Kirjoittaja Aihe: Team Associated SC10 4x4  (Luettu 219895 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Re: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #510 : 29.08.13 - klo: 20.39 »
Vaasassa ajettiin sc masterit.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #511 : 30.08.13 - klo: 06.02 »
Tässä käyttämäni setuppi SC masters kisasta. Auto toimi hienosti koko päivän... ei ainuttakaan hajonnutta osaa :smiley: Vauhti myös kohillaan kun säädöt saatiin kohilleen. Säädettiin takalinkkiä ja akseliväliä + iskarit tehtiin uusiksi. Auto oli aamulla vielä turhan levoton ja säätämällä sitä saatiin rauhoittumaan ja se olikin bueno loppu päivästä :azn: Kiitokset RCM:lle tiimin tuesta ja Viper/Reedy/KoPropo säädöistä!

-Goldi

Hittolainen!!! Sama setup kun mulla,ainut ero että en laittanu aamulla HYDYN RASVAA. Joutu tyytymään nesteen tekemään Hitec GREASEEN :laugh: :laugh: Olis taas pitäny uskoa isoja poikii :laugh:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #512 : 03.09.13 - klo: 08.25 »
Milläs koneilla porukka ajelee tätä ?

Itselleni nyt tulossa vihdoin sensorillinen kone.. Itse en siis ajele kilpaa muuten kuin vaan kavereiden kanssa  :smiley:

Tekin Pro4 HD 4-Pole Brushless 550 Motor w/5mm Shaft (3,000kV)
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #513 : 03.09.13 - klo: 08.49 »
Moi

Itsellä tuolla vaasassa(SC-Masterissa) oli kiinni Hobbywing Xerun 3656SD 4700kv SCT,mielestäni aivan liian tehokas radalle.Myös haukka virtaa aivan törkeesti.
Nyt sotkamossa(Summer-Jumps 3) oli kiinni autossa Hobbywing Xerun 3656SD  4000kv SCT,nyt paketti oli todella hyvä  :wink: Liikateho ei ainakaan meikäläisen käsissä ole hyväksi....Tiedä sit noista PRO kuskeista?? Taitaa suurin osa käyttää tota 4000kv konetta??

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #514 : 03.09.13 - klo: 08.56 »
Moi

Itsellä tuolla vaasassa(SC-Masterissa) oli kiinni Hobbywing Xerun 3656SD 4700kv SCT,mielestäni aivan liian tehokas radalle.Myös haukka virtaa aivan törkeesti.
Nyt sotkamossa(Summer-Jumps 3) oli kiinni autossa Hobbywing Xerun 3656SD  4000kv SCT,nyt paketti oli todella hyvä  :wink: Liikateho ei ainakaan meikäläisen käsissä ole hyväksi....Tiedä sit noista PRO kuskeista?? Taitaa suurin osa käyttää tota 4000kv konetta??
Näin olen ymmärtänyt että jotain 4000kv moottoreita suurin osa käyttää juurikin sen takia kun ajetaan 2 kennolla. Halusin testata ekaa kertaa tuota Tekinin tekelettä kun on kovasti kehuttu merkki. Toisaalta näköjään tollasta 4000kv HW:tä olis voinut myös ajaa 3S akulla.. Onko toi 3656SD 540 kokoluokkaa ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #515 : 03.09.13 - klo: 09.05 »
Moi

Itsellä tuolla vaasassa(SC-Masterissa) oli kiinni Hobbywing Xerun 3656SD 4700kv SCT,mielestäni aivan liian tehokas radalle.Myös haukka virtaa aivan törkeesti.
Nyt sotkamossa(Summer-Jumps 3) oli kiinni autossa Hobbywing Xerun 3656SD  4000kv SCT,nyt paketti oli todella hyvä  :wink: Liikateho ei ainakaan meikäläisen käsissä ole hyväksi....Tiedä sit noista PRO kuskeista?? Taitaa suurin osa käyttää tota 4000kv konetta??
Näin olen ymmärtänyt että jotain 4000kv moottoreita suurin osa käyttää juurikin sen takia kun ajetaan 2 kennolla. Halusin testata ekaa kertaa tuota Tekinin tekelettä kun on kovasti kehuttu merkki. Toisaalta näköjään tollasta 4000kv HW:tä olis voinut myös ajaa 3S akulla.. Onko toi 3656SD 540 kokoluokkaa ?

