihe: Team Associated SC10 4x4  (Luettu 215605 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #420 : 22.04.13 - klo: 09.05 »
kyseinen auto odottaa minua aamulla postissa (käytettynä ostin) joten kertokaas mitä siihen kannattaa hommata että mikä paikka yleensä pettää? mitä meinaa  vts slipperi?

kiitos ja anteeksi

VTS slipper on kaksoislevyillä varustettu luistokytkin. Tämä parantaa selkeästi tuon luistokytkimentoimintaa ja helpottaa sen käyttöä. Tuo auto melkein vaatii tuon, sillä on niin painava.


Jos tuon haluaa päivittää FT malliksi, niin halvin tapa on tuo päivityssetti.
http://www.rcm.fi/team-associated-sc10-4x4/91174-associated-sc10-4x4-ft-upgrade-kit.html

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #421 : 29.04.13 - klo: 09.08 »
Kesäkausi korkattu  :wink: Ai, että oli taas hienoa nyt kun auto toimii moitteettomasti.. Viime vuoden ongelma oli siis aluksi toki tuo takadiffin shimmaukset ja niistä kun päästiin yli shimmaamalla ne oikein niin tuli ongelmaksi vastarin kyykkääminen  :smiley: Talven aikana parit konkat vastariin kiinni niin johan toimii taas, eikä auto nikottele  :grin:

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #422 : 16.05.13 - klo: 07.15 »
Dodiin, kesäkauden avaamiseksi tuli sitten laitettua kesälomarahoja haisemaan.
Tuloksena: Asson SC10 4x4 factory team kit ja siihen novakin 550 4.5t moottori/nopari combo   :evil:

Kuukauden päästä kun itse lomat alkaa, tarkoitus oli lähteä alaa harrastavan kaverin luokse kotkaan "mökkeilemään" ja laittaan auto läjään sekä paikalliselle radalle bashaamaan.

Heittelen kuvaa kunhan osat tulee  :cool:

Kellään kokemuksia novakin moottoreista? itse lueskellut että ovat ainakin jossain vaiheessa olleet kovinkin luotettavia.

Lisäksi, mitähän varaosia sitä kannattaisi pakkiin varata?
Aiemmin tullut tosiaan pyöriteltyä asson TC6:sta drifterihengessä joka nyt spurreja/hihnoja lukuunottamatta ollut kohtuu huoltovapaa :P

Editmuoks: mitä akkuja porukka on tässä käyttänyt? kun tsekkaillut kuvia niin melkein jokaisessa ollut jonkinsortin saddlebag viritelmä, toimiiko "normaalit" lipot tässä, itsellä kun on tällä haavaa vain tuo vampire racingin hardcase lipo O_o
-sitä vois opetella lukemaan vanhempiakin sivuja foorumilla.  :lipsrsealed:
« Viimeksi muokattu: 17.05.13 - klo: 07.29 kirjoittanut gargoth »

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #423 : 20.05.13 - klo: 07.45 »
Dodiin, kesäkauden avaamiseksi tuli sitten laitettua kesälomarahoja haisemaan.
Tuloksena: Asson SC10 4x4 factory team kit ja siihen novakin 550 4.5t moottori/nopari combo   :evil:

Kuukauden päästä kun itse lomat alkaa, tarkoitus oli lähteä alaa harrastavan kaverin luokse kotkaan "mökkeilemään" ja laittaan auto läjään sekä paikalliselle radalle bashaamaan.

Heittelen kuvaa kunhan osat tulee  :cool:

Kellään kokemuksia novakin moottoreista? itse lueskellut että ovat ainakin jossain vaiheessa olleet kovinkin luotettavia.

