Yeah! Mukana, kuin peräpukama.
Vähä mä kyllä karsastan tota Cupin tuuppi muutosta. Kerran mä sitä, olosuhteiden pakosta, kokeilin ja olihan se melekonen jästi ajaa, johtunee painojakaumasta...no, voishan sen säätämällä saada ajettavaksi.
Mut niinku Vaton kans ollaan kerholla kokeiltu, niin ainaki syheröisellä "Mikki Hiiri"-radalla, ei varsinaista 4wd-etua ole Minin kanssa, suorille kiihdytettäessä saa pienen edun (luokkaa 0.5m), mutta suoranopeus on aikalailla sama. Mutka osuudella M05-Minillä taas tuntui olevan hienoinen etu, koska heti syherön alettua, oli kannassa kiinni ja sielä myös roikkuu, iilimadon lailla...tasaväkistä oli erittäin tasaväkistä. Tämä siis matolla ja Cupissa HPI:n omat medium-slicksit omilla inserteillä ja Vatolla tais olla Radialit? (Hän varmaan muistaa ja korjaa...)
Noh, jatkamme empiirisiä testejä ja tutkimuksia aiheen tiimoilta (Tuuppi vs. Cuppi). Mm. Cup:iin turisti iskarit, puntaroida se oikeaan painoon, välityksien hakua, rengas-rulettia, yms yms.
Enivei, erikoishauskaa tolla vehkeellä on kurvailla muiden maputsi-powered:ien seassa.
Nii ja mulle se nro. 62...as always...
-Juha-