Jep!

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #516 : 03.09.13 - klo: 09.43 »
Tekin Pro4 HD 4-Pole Brushless 550 Motor w/5mm Shaft (3,000kV)

Itse en nelkku-Assoa omista, mutta siitä huolimatta uskaltaisin väittää ettei tuo mainittu Tekin ole välttämättä paras vaihtoehto Assoon tai mihinkään nelkkucorriin, koska:

1) 3.000kvn koneella ja 2S akulla ei välttämättä saa riittävästi kierroksia koneeseen ulkoratoja silmälläpitäen. Joudut todennäköisesti laittamaan autoon erittäin pitkän välityksen. Toinen vaihtoehto on siirtyä 3S akkuun jolle tuo kv-arvo voisi olla aika passeli mutta Asson akkukotelo taitaa olla aika ahdas 3S akuille ja muutenkin 3S akut ovat turhaa lisäpainoa 1/10 autoissa.

2) Assoa on useammissa lähteissä (katso mm. Jepen blogiartikkelit assosta) valiteltu takapainoiseksi autoksi. Ei ihme, onhan moottori täysin eri paikassa ja asennossa kuin muissa nelkku-correissa. Tuo pitkäkannuinen Pro4 HD-kone ei helpota asiaa, parempi vaihtoehto olisi ollut lyhytkannuinen Pro4 -versio.

Wacky Stack Racing Team

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #517 : 03.09.13 - klo: 10.02 »
Tekin Pro4 HD 4-Pole Brushless 550 Motor w/5mm Shaft (3,000kV)

Itse en nelkku-Assoa omista, mutta siitä huolimatta uskaltaisin väittää ettei tuo mainittu Tekin ole välttämättä paras vaihtoehto Assoon tai mihinkään nelkkucorriin, koska:

1) 3.000kvn koneella ja 2S akulla ei välttämättä saa riittävästi kierroksia koneeseen ulkoratoja silmälläpitäen. Joudut todennäköisesti laittamaan autoon erittäin pitkän välityksen. Toinen vaihtoehto on siirtyä 3S akkuun jolle tuo kv-arvo voisi olla aika passeli mutta Asson akkukotelo taitaa olla aika ahdas 3S akuille ja muutenkin 3S akut ovat turhaa lisäpainoa 1/10 autoissa.

2) Assoa on useammissa lähteissä (katso mm. Jepen blogiartikkelit assosta) valiteltu takapainoiseksi autoksi. Ei ihme, onhan moottori täysin eri paikassa ja asennossa kuin muissa nelkku-correissa. Tuo pitkäkannuinen Pro4 HD-kone ei helpota asiaa, parempi vaihtoehto olisi ollut lyhytkannuinen Pro4 -versio.
Itse tosiaan tuohon päädyin, koska en omista 2S akkuja muiden autojeni takia. Tämän takia 3000kV oli kierroksien takia suht sopiva. Minulta löytyy pari kappaletta juuri tuohon koteloon mahtuvia 3S akkuja. Muutenhan olisin päätynyt varmasti isompaan kV lukuun.

Takapainoa tuosta kyllä löytyy mutta pienellä säädöllä hyvin on hypyt ottanut tuolla järjettömän painavalla 2400kV Castlellakin. Tekinissähän on melkein 100g vähemmän painoa kuin tossa.

Tosiaan isompi kV ehdottomasti jos ajetaan 2S akuilla, että saadaan enemmän kierroksia.

Teoriassahan itse saan tuosta 3000kV koneesta 3S akulla irti 33 300rpm ja 4000kV koneesta 2S akuilla saisi 29600rpm. Nämä siis teoriassa. Sittenhän vaikuttaa kannunkin koko.. Tiedättekö vaikuttaako kannun koko teoriassa vain tuohon vääntöön vai johonkin muuhunkin ?

Tekin 4Pro HD 3000kV = 221g
HobbyWing 3656SD 4000kV = 220g
Castle 2400kV = 305,1g

Eli saan saman painoisen koneen Tekiniltä 550 koossa mitä tuo HW on 540 koossa  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 03.09.13 - klo: 10.41 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #518 : 03.09.13 - klo: 17.41 »
Mcly, ok , noilla 3s akuilla tuo kv arvo on varmaan aika passeli. Tosin tehoa on varmaan aika reippaasti joten kannattaa olla tarkkana hihnan ja skipperin kanssa.