Lisäksi, mitähän varaosia sitä kannattaisi pakkiin varata?
Aiemmin tullut tosiaan pyöriteltyä asson TC6:sta drifterihengessä joka nyt spurreja/hihnoja lukuunottamatta ollut kohtuu huoltovapaa :P

Editmuoks: mitä akkuja porukka on tässä käyttänyt? kun tsekkaillut kuvia niin melkein jokaisessa ollut jonkinsortin saddlebag viritelmä, toimiiko "normaalit" lipot tässä, itsellä kun on tällä haavaa vain tuo vampire racingin hardcase lipo O_o
-sitä vois opetella lukemaan vanhempiakin sivuja foorumilla.  :lipsrsealed:
Kauheesti kilometrejä ei ole vielä autolle kertynyt mutta mulla on pakissa noita iskarin osia, spurri, pinion, hihna ja diffisälät varaosina. Niillä nyt ainakin alotellaan. Tukivarsia ei näistä ihan helpolla rikki saa.. Näin olen ymmärtänyt.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #424 : 21.05.13 - klo: 17.19 »
Jeps, itsekkin lueskelin vähän infoa sieltä sun täältä, eli täytynee käydä parit spinoffit vetäseen kesäloman aikana ja sen perusteella täyttää pakkia osilla sitten  :cool:

Mutta tuo novakin nopari/moottori combo, aika paljon infot mitä oon lukenut on tuolta vuosilta 2011-2012 joten oletan että tää on sillon tullu myyntiin.
Ja ne infot ei ollu mitenkään kehuttuja, missä tapauksessa moottori on ollut DOA, tai toisissa tapauksissa nopari on grillannut alle parin akullisen jälkeen.  :undecided:

Jännityksellä sitten odottamaan mitä tapahtuu omalla kohdalla, ei voi enää tässä vaiheessa kuin toivoa että tää mikä mulle tulee on jotain "uudempaa tuotantoa"

Onneksi tosin melkein jokaisessa tapauksessa missä on ollut ongelmia, joko setin myynyt liike tai suoraan Novak on hoitanut vaihdokin alle helposti/nopeasti.

Ehkä tällä kertaa testataan A Main Hobbies:in takuukäytäntöä?  :grin:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #425 : 21.05.13 - klo: 19.06 »
Jeps, itsekkin lueskelin vähän infoa sieltä sun täältä, eli täytynee käydä parit spinoffit vetäseen kesäloman aikana ja sen perusteella täyttää pakkia osilla sitten  :cool:

Mutta tuo novakin nopari/moottori combo, aika paljon infot mitä oon lukenut on tuolta vuosilta 2011-2012 joten oletan että tää on sillon tullu myyntiin.
Ja ne infot ei ollu mitenkään kehuttuja, missä tapauksessa moottori on ollut DOA, tai toisissa tapauksissa nopari on grillannut alle parin akullisen jälkeen.  :undecided:

Jännityksellä sitten odottamaan mitä tapahtuu omalla kohdalla, ei voi enää tässä vaiheessa kuin toivoa että tää mikä mulle tulee on jotain "uudempaa tuotantoa"

Onneksi tosin melkein jokaisessa tapauksessa missä on ollut ongelmia, joko setin myynyt liike tai suoraan Novak on hoitanut vaihdokin alle helposti/nopeasti.

Ehkä tällä kertaa testataan A Main Hobbies:in takuukäytäntöä?  :grin:
Noi on ihan höpö höpöä.. Kaikki on surkeita ja kaikki on parhaita.. yleensä vaan ne hyvät kommentit jää kirjoittamatta  :wink: Eiks toi Novakkikin ole 550 kokoinen ? Jos on niin tervetuloa kerhoon  :wink: Kerro mitä teit että sait kiinni kun ei mene normaalilla tavalla pituutensa takia  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #426 : 21.05.13 - klo: 22.12 »
Motista en tiedä, mutta tuo Novakin Havoc Pro SC -säädin kyllä on temppuillu ihan kotimaassakin useammalla eri kuskilla, joten kannattaa olla takuuasiossa tarkkana jos oma säädin oikuttelee.

Tuo nelkku-Asso on vissiin suhteellisen peräpainoinen auto varsinkin painavalla 550-koneella. Moottorihan on sijoitettu selvästi taaemmas kuin esim. Losissa, Durangossa tai Team C:ssä. Kannattanee kokeilla lisäpainojen lisäämistä eteen kun setuppia alkaa hieromaan.
Wacky Stack Racing Team

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #427 : 22.05.13 - klo: 07.51 »
Motista en tiedä, mutta tuo Novakin Havoc Pro SC -säädin kyllä on temppuillu ihan kotimaassakin useammalla eri kuskilla, joten kannattaa olla takuuasiossa tarkkana jos oma säädin oikuttelee.

