Kirjoittaja Aihe: Hpi nitro firestorm 10t  (Luettu 1624 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Penkku-99

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • iGoogle
Hpi nitro firestorm 10t
« : 22.02.11 - klo: 12.09 »
Elikkä nyt tarkkaa vastausta! Onko kyseinen auto hyvä ja kuinka kovaa kulkee vakiona?
Se o myähäst sit valittaa ku p*skat on jo housus!

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi nitro firestorm 10t
« Vastaus #1 : 22.02.11 - klo: 12.15 »
Elikkä nyt silmät käteen ja järki päähän!
Tässä olisi muutama valmis topicci, johon voit nuo kysymykset laittaa.

http://rc10.fi/index.php?topic=41506.msg381360#msg381360
http://rc10.fi/index.php?topic=19340.msg189522#msg189522
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa Penkku-99

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • iGoogle
Vs: Hpi nitro firestorm 10t
« Vastaus #2 : 06.03.11 - klo: 20.47 »
Nyt anteeksi kaikki näistä typeristä uusista topikeista! Olen pahoillani :cry: mutta voisitteko antaa anteeksi? :undecided:
Se o myähäst sit valittaa ku p*skat on jo housus!

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi nitro firestorm 10t
« Vastaus #3 : 07.03.11 - klo: 18.09 »
Nyt anteeksi kaikki näistä typeristä uusista topikeista! Olen pahoillani :cry: mutta voisitteko antaa anteeksi? :undecided:
Sinä trollaat ja aika pahasti. Kysyt jokasesta asiasta nimenomaan uudessa aiheessa, sen sijaan että edes keskittyisit selvittämään ja kärsivällisesti etsimään tietoa. Saas nähdä miten sun kanssa käy. Minäkin koin saman 6 vuotta sitten, ja olen oppinut internetissä nämä asiat. Opettele sinäkin ja ihan rauhassa, älä hutiloi. Näin siinä käy, saapi huonoa palautetta.
Voimaa ja valtaa.

Poissa |juhkii|

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi nitro firestorm 10t
« Vastaus #4 : 08.03.11 - klo: 13.06 »
pakollinen :D
Ite tekemällä saa semmosen ku tulee.
Kyosho inferno TR15 ST. LRP s10 Blast BX.

Poissa R3VO

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi nitro firestorm 10t
« Vastaus #5 : 23.03.11 - klo: 17.46 »
Nyt anteeksi kaikki näistä typeristä uusista topikeista! Olen pahoillani :cry: mutta voisitteko antaa anteeksi? :undecided:
Sinä trollaat ja aika pahasti. Kysyt jokasesta asiasta nimenomaan uudessa aiheessa, sen sijaan että edes keskittyisit selvittämään ja kärsivällisesti etsimään tietoa. Saas nähdä miten sun kanssa käy. Minäkin koin saman 6 vuotta sitten, ja olen oppinut internetissä nämä asiat. Opettele sinäkin ja ihan rauhassa, älä hutiloi. Näin siinä käy, saapi huonoa palautetta.
sen lisään vielä että ei necropostata (eli ei mennä herättämään niitä kuukausia vanhoja turhia topicceja)
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'