Syksyllä sitten Tiksin torstaikisoihin mukaan!
Wacky Stack Racing Team

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #519 : 03.09.13 - klo: 17.47 »
Mcly, ok , noilla 3s akuilla tuo kv arvo on varmaan aika passeli. Tosin tehoa on varmaan aika reippaasti joten kannattaa olla tarkkana hihnan ja skipperin kanssa.

Syksyllä sitten Tiksin torstaikisoihin mukaan!
Jep  :wink: Piti viime talvenakin tulla Tiksiin ajelee mutta toi Castlen 2400kV kone oli vähän liian kökkö pikku radalle kun kaasutuntuma sensorittomalla koneella oli aika niin.. kyllä sä tiedät  :smiley: Tänä talvena on kyllä pakko tulla siellä käymään..

Eiköhän tosta pidä vähän tehoja tiputtaa Tiksiin vaikka 3S:llä ajelis ja eiköhän 2S akutkin saa lainaksi jos tarve vaatii.. Saa treenattua paremmin kun on vähemmän potkua  :smiley:

micsa.fi: Onks sulla tietoa saaks Tiksissä ajaa millä korilla vaan ? Lähinnä pitääkö olla just tollanen SC kori  :smiley: On mulla toki sellanenkin ton Rallyn lisäksi..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #520 : 03.09.13 - klo: 18.05 »
Kaikilla koreilla saa ajaa. Isommissa kisoissa (esim.  SC Winter Cup) pitää olla sääntöjenmukainen kori ja mm. 2 S akut.
Wacky Stack Racing Team

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #521 : 03.09.13 - klo: 19.38 »
Kaikilla koreilla saa ajaa. Isommissa kisoissa (esim.  SC Winter Cup) pitää olla sääntöjenmukainen kori ja mm. 2 S akut.
Tämä selvä, kiitos  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #522 : 04.09.13 - klo: 09.07 »
Asiasta toiseen: löyty viimeinki pakki noparista, helpottaa harjotuksia :D
Lisäksi, throttle curve:n päälle pistämisellä alkoi asso jo pysymään hanskassa. Hieman rauhoittui ajo kun ei oo keula taivaalla joka kerta kun erehtyy painamaan liipasinta enemmän.

Joku kumminkin kysyy, noparina novak havoc sc pro ja moottorina novak havoc ballistic 550/ 4.5t

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #523 : 04.09.13 - klo: 09.11 »
Asiasta toiseen: löyty viimeinki pakki noparista, helpottaa harjotuksia :D
Lisäksi, throttle curve:n päälle pistämisellä alkoi asso jo pysymään hanskassa. Hieman rauhoittui ajo kun ei oo keula taivaalla joka kerta kun erehtyy painamaan liipasinta enemmän.

Joku kumminkin kysyy, noparina novak havoc sc pro ja moottorina novak havoc ballistic 550/ 4.5t
Mikä kV tossa moottorissa on ja millä akulla ajelet ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #524 : 04.09.13 - klo: 11.25 »
Asiasta toiseen: löyty viimeinki pakki noparista, helpottaa harjotuksia :D
Lisäksi, throttle curve:n päälle pistämisellä alkoi asso jo pysymään hanskassa. Hieman rauhoittui ajo kun ei oo keula taivaalla joka kerta kun erehtyy painamaan liipasinta enemmän.

Joku kumminkin kysyy, noparina novak havoc sc pro ja moottorina novak havoc ballistic 550/ 4.5t
Mikä kV tossa moottorissa on ja millä akulla ajelet ?

Olikohan 5000kV ja 7200mAh 70c 2s vampire racingin lipot.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #525 : 04.09.13 - klo: 11.36 »
Asiasta toiseen: löyty viimeinki pakki noparista, helpottaa harjotuksia :D
Lisäksi, throttle curve:n päälle pistämisellä alkoi asso jo pysymään hanskassa. Hieman rauhoittui ajo kun ei oo keula taivaalla joka kerta kun erehtyy painamaan liipasinta enemmän.

