Eläkää ny puhuko mistään japanilaasista riisikulhoista ja mersuista bemarin kans samas lausees. Sehän on suorastaan loukkaavaa
Ei vapaastihengittävään saa millään ohjelmoinnilla 80 heppaa lisää
Yleensä ohjelmoinnilla saadaan tehoalue paremmaksi esim, tämän e92 m3 kohdalla voitaisiin paras tehoalue saada hiukan matalemmille kierroksille. Se on aina yhtä hauskaa lukea amiksien tekemiä bemari ilmotuksilla kun esim. joku e36 325 niin siellä on tehoiks ilmoitettu 220-230hv ja isolla sit lukee et autossa lastu!!! Todellisuudes nämä lastut varsinkin niin sanotut valmis lastut jotka ei ole autokohtaisia ( saa 30-40e ebaysta ) niin niistä ei ole v*ttuakaan hyötyä
Asia on sitten täysin eri jos ahdettu auto kyseessä joissa näistä ohjelmoinneista on tehollisestikkin oikeasti hyöytyä.
Ja se mitä RS5:ses on enempi tehoa ku e9x m3:ses nii katoaa täysin sinne nelivedon syövereihin. Sen verran on kovempi tuo tehohäviö nelivedossa vrt. takavetoon
Nelivedot kuuluu maastoautoihin , ei sporttisiin autoihin
Tehohäviö takavetoisessa on n. 15% eli m3 pyöräteho olisi 420hp ja siitä 15% = 357hp
Tehohäviö nelivetoisessa on n. 22% eli rs5 pyöräteho olisi 450hp ja siitä 22% = 351hp
Täähän on vain minun mielipide joten ei herneitä kiitos :))
Mitäs tollases ämmässä on potkua, 300hv ?
Ei riitä läheskään, 420 vakiona irtoo. Jos on pientä ohjelmointia niin lähempänä 500 hevosta
Itse en sitä M4 ostaisi. Ruman näkoinen jotenkin, tai ei ainakaan omaan silmään jostain syystä miellytä. C63 AMG coupena olisi parempi vaihtoehto
Mä kävin tota C36 AMG:ta ajamassa kun M3:sen hommasin ja jotenkin se vehje ei oikeen vakuuta, se on hitaampi ainakin TopGearin mukaan kun M3 E92. Itsellä on kanssa vähän ristiriitaiset tuntemukset tosta M4:sta - Toisaalta ihan jees että uus malli tuli, mutta se konevalinta ei sytytä nyt kun on päässyt ton vapaastihengittävän kasin makuun. Nissan GTR on toinen vaihtoehto mitä täytyy vakavasti tutkia, ehkä myös Lexuksen IS-F. CLS AMG olis sitten jo hieno, mutta hinta kipuaa aika reilusti...