Tuo nelkku-Asso on vissiin suhteellisen peräpainoinen auto varsinkin painavalla 550-koneella. Moottorihan on sijoitettu selvästi taaemmas kuin esim. Losissa, Durangossa tai Team C:ssä. Kannattanee kokeilla lisäpainojen lisäämistä eteen kun setuppia alkaa hieromaan.
Joo kyllä siitä painava tulee mutta se on sitä kyllä muutenkin. Joten itse ainakin olen tykännyt tuon kokoluokan moottorista kun jaksaa autoa liikuttaakin. Oma Castlen 4Pole meni kyllä todella vähällä hieromisella paikalleen mutta joku Novakin 550 motin takia tarvii ainakin Youtuben videoiden mukaan jyrsii paljon. Jos omaisin Saddlet niin ajaisin niillä mutta kun mun toinen auto ei sellasia käytä niin mun ratkaisu on ollut ajaa pötköillä molemmissa. Sekin siirtäis hieman painoa edemmäksi.

Oma auto kyllä hyppää hyndästä tasapainoisesti mutta säätämistä säätämistä kun painoa on paljon takana :wink:

« Viimeksi muokattu: 22.05.13 - klo: 07.54 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #428 : 22.05.13 - klo: 18.29 »

[/quote]Noi on ihan höpö höpöä.. Kaikki on surkeita ja kaikki on parhaita.. yleensä vaan ne hyvät kommentit jää kirjoittamatta  :wink: Eiks toi Novakkikin ole 550 kokoinen ? Jos on niin tervetuloa kerhoon  :wink: Kerro mitä teit että sait kiinni kun ei mene normaalilla tavalla pituutensa takia  :smiley:
[/quote]

Kyl lueskelin ihan täältä RC10:ltäkin et noit nopareita on grillannu, mut koetan olla optimistinen, vaikka en fordin koria vielä tilannukkaan tohon.. ;)

Mutta siis, itsehän käsitin että 550 kokoluokan koneen pitäs mennä tuohon heittämällä (ainakin specseissä väitettiin tätä luokkaa soveltuvaksi), jos ei, niin onneks on dremel. kyl sitä jotain aina yks pien pelle peloton keksii, ja pitäs viel olla ihan kisalaillinen kone.

Motista en tiedä, mutta tuo Novakin Havoc Pro SC -säädin kyllä on temppuillu ihan kotimaassakin useammalla eri kuskilla, joten kannattaa olla takuuasiossa tarkkana jos oma säädin oikuttelee.

Tuo nelkku-Asso on vissiin suhteellisen peräpainoinen auto varsinkin painavalla 550-koneella. Moottorihan on sijoitettu selvästi taaemmas kuin esim. Losissa, Durangossa tai Team C:ssä. Kannattanee kokeilla lisäpainojen lisäämistä eteen kun setuppia alkaa hieromaan.
Joo kyllä siitä painava tulee mutta se on sitä kyllä muutenkin. Joten itse ainakin olen tykännyt tuon kokoluokan moottorista kun jaksaa autoa liikuttaakin. Oma Castlen 4Pole meni kyllä todella vähällä hieromisella paikalleen mutta joku Novakin 550 motin takia tarvii ainakin Youtuben videoiden mukaan jyrsii paljon. Jos omaisin Saddlet niin ajaisin niillä mutta kun mun toinen auto ei sellasia käytä niin mun ratkaisu on ollut ajaa pötköillä molemmissa. Sekin siirtäis hieman painoa edemmäksi.

Oma auto kyllä hyppää hyndästä tasapainoisesti mutta säätämistä säätämistä kun painoa on paljon takana :wink:


Muistelen kattoneeni että tuo Novak Havoc on kolmetolppanen, tai sitten käsitin räjäytyskuvan väärin.
Mutta joo, takapainon takia itekkin meinasin et jotain pientä painopalaa vois lykätä keulaan, kattoo nyt miten toi pysyy räpylässä ensiajoilla. Satulaa itsekkin harkitsin mutta Drifteri kun menee 2s Hard case lipoilla (vampire racing 7400mah, 2S 70c) niin koettas samat sit saada toimimaan tässäkin.