Joku kumminkin kysyy, noparina novak havoc sc pro ja moottorina novak havoc ballistic 550/ 4.5t
Mikä kV tossa moottorissa on ja millä akulla ajelet ?

Olikohan 5000kV ja 7200mAh 70c 2s vampire racingin lipot.
Onko sulla tossa se vakio 12.3 rotor vai 14mm ? Ristus mitkä kierrokset toi antaa..  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #526 : 04.09.13 - klo: 11.40 »
Moottori on ihan vakio... Ja tuntuu että saakin pysyä sellaisena, en uskonut koskaan mistään nelipyöräisestä sanovani tätä, mutta meinaa jo tuossakin olla liikaa potkua :D

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #527 : 09.09.13 - klo: 16.31 »


Vähän houkuttais hommata kuvan mukainen "dakar" kori ja kokeilla meniskö assoon, kokemuksia, ideoita?

Edit: korihan on siis alunperin suunniteltu traxxasin rungolle, enkä tiedä miten isot erot runkojen pituudessa on renkaiden kohdilta jne.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #528 : 09.09.13 - klo: 16.34 »


Vähän houkuttais hommata kuvan mukainen "dakar" kori ja kokeilla meniskö assoon, kokemuksia, ideoita?

Edit: korihan on siis alunperin suunniteltu traxxasin rungolle, enkä tiedä miten isot erot runkojen pituudessa on renkaiden kohdilta jne.
Korista ei ole kokemusta mutta hitto näyttää siistiltä  :smiley: Toikin vähän massasta poikkeava  :wink: Eiköhän toi mene jos mitat on sopivat pitkien tolppien kanssa..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #529 : 09.09.13 - klo: 16.37 »


Vähän houkuttais hommata kuvan mukainen "dakar" kori ja kokeilla meniskö assoon, kokemuksia, ideoita?

Edit: korihan on siis alunperin suunniteltu traxxasin rungolle, enkä tiedä miten isot erot runkojen pituudessa on renkaiden kohdilta jne.
Korista ei ole kokemusta mutta hitto näyttää siistiltä  :smiley: Toikin vähän massasta poikkeava  :wink: Eiköhän toi mene jos mitat on sopivat pitkien tolppien kanssa..

Pitkät tolpat on tietenkin must. pitää vaan koettaa googletella toi traxxasin akseliväli ettei tuu ylläreitä.
Tost sais maalattua aika "äijä" korin assoon :D
Ja kyllä, tavallisuudesta poikkeava on hyvä.

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #530 : 09.09.13 - klo: 16.41 »
13.2" (inch) wheelbase traxxasissa, ja assossa  12.87" aika pienest kiinni...

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #531 : 09.09.13 - klo: 16.55 »
13.2" (inch) wheelbase traxxasissa, ja assossa  12.87" aika pienest kiinni...
Haittaako tuo nyt ? Mikäs siinä on leveys sit ? Massasta poikkeava on NIIN paljon parempi kuin tollanen perus SC  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #532 : 09.09.13 - klo: 17.00 »
13.2" (inch) wheelbase traxxasissa, ja assossa  12.87" aika pienest kiinni...
Haittaako tuo nyt ? Mikäs siinä on leveys sit ? Massasta poikkeava on NIIN paljon parempi kuin tollanen perus SC  :wink:

se on noin sentin pidempi kuin asson wheelbase, et aika siinä ja siinä. leveyshän pitäisi olla sama koska muutenhan runko ei ole tietääkseni esim ROAR laillinen jos ei mene tiettyyn mittaan koko setti.
Tosin, en mene tuota sanomaan 100% varmaksi, ja olen liian laiska googlettamaan.
Oh well, pitää laittaa tilaukseen ja myydä jollekkin Traxxas fanipojalle jos ei assoon mahdu.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #533 : 09.09.13 - klo: 17.40 »
13.2" (inch) wheelbase traxxasissa, ja assossa  12.87" aika pienest kiinni...
Haittaako tuo nyt ? Mikäs siinä on leveys sit ? Massasta poikkeava on NIIN paljon parempi kuin tollanen perus SC  :wink:

