HAHAH! Kuka hanskas taas konerempan? kenellä väsymys vei voiton järjestä, kuka tällä kertaa on Heikoin lenk.. eikun huonoin mekkari!Tarinan nimi on
Ville ja V-Spec... päähenkilöinä on 21-vuotias tietojenkäsittelyiteiteiden opiskelija ja kaksi kappaletta opiskelijan kuukausiansion arvoisia .21 kokoisia krossarin moottoreita.
HUOM! KUVIA KLIKKAAMALLA NE AUKEAVAT UUTEEN IKKUNAAN!Tarina saa alkunsa Helakrossista, jossa sijoitusta katsomalla ei uskoisi että kone ainakin rokkasi koko päivän... ongelmat piilivät radiohäiriöissä, mutta hauskaa oli jee-jee.
Mutta kisan jälkeen jäimme ajelemaan vielä, ja radiohäiriö-päiriö iski pahaan kohtaan, kesken hypyn veti kaasun pohjaan ja katolleenhan se auto päätyi, huusi siinä sekunnin ja *naks* sammui... heetkonen, "naks" ?? oi kyllä, konetta sammuttamaan juossut kuvaili vauhtipyörän pysähtyneen kuin seinään likimain 40000 kierroksen minuuttivauhdista.
Pikainen kokeilu vauhtipyörästä että onko puristukset tallella. Niks-naks.. jahas, kiertokanki näemmä poikki, rutisee vaan ja pyörii tyhjää. Suhteellisen *gg* olo siinä vaiheessa.
Blib-Blob, tuommoista paljastui...
Arvatkaa oliko sylinteriputki tiukassa kiinni, eh.. lopuksi ruuvareilla väkisin vaan vääntämällä tuli se peijooni ulos lohkosta.
Ja ruuvarit jättivät jälkensä lohkoon, mutta loppupeleissä aika sama *buahah*
Tässä tämä sankari sitten on.
Oli syönyt männästäkin palasen pois, nättii! *nams*
Vähän on soikea tuokin tappi... roskiskamaa!
No ei tossa mitään, tuo meni huumorilla koko homma, mitä nyt vähän meinas ärräpäitä päästä allekirjoittaneelta & sen isältä, mutta koko homman kruunaa kolmas päähenkilömme, remonttia odottanut toinen V-Spec.
Siitähän Ville lähti ihan uudella innolla vaihtamaan etulaakeria ja kiertokankea, doh, homma tyssäs samaan kuin ensimmäisessä koneessa... Sylinteriputki on jumahtanut kiinni, ja kovin. (Juu, ei auttanut nippusiteet sun muut, vaan oli siis KOVIN! kiinni, kuumennettiinkin ja kaikkee, mikään ei auttanut)
Lopulta sama ruuvari-kikka, hellävaraisemmin ottein, kun kyseessä oli kuitenkin kuntoon laitettava kone, auttoi, tässä vaiheessa sylinteriputkea oli saatu nostettua ihan muutama millimetri erinäisiä esineitä pakoaukon ja männän väliin tunkemalla, jotta ulosvedin-systeemit saatiin tungettua väliin.
Ah, kohta koko tylsän tarinan kohokohta tulee... OUJEE! Ville menee ja naputtelee konetta kootessaan sylinteriputken paikalleen tyytyväisenä, ja unohtaa MÄNNÄN POIS! ei oo totta! tässä vaiheessa meinas jo harrastus loppua ja sanavaraston kaikki ärrä- ja vee- sanat tuli käytettyä... milläs sen sylinteriputken nyt sieltä pois saa, kun ei ole mäntää, tai muutakaan millä sitä nostaisi sisältäkäsin niitä muutamia millimetrejä, jotta ulosvetimen saisi sopimaan väliin...
MacGyver (isipappa) pyydettiin apuun, ja yksissä tuumin päätettiin sorvata moinen ulosvedin.
Tuommoinen kapistus, juuri sopiva sylinteriputkeen sisälle, jotta tulee mahdollisimman suoraan, sisällä M8 jengat ja kyljestä pala pois takalaakeria varten.
No, nyt on ainakin hieno ulosvedin, johon äkkiä sorvaa lisää vaihto-päitä.
Eli jos joku kokoaa tulevaisuudessa koneen ilman mäntää, niin minulta saa lainaan juuri moista kämmäilyä varten tehty erikoistyökalu. Toimii myös tilanteissa jossa kiertokanki katkeaa eikä sylinteriputkea saa pois, mutta männän saa alakautta pois tieltä.
Nyt saa taputtaa ja tulla vittuilemaan radalla kun nähdään, osaan ottaa jo huumorilla.
- Hount