Muuten tilanne update, Tower hobbies lähetys olis jo suomessa, mutta kerpele kun tullin innokas Tarmo sitten nappas laatikon linjalta, ja nyt pitäs keksiä 90eur alvimaksuja, ei tullutkaan niin halpa kippo kun suunnittelin  :police:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #429 : 22.05.13 - klo: 18.43 »
Joo.. mäkin aikoinaan katoin kun siihen suositeltiin 550 kokosta mottia niin tota hitossa mä sellasen tilasin  :wink: Toisaalta ei ole kaduttanut hetkeäkään  :grin: Vähän just dremeliä niin hyvä tulee eikä se rakenne siitä yhtään heikkene jos on järki kädessä  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #430 : 22.05.13 - klo: 19.08 »
Juu ei todellakaan heikkene kun katsoo tuota sun kuvaa, siinä on tilaa ympärillä ihan mukavasti kun tuo moottori on upotettu tuollaiseen "monttuun" ja kun se vielä on taka-akselin etupuolella niin en usko että se kauheasti sitä painoa kallistaa perän suuntaan kiihdytystä ajatellen, eriasia olisi jos se ois akselin takapuolella.

Oletko ite modannut ton flektin moottorille vai keksiny jostain valmiin kehikon?

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #431 : 22.05.13 - klo: 19.12 »
Juu ei todellakaan heikkene kun katsoo tuota sun kuvaa, siinä on tilaa ympärillä ihan mukavasti kun tuo moottori on upotettu tuollaiseen "monttuun" ja kun se vielä on taka-akselin etupuolella niin en usko että se kauheasti sitä painoa kallistaa perän suuntaan kiihdytystä ajatellen, eriasia olisi jos se ois akselin takapuolella.

Oletko ite modannut ton flektin moottorille vai keksiny jostain valmiin kehikon?
Tuli oikeestaan ton moottorin mukana.. piti hieman kynätä kyllä että mahtu eli eka tuuletin moottoriin kiinni ja sit sitten paikoilleen ja sit vasta reunus kiinni kun ei siis 550 mottia saa paikalleen ellei raota sitä reunaa  :wink:

Ja samaa mieltä, että ei siitä tule liian takapainoinen ilman lisäpainojakaan. Toki lisäpainot jeesaa varmaan siellä edessä mutta en ite pidä välttämättöminä. 
« Viimeksi muokattu: 22.05.13 - klo: 19.23 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #432 : 22.05.13 - klo: 20.11 »
How-to: Fit a Novak HV / Ballistic 550 in a SC10 4x4

Tollaseen tutoriaaliin törmäsin. ilmeisesti novak on sit isompi ku normi 550 kone  :shocked:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #433 : 22.05.13 - klo: 20.14 »
On se vähän isompi mut melkeen sama ku toi mun Castlen 4Pole.. Samalla tavalla joutuu ujuttaa mutta dremeliä pitää käyttää aavistuksen enemmän ton Novakin kanssa  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #434 : 23.05.13 - klo: 16.02 »
Saattaa kuulostaa nyypähtävältä, mutta onko 3 ja 4 polen välillä sitten paljonkin eroa suorituskyvyllisesti?

Nyt sit meni tili tyhjäks, sinne meni 86e ja pennit päälle tullisedän taskuun, prkl.

Ja onkos kellään muuten kokemusta Highest RC:n servoista? suunnittelin tööttäväni kyseisen valmistajan DT750 HV 0.09s/16.2Kg servon assoon. luulisi riittävän.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #435 : 23.05.13 - klo: 17.43 »
Saattaa kuulostaa nyypähtävältä, mutta onko 3 ja 4 polen välillä sitten paljonkin eroa suorituskyvyllisesti?

Nyt sit meni tili tyhjäks, sinne meni 86e ja pennit päälle tullisedän taskuun, prkl.

Ja onkos kellään muuten kokemusta Highest RC:n servoista? suunnittelin tööttäväni kyseisen valmistajan DT750 HV 0.09s/16.2Kg servon assoon. luulisi riittävän.
Eiks ns. Normi kone ole 2Pole ? Mikä motti on 3Pole ?