se on noin sentin pidempi kuin asson wheelbase, et aika siinä ja siinä. leveyshän pitäisi olla sama koska muutenhan runko ei ole tietääkseni esim ROAR laillinen jos ei mene tiettyyn mittaan koko setti.
Tosin, en mene tuota sanomaan 100% varmaksi, ja olen liian laiska googlettamaan.
Oh well, pitää laittaa tilaukseen ja myydä jollekkin Traxxas fanipojalle jos ei assoon mahdu.
Täysin oikea asenne  :grin: Ei toi omakaan missään tilanteessa mainittu menevän 4x4 Assoon lähinnä tolppien takia mutta hieman omaa säätöä niin eiköhän tuokin mene  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #534 : 09.09.13 - klo: 18.19 »
Mites muuten, sisäradalle, kova alusta (betoni) renkaat/insertit, ideoita?
Moni tuntuu hokevan et minipinnit ois parhaat kumit, mutta entäs insertit, softia vai hardia sisälle?  :shocked:
Edit, tuohon löytykin jo vastaus. seuraavaks ois samalle specsille öljyt iskareihin :D
« Viimeksi muokattu: 09.09.13 - klo: 18.29 kirjoittanut gargoth »

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #535 : 11.09.13 - klo: 12.54 »
Nyt tuli moottori  :smiley: Pitänee vielä kolvata piuhat ja iskee kiinni..

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #536 : 11.09.13 - klo: 18.34 »
Nyt tuli moottori  :smiley: Pitänee vielä kolvata piuhat ja iskee kiinni..



Kerro sitten miten Tekin liikautti assoa =) voi olla että menee kohta toinen auto tilaukseen... pitäähän sitä varapeli olla! :D

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #537 : 12.09.13 - klo: 07.18 »
Jep.. Tänään illalla kolvailen noi piuhat kiinni, niin eiköhän jotkut testiajot siinä ehdi vedellä  :smiley: Liian kovaahan tuo varmaan menee radalla kun itse käytän vaan 3S akkuja mutta eiköhän tolla pysty Tikkurilassakin ajaa kun vähän tehoa rajoittaa säätimestä. Suurin idis oli itsellä saada tollanen sensori kone kun edellinen oli sensoriton. Ja saahan sitä nopeutta hyvin rattaillakin säädettyä. Se on sitten tuon jälkeen seuraava steppi..

gargoth: Olitko sä jo päätynyt johonkin hyvään ratastukseen ?
« Viimeksi muokattu: 12.09.13 - klo: 07.21 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #538 : 12.09.13 - klo: 07.21 »
Jep.. Tänään illalla kolvailen noi piuhat kiinni, niin eiköhän jotkut testiajot siinä ehdi vedellä  :smiley: Liian kovaahan tuo menee radalle kun itse käytän vaan 3S akkuja mutta eiköhän tolla pysty Tikkurilassakin ajaa kun vähän tehoa rajoittaa säätimestä.

Mikä moottori tuo tarkalleen on ja assoonko mahtuu 3s akut myös? :)
EXC125

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #539 : 12.09.13 - klo: 07.28 »
Jep.. Tänään illalla kolvailen noi piuhat kiinni, niin eiköhän jotkut testiajot siinä ehdi vedellä  :smiley: Liian kovaahan tuo menee radalle kun itse käytän vaan 3S akkuja mutta eiköhän tolla pysty Tikkurilassakin ajaa kun vähän tehoa rajoittaa säätimestä.

Mikä moottori tuo tarkalleen on ja assoonko mahtuu 3s akut myös? :)
Moottori on Tekin Pro4 HD 3000kV, joita en ole vielä yhtään nähnyt täällä suunnalla liikenteessä. Tämä on siis Tekiniltä ensimmäinen 550 kokoluokan motti SC 4x4:lle suunnattu. Mikko osti Teknoonsa tollasen 4300kV version. Se versio on toki vaan 2S akuille mutta toki parempi virallisiin kisoihin kun 3S:llä ei saa ajaa :smiley:. Akkuina käytän TRXn omia 4000mah 11,1V. Ne menee just hyvin ton "hihnaboksin" alle ja jää vielä vähän tilaakin. Kovakuorisena en usko 3Sien mahtuvan ellei pienennä akun kapasiteettia.
« Viimeksi muokattu: 12.09.13 - klo: 07.32 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG