Sen verran vähän on noita kisoja takana, että kysyn:
1- Oliko Kuusankoskella sama renkaiden merkkaussysteemi, kuin esim. Hyvinkään SM-kisoissa viime kesänä?
Meillä taitaa olla vieläkin, joissain harjoitusrenkaissa ne teipit tallella!
2- Onko joitain (suuria ?) kisoja, joissa autoon tulee painotarra, ilman lisäpainoja. Sitten lisäpainoista lasketaan meneekö yli ?
Varmaan punnitus lisäksi !?
Kysymys johtuu siitä, ostin yhden auton käytettynä, ja siinä oli tuollainen tarra, jossa luki 1465 g.
Autossa oli kiinni lisäpainoja 40g.
Oli meinaan vaikea saada se tarra irti. En sitä muuten olisikaan irroittanut, mutta meidän sähkö- ym. osilla se ei olisi pitänyt paikkaansa.
Olis saattanut "herättää epäilyjä", kun autossa ei ole yhtään lisäpainoa, ja lukee tuollainen alipainomäärä!
3- Kakkoskohtaan liittyen, sääntöjen mukaan alustaa ei saa vaihtaa kilpailun aikana. (hätäisesti lukien ko. kohtaa en säännöistä löytänyt, mutta muistelin näin olevan)
Miten se kontrolloidaan, liittyykö em. tarra samalla siihen?
EDIT: EN HALUNNUT VesaK.n TURUN KISAN VIESTIN KATOAVAN, JOTEN JATKAN TÄHÄN !
Aivan oikein, niin minäkin muistelen nyt, että ilman pätevää syytä ei alustaa saa vaihtaa.
Pätevä syy taisi olla esim. kolarissa haljennut alusta tmv. !
Tarrahan voi tietenkin olla jonkun yksittäisen kilpailun, tai siinä olleen käytännön jäljiltä!
No enää sitä ei ole ollut aikoihin!