Kireempi kone joku 7.5T on millä moni ajaa Durangoja kuin mun castlen 4Pole 2400kv mutta ei niissä vääntöä sit ole kun tää Asso painaa aika paljon.

Servo:
Kokemusta siitä ei ole mutta nopeus ja voima kuullostaa hyvälle.

Muok. Tekstiä vähän selkeämmäksi  :grin:
« Viimeksi muokattu: 24.05.13 - klo: 10.35 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #436 : 23.05.13 - klo: 19.51 »
Saattaa kuulostaa nyypähtävältä, mutta onko 3 ja 4 polen välillä sitten paljonkin eroa suorituskyvyllisesti?

Nyt sit meni tili tyhjäks, sinne meni 86e ja pennit päälle tullisedän taskuun, prkl.

Ja onkos kellään muuten kokemusta Highest RC:n servoista? suunnittelin tööttäväni kyseisen valmistajan DT750 HV 0.09s/16.2Kg servon assoon. luulisi riittävän.
Eiks ns. Normi kone ole 2Pole ? Mikä motti on 3Pole ?

Kireempi kone joku 7.5T on millä moni ajaa Durangoja kuin mun castlen 4Pole 2400kv mutta ei niissä vääntöä sit ole kun tää Asso painaa aika paljon.

Kokemusta siitä ei ole mutta nopeus ja voima kuullostaa hyvälle.

Joo tarkistelin hieman, kyl toi Havoc on 4pole, ja se on muuten 5000kv  ;) kyl mä uskon että se ihan tarpeeks liikuttaa assoa.

Voi tosiaan olla ettei 3 pole koneita ole olemassakaan, as said, en vielä niin hirveän kokenut ole tällä alalla, mutta oppia ikä kaikki.

Mutta mites toi servo, soveltuisikohan se sit Assoon. tai ylipäätään short courseen?

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #437 : 23.05.13 - klo: 19.54 »
Saattaa kuulostaa nyypähtävältä, mutta onko 3 ja 4 polen välillä sitten paljonkin eroa suorituskyvyllisesti?

Nyt sit meni tili tyhjäks, sinne meni 86e ja pennit päälle tullisedän taskuun, prkl.

Ja onkos kellään muuten kokemusta Highest RC:n servoista? suunnittelin tööttäväni kyseisen valmistajan DT750 HV 0.09s/16.2Kg servon assoon. luulisi riittävän.
Eiks ns. Normi kone ole 2Pole ? Mikä motti on 3Pole ?

Kireempi kone joku 7.5T on millä moni ajaa Durangoja kuin mun castlen 4Pole 2400kv mutta ei niissä vääntöä sit ole kun tää Asso painaa aika paljon.

Kokemusta siitä ei ole mutta nopeus ja voima kuullostaa hyvälle.

Joo tarkistelin hieman, kyl toi Havoc on 4pole, ja se on muuten 5000kv  ;) kyl mä uskon että se ihan tarpeeks liikuttaa assoa.

Voi tosiaan olla ettei 3 pole koneita ole olemassakaan, as said, en vielä niin hirveän kokenut ole tällä alalla, mutta oppia ikä kaikki.

Mutta mites toi servo, soveltuisikohan se sit Assoon. tai ylipäätään short courseen?
Tää oli munkin veikkaus että kyllä se on 4Pole  :wink:

Vastasinkin tosta servosta että merkistä ei ole kokemusta mutta nopeus ja voima on sopivat..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #438 : 23.05.13 - klo: 20.44 »
niinpä vastasitkin nyt kun oikein ajatuksella ton sun vastauksen lueskelin :D en jotenki osannu yhdistää servoon ku puhuttiin samassa kontekstissa  moottoreista ja kommentti oli "nopeus ja voima kuulostaa hyvälle" jotenkin ajattelin ensin moottoria  :wink:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #439 : 24.05.13 - klo: 10.34 »
niinpä vastasitkin nyt kun oikein ajatuksella ton sun vastauksen lueskelin :D en jotenki osannu yhdistää servoon ku puhuttiin samassa kontekstissa  moottoreista ja kommentti oli "nopeus ja voima kuulostaa hyvälle" jotenkin ajattelin ensin moottoria  :wink:
Heh.. joo en sitä kyllä kauheen selkeesti tuossa sanonut  :grin: Aina pitää kysyä niin kauan, että vastaajakin osaa vastata oikein  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #440 : 24.05.13 - klo: 17.25 »
jos meinaa ajella 5000kv koneella , niin kannattaa tosissaan katella että on "todellakin" hyvät akut millä ajelee , muuten tuosta koneesta ei saa kaikkea irti .
Moni akku kyykkä jo noissa virroissa .

