Eikö kukaan ole vielä ehdottanut uuden auton ostoa?
Myyntipalstalla varmasti pääset eroon tuosta autosta ilman moottoriakin.
Pienellä lisäsijoituksella vrt. uusi moottori tuohon nykyiseen autoon, saat:
Auton johon käy "kaikki" moottorit ilman erikoisia Kyoshon riistohintaisia moottoripukkeja
Auton johon käy halvemmat ja yleisemmin saatavilla olevat kytkimet.
Auton jonka varaosat eivät maksa Kyoshon maahantuonnin ja useiden välikäsien takia 1,5 - 2 X muiden merkkien hintoja.
En halua mollata Kyoshoa, kuulin aivan äskettäin hienon lausahduksen "Kyosho, ehkä paras automerkki joka on pilattu osien maahantuonnilla"
Tällä lauseella tarkoitettiin Kyoshon kisamalleja, joissa ei ole RTR-mallien pianolankoja ja RTR-muovia.
Kyoshon kisamalleihin kun tuppaa saamaan viritysosia vielä vuosienkin päästä mallin valmistuksen loputtua. Harmi että useiden välikäsien kautta varaosat ja autopaketit maksavat ~2X sen mitä niiden pitäisi.
Kaikki voimme varmasti yhtyä samaan ideaan ettei ole kivaa laittaa autoon sellaisia osia että tarkoituksellisesti vaikeutetaan auton moottorin vaihtoa muuhun merkkiin. Varsinkin kun nuo Kyoshon RTR-mallien käyttämät moottorit eivät juhli (paria poikkeusta lukuunottamatta) käyttöiällä tai teholla.
Sen lisäksi RTR-autoista usein puuttuu vanttiruuvit, tarvittavat diffirattaat jne. Niin kaikin puolin mukavamman aloituksen harrastukselle saa siirtämällä katseen muiden merkkien aloituspaketteihin. Ainakin setelit eivät vaihdu kuiteiksi niin nopeasti.
- Hount