Kirjoittaja Aihe: harjaton tekniikka  (Luettu 2307 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joooti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
harjaton tekniikka
« : 03.05.11 - klo: 19.41 »
Hei! Olen tässä hankkimassa harjatonta moottoria ja noparia HSP xstr bugiini, käykö ihan suoraan itse asennettuna vai pitääkö huomioida jotain muutakin? Tässä juuri mietiskelen, että laitanko tilaukseen vai en: Ruotsissa asun niin on ruotsinkielellä tämä myynti-ilmoitus, mutta luultavasti te jotka asioista ootte perillä niin ymmärrätte mistä on kysymys,http://www.tradera.com/BORSTLOS-BUDGET-COMBO-ZTW-35A-FARTREGLAGE-43-540-MOTOR-KV3350--auktion_342526_121375123 ei ole suora linkki, mutta maalaa tekstin, kopioi ja liittää osoitekenttään niin toimii :wink: Kertokaa myynti-ilmoituksen nähtyänne, että voiko tuon satsin vain kytkeä paikalleen vai onko jotain muutakin osaa mitä pitäisi tehdä/vaihtaa? Toimiiko perus Ni-MH 5000aMh akku tuolla tekniikalla? Kiitos!
HOBAO HYPER M8e, HSP drifter, KYOSHO optima,
Panda stadium truck vm.1992:) Mini-Z, 1/18 buggy, Hong Nor s10 sc, Traxxas Stampede, Tamiya,

Poissa Joooti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: harjaton tekniikka
« Vastaus #1 : 03.05.11 - klo: 19.52 »
"Harjaton BUDGET COMBO ZTW 35A nopeudensäädin +540 MOTOR KV3350"

Tuossa myynti-ilmoitustekstiä poimittuna kun eihän tuonne sivulle siirtyminen mun "linkin" avulla toiminukkaan, kun kokeilin :roll: Eli tuommonen paketti on kyseessä, kertokaa toimiiko HSP:ssä
HOBAO HYPER M8e, HSP drifter, KYOSHO optima,
Panda stadium truck vm.1992:) Mini-Z, 1/18 buggy, Hong Nor s10 sc, Traxxas Stampede, Tamiya,

Poissa R3VO

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: harjaton tekniikka
« Vastaus #2 : 03.05.11 - klo: 20.02 »
http://rc10.fi/index.php?topic=12687.0
sen verran voin sanoa että jos autossa ennen oli se peruskokoinen 540 harjallinen moottori niin harjaton käy kun vain pistää kiinni. ja toimii perus 5000 nimhilläkin
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'

Poissa Joooti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: harjaton tekniikka
« Vastaus #3 : 03.05.11 - klo: 20.13 »
http://rc10.fi/index.php?topic=12687.0
sen verran voin sanoa että jos autossa ennen oli se peruskokoinen 540 harjallinen moottori niin harjaton käy kun vain pistää kiinni. ja toimii perus 5000 nimhilläkin

Mutta nopari on välttämätöntä vaihtaa myös (harjattomassa moottorissa 3-johtoa ja harjallisessa 2kpl)? Sain selville että moottori (tai nopari) täytyy ohjelmoida nimh akulle erikseen, mite se tapahtuu, tarviiko erillisen työkalun siihen?
HOBAO HYPER M8e, HSP drifter, KYOSHO optima,
Panda stadium truck vm.1992:) Mini-Z, 1/18 buggy, Hong Nor s10 sc, Traxxas Stampede, Tamiya,

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: harjaton tekniikka
« Vastaus #4 : 04.05.11 - klo: 16.38 »
En edes katsonut tuota myynti-ilmoitusta, mutta tuskin tarvitset mitään säätöpalikkaa siihen. Ohjekirjasta löytyy varmasti ohjeet siihen, miten se tehdään. Lipo cutoff vaan pois päältä niin se on siinä  :smiley:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Joooti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: harjaton tekniikka
« Vastaus #5 : 04.05.11 - klo: 18.55 »
Kokeillaan, kiitos ohjeista!
HOBAO HYPER M8e, HSP drifter, KYOSHO optima,
Panda stadium truck vm.1992:) Mini-Z, 1/18 buggy, Hong Nor s10 sc, Traxxas Stampede, Tamiya,

Poissa R3VO

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: harjaton tekniikka
« Vastaus #6 : 06.05.11 - klo: 17.34 »
http://rc10.fi/index.php?topic=12687.0
sen verran voin sanoa että jos autossa ennen oli se peruskokoinen 540 harjallinen moottori niin harjaton käy kun vain pistää kiinni. ja toimii perus 5000 nimhilläkin

Mutta nopari on välttämätöntä vaihtaa myös (harjattomassa moottorissa 3-johtoa ja harjallisessa 2kpl)? Sain selville että moottori (tai nopari) täytyy ohjelmoida nimh akulle erikseen, mite se tapahtuu, tarviiko erillisen työkalun siihen?
siis tarkoitin että moottori sopisi autoon suoraan  :grin:
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'