Novakin vehkeet on siitä kummia että ne on ainoastaan suunniteltu 2s akuille ?
axial jeep
tamiya m05

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #441 : 24.05.13 - klo: 20.49 »
jos meinaa ajella 5000kv koneella , niin kannattaa tosissaan katella että on "todellakin" hyvät akut millä ajelee , muuten tuosta koneesta ei saa kaikkea irti .
Moni akku kyykkä jo noissa virroissa .

Novakin vehkeet on siitä kummia että ne on ainoastaan suunniteltu 2s akuille ?

tosiaan kuten aiemmin sanoin, niin alla on Vampire Racingin 7200mah 70C 2S Stick Pack , sen pitäs riittää enemmän ku hyvin tolle setille.
Ainakin aiemmin ton drifterin kanssa (hobbywing xerun 60a nopari/Vampire racing 10.5t moottori) oon ollu tyytyväinen settiin, pitävien renkaiden kanssa ajoaika on ollu sen 45min ja driftatessa tosiaan sen about 30min. eli en epäile yhtään ton akun jaksamista tässä käytössä.

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #442 : 24.05.13 - klo: 21.54 »
tuolla combolla sanoisin että ajoaika tippuu 10 - 15 minuuttiin
axial jeep
tamiya m05

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #443 : 24.05.13 - klo: 21.58 »
tuolla combolla sanoisin että ajoaika tippuu 10 - 15 minuuttiin
Saattoopi olla noin kireellä koneella..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #444 : 25.05.13 - klo: 13.59 »
tuolla combolla sanoisin että ajoaika tippuu 10 - 15 minuuttiin
Saattoopi olla noin kireellä koneella..
voi hitsinpimpulat sitten niin..
osaisikos tietävämmät sitten suositella hieman kestävämpää 2s akkua tuohon laitokseen, vai pitääkö alkaa kikkaileen satuloiden kanssa että saa ajoaikaa nostettua?

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #445 : 25.05.13 - klo: 14.17 »
Luulempa et suurin osa on kyse tosta sun moottorista. Eli et saa sitä ajoaikaa kyllä nostettua akuilla..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #446 : 25.05.13 - klo: 21.16 »
Näin mä vähän pelkäsinkin, pitänee siis kattoa miten levoton toi setti on sit radalla, mikäli tuntuu liian villiltä peliltä niin pitänee töötätä kiinni vampire racingin 540 sarjanen 6.5t ja saman valmistajan nopari.

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #447 : 25.05.13 - klo: 21.41 »
Tänään Jyväskylän SC-kisassa Soo (Miikka) ajoi Asson SC-nelkkua Viperin VTX10R-säätimellä ja Thunder Powerin 540-kokoisella 8,5t -moottorilla. Säädin ei lämmennyt tuolla paketilla, mutta moottori kävi melkoisen kuumana. Ja tehoja oli juuri ja juuri riittävästi, joten tuo 540-kokoinen kone on nelkkukorreissa vähän siinä ja siinä. Varsinkin jos laittaa kireämpää konetta (esim tuo 6,5t), niin se kyllä joutuu käymään liian kuumana. Tämä siis kisaolosuhteissa, kun "työnnetään" tosissaan kisaerää.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #448 : 28.05.13 - klo: 11.29 »
Kesäkuvaa
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #449 : 29.05.13 - klo: 19.22 »
mcly, hieno on kyllä, itsellä kauhea kuumotus alotella toi oma proggis jo mut tyydyn vaan maalaamaan sen ens viikolla kunhan projektiin vaadittavat rojut tulee paikalle ;)

Kasaan tosiaan sitten itse auton kunhan kesäloma starttaa, eikä oo kiirettä